heeft een optredenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:30 schreef NoNickOne het volgende:
Ik ben pas net thuis.. Waar is Marc Marie?
Ergens optreden in het land.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:30 schreef NoNickOne het volgende:
Ik ben pas net thuis.. Waar is Marc Marie?
Tot de finalequote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:31 schreef just me het volgende:
* just me heeft even lui onderuit!!
Tot de volgende keer
quote:
Wat nou trol??? Ik vond gisteren Esther veel beter en vandaag Sharon.quote:
kan ik waarschijnlijk helaas niet live meekijkenquote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:37 schreef Cee het volgende:
Oh shit, het is al afgelopen dus. Sharon eruit? Boe.
Dus die EO freak is er eindelijk uit.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:37 schreef Cee het volgende:
Oh shit, het is al afgelopen dus. Sharon eruit? Boe.
oooh, kift! Nee joh, Ben én Dean zijn allebei zeer goed...ze hebben allebei een bepaald soort van charisma ook nog. Iets wat Shaon bv ontbeert, maar wat Simone (en ook Shary ann) wel heeft.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:04 schreef catwaezle het volgende:
Dean is toch die afgekeurde Voice of Holland deelnemer? Dat broertje van Ben die niet in zijn schaduw kan staan?
Ik weet dat Ben's broer meteen na hem de blind auditions deed bij The Voice. Als jij zegt dat dat niet Dean was, dan zal er dus een andere broer hebben meegedaan. Die broer kwam niet in de buurt van Ben en viel dus ook meteen af. Ik nam aan dat hij toen aan het toch zwaar mindere popstars is gaan meedoen. Want winnaars van popstars hebben volgens mij nog nooit iets gemaakt.quote:Op zondag 16 januari 2011 02:01 schreef Montagui het volgende:
[..]
oooh, kift! Nee joh, Ben én Dean zijn allebei zeer goed...ze hebben allebei een bepaald soort van charisma ook nog.
Die andere broer was Jamie.quote:Op zondag 16 januari 2011 02:25 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Ik weet dat Ben's broer meteen na hem de blind auditions deed bij The Voice. Als jij zegt dat dat niet Dean was, dan zal er dus een andere broer hebben meegedaan. Die broer kwam niet in de buurt van Ben en viel dus ook meteen af. Ik nam aan dat hij toen aan het toch zwaar mindere popstars is gaan meedoen. Want winnaars van popstars hebben volgens mij nog nooit iets gemaakt.
onverwacht, maar tofquote:Op zondag 16 januari 2011 00:12 schreef iBenny het volgende:
Sharon eruit?![]()
Finale is dus Dean tegen Simone?
Nou aan de charme van Dean kan ons verlegen-ongeïnteresseerde Ben nog een puntje zuigen hoorquote:Op zondag 16 januari 2011 01:04 schreef catwaezle het volgende:
Dean is toch die afgekeurde Voice of Holland deelnemer? Dat broertje van Ben die niet in zijn schaduw kan staan?
quote:Naar de halve finale van Popstars keken 745.000 mensen, terwijl de uitslag later op de avond nog 934.000 kijkers wist te boeien, waardoor het op de dertiende plaats belandde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |