Top Pietjequote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh ik had ook een topic gemaakt. Gooi mijn OP hier wel ff bij
.
Of ze herhalen het op de chat. Ik hoorde wel dat Peter het over de chat had.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
De jury leest op FOK! mee, hij zegt ook dat ie een Froger-stem heeft.
Hazesquote:
jij bent mijn prooi, ach arme man whaaaaaaaaaaa lig gestrekt en peter vind het superquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:00 schreef 5thencounter het volgende:
Ben doet iets van Wolter Kroes...
[ link | afbeelding ]
toppertjequote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:15 schreef 5thencounter het volgende:
En Mandy met This boots ar made for walking
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:
Je bent toch niet aan het zeuren Dis?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:25 schreef Disana het volgende:
Ik luister al een tijdje niet meer.
Jammer trouwens dat iedereen in die chat gaat zitten en dit topic links laat liggen.
Even aan mijn grote teen voelen hoor...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je bent toch niet aan het zeuren Dis?
hij is gestuurd door zijn schoonmoeder, ach die stem prachtig echt dat die nog niet ontdekt isquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:26 schreef 5thencounter het volgende:
Andreas, zit even daar vanwegen zijn gekneusde benen, niet omdat 'ie zingen kan helaas...
[ link | afbeelding ]
14 en 15 jaar oud.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:33 schreef 5thencounter het volgende:
Lief. maarr.... Youtube staat helaas vol met van ditte...
[ link | afbeelding ]
ja maar die heeft een broer als kruiwagenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ach, Jennifer Ewbank kan ook niet zingen.
nou vind het echt om te huilen, dat meisje dat hazes deed met kleine jongen, ze was ook stukken tekst kwijt, en dan die vent op die kruk, dacht dat ik erin bleef zo slecht, en dan het oordeel van die jury steeds, super en nog meer van die complimentjes, vind het echt poppenkast kijken, maar wel vermakelijk.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:43 schreef Disana het volgende:
Dat vind ik wel meevallen Heks, niet iedereen is als performer in de wieg gelegdMij verveelt het aanbod eigenlijk meer, er zit niet echt een leuk nummer tussen en het klinkt allemaal zo... zo... ja, talentenjachterig. Misschien hebben we hiervan teveel op tv gezien.
ach Disana, natuurlijk doen ze allemaal hun best, maar vind het ook wel lachen, het commentaar etc.etc. maar ik snap niet dat mensen die er aan mee doen zich zelf zo voor lul zetten, en dat hun omgeving ze gewoon niet tegenhoud.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:48 schreef Disana het volgende:
Ja dat is wel waar, het is poppenkast. Het is ook gewoon een imitatie van de grote jongens op tv. Maar echt lachen kan ik hier niet om, daarvoor doen de mensen dan weer teveel hun best.
Check de OPquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:49 schreef Deisyy het volgende:
Is het afgelopen?![]()
Ik zie helemaal geen streams of die link
Andre Pronkquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:49 schreef Disana het volgende:
Maar welke gek loopt daar nu te blèren?
op die link klikken Deissy dan ergens onder die stream klikken.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:49 schreef Deisyy het volgende:
Is het afgelopen?![]()
Ik zie helemaal geen streams of die link
Oh god wat erg. Wat is het toch een flapfiguur.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Andre Pronk
Edit: Blijkbaar toch iemand anders
Moet het me wel lukkenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:52 schreef Laysa het volgende:
Kut nu Deis ook al gaat kijken word ik toch nieuwsgierig
Inderdaadquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ow ik zie wel iets hoor....zeker je browser die weer loopt te kutten
Je had er eik niks aan gemistquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Deze keer was het IE die liep te kutten, maar met firefox lukt het wel
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:58 schreef Deisyy het volgende:
Omg, heb ik daar de moeite voor gedaan
Van voor naar achter, van links naar rechts!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:58 schreef Deisyy het volgende:
van voor, naar achter, naar links, naar rechtsquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:58 schreef Deisyy het volgende:
LOL.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:58 schreef Deisyy het volgende:
Met platjesquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Van voor naar achter, van links naar rechts!
Niggazzzz...JWZ tog!!!!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met platjes![]()
Die ene zit steeds aan zijn kruis te krabben
Hier mis je inderdaad niet zoveel aanquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:59 schreef Disana het volgende:
[..]
LOL.
Ik zit nog te dubben: zo naar Ik Vertrek kijken of maar gewoon verstandig naar bed. Want dit vind ik niet onderhoudend genoeg om wakker te kunnen blijven.
En ik dacht dat die tien minuten pauze nu ook wel om zouden zijnquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier mis je inderdaad niet zoveel aan
Dat probleem had is dus ook!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:04 schreef Deisyy het volgende:
Ik hoor een meisjesstem, maar zie er geen
Ik heb geen pauze op mijn streamsquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:04 schreef Disana het volgende:
[..]
En ik dacht dat die tien minuten pauze nu ook wel om zouden zijn
Dus of het was een jongetje met een meisjesstem of een meisje met een jongetjesfiguurquote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:07 schreef 5thencounter het volgende:
Nou, Andre met zijn kutnummer voor de bezopene... iets met zwaar geschapen,,
[ link | afbeelding ]
Ik heb het geluid uit en zit te fokkenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:09 schreef Disana het volgende:
Oké, ik geef me gewonnen: ik heb de stream uitgezet. Veel plezier voor degenen die het nog volhouden![]()
Ik hou dit niet lang meer volquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:09 schreef Disana het volgende:
Oké, ik geef me gewonnen: ik heb de stream uitgezet. Veel plezier voor degenen die het nog volhouden![]()
Ik ga nog even Ik Vertrek proberen. Jij moet hier blijven, jij bent pas begonnen!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hou dit niet lang meer vol![]()
Wat is het geworden, Ik vertrek of je bed?
Dat klinkt alsof ik straf hebquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ga nog even Ik Vertrek proberen. Jij moet hier blijven, jij bent pas begonnen!
Kwam dr maar eens weer een echte echte streamsoapdingquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:14 schreef Disana het volgende:
Straf? Zijn streams dat niet meestal, eigenlijk? Zei de grootste streamverslaafde
Ik zie die post van Disana die jij quote niet meerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
Kwam dr maar eens weer een echte echte streamsoapding
Huh?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie die post van Disana die jij quote niet meer
Das raarquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:29 schreef Deisyy het volgende:
Haar post over streamverslaafde, ik zie hem niet
Wie?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:38 schreef Donkey09 het volgende:
Jaap en dennis heb ik niet eens gezien eigelijk
Die zijn niet op komen dagen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:38 schreef Donkey09 het volgende:
Jaap en dennis heb ik niet eens gezien eigelijk
Fer? Heb ik die gemiist dus..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:58 schreef Toverheks het volgende:
Ja lekker he Gher, geen cap van Fer, en die gaat winnenwas ook gewoon de beste had prettige stem.
Ja, ik weet niet wat je toen aan het doen was, maar zonder toestemmingquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Fer? Heb ik die gemiist dus..
quote:Op zondag 16 januari 2011 00:10 schreef Disana het volgende:
Oh echt, het is nog bezig. Veel plezier bikkels, en tot morgen.
Iedereen had afgebeld, toen hebben ze Ande Pronk maar gevraagd.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:35 schreef Marrije het volgende:
Wat was de rol van Jaap en Ribas?
Op de flyer staan?
Ik meen ergens gelezen te hebben dat Dennis Bax er ook zou zijn? Of was dat ergens anders?quote:Op zondag 16 januari 2011 13:39 schreef Marrije het volgende:
Jaja, afgebeld, gewoon voor lokeend gespeeld dus.
Knap hoor, met dat gejank op de achtergrondquote:
Is dat de kroeg van DJ Provox zijn ouders?quote:Op zondag 16 januari 2011 16:52 schreef 5thencounter het volgende:
Een kroeg.. ook dáár is het zowat saai lijkt het....
[ link | afbeelding ]
Ohhww.. pooltafel..
[ link | afbeelding ]
fer op 3 en die pamela op 1, nummer 2 ben ik alweer vergeten.quote:Op zondag 16 januari 2011 16:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Knap hoor, met dat gejank op de achtergrondIk lag om half 2 nog wakker.
Wie heeft er uiteindelijk gewonnen?
Niet Fer, als ik Heksje zo lees.
ja, Cafe het Vinkje in Rotterdam.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:06 schreef spuitje het volgende:
[..]
Is dat de kroeg van DJ Provox zijn ouders?
Duidelijk doorgestoken kaartquote:Op zondag 16 januari 2011 18:17 schreef Toverheks het volgende:
Fer op 3
[..]
fer op 3 en die pamela op 1, nummer 2 ben ik alweer vergeten.
Dat denk ik ook want Pamela zit in het artiestenteam van Provox entertainmentquote:
Hey daar,quote:Op maandag 17 januari 2011 00:21 schreef Yolanda67 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook want Pamela zit in het artiestenteam van Provox entertainment
Vondt Fer ook de beste........
ps lees altijd mee maar post normaal nooit...........
nee Houtvester deed dat ook maar in opdracht zo zie je maar weer......quote:Op zondag 16 januari 2011 14:20 schreef Pearlbitch het volgende:
Al met al een leuke en gezellige avond op stream en chat, aleen sneu dat één van de aanwezige mods het blijkbaar nodig vond om mensen voice op de chat te ontnemen en dat niet voor de eerste keer..
Ik dacht dat met het verdwijnen van Houtvester het blauwe getroll wel afgelopen zou zijn daar, maar kennelijk niet dus..
Loop niet zo slap te lullen, je hebt niks in opdracht gedaan sukkel, je bent daar geen MOD meer omdat Peter dat beslist heeft.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:52 schreef Houtvester het volgende:
[..]
nee Houtvester deed dat ook maar in opdracht zo zie je maar weer......
![]()
En toen het uit de hand ging lopen en in de gaten ,moest Houtvester maar weg en die kreeg de schuld van alles.....
Fijne lui toch die Jan en Oeps......
Schop in zijn lende en daaaaaaaaag........
is goed Pietjequote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja hoi, het is hier geen chat-feedback-topic. Mod-discussies mogen per PM, chat of postduif.
Ik zat me eigenlijk ook net af te vragen of al deze opa, tonja en peter meuk van steeds hetzelfde groepje chatters niet gewoon als pauze programma weer terzijde kan worden geschoven als de echte RLS begint.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:21 schreef 5thencounter het volgende:
Tijd voor een échte RLS.. alhoewel er sterke twijfel zal blijven of dat hier wel zal gaan leven met zoveel Egotrippertjes vechtend om bestaansrecht, dat de échte Real Life Soap ooit nog een kans zal krijgen...
Je zegt het.. en ik zeg nó chance, de heersende Eigendunkers overschaduwen duidelijk het Topic...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zat me eigenlijk ook net af te vragen of al deze opa, tonja en peter meuk van steeds hetzelfde groepje chatters niet gewoon als pauze programma weer terzijde kan worden geschoven als de echte RLS begint.
Een hele kudde Forums waarschijnlijk, die hier dan ook nog allemaal gepromoot gaan worden middels linkjes.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:30 schreef 5thencounter het volgende:
Gelukkig zijn er voldoende Forums waar straks heel prettig en met veel échte enthousiasme de nieuwe RLS gevolgd kunnen worden..
Ja en dat alleen is toch al te triest voor woorden...geen eigen inbreng behalve continue elitaire commentens op de welwillendequote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Een hele kudde Forums waarschijnlijk, die hier dan ook nog allemaal gepromoot gaan worden middels linkjes.
Nee.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zat me eigenlijk ook net af te vragen of al deze opa, tonja en peter meuk van steeds hetzelfde groepje chatters niet gewoon als pauze programma weer terzijde kan worden geschoven als de echte RLS begint.
Het heeft alleen niets met een RLS te maken.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee.
Na drie maanden is de "echte" RLS weer afgelopen, dood en begraven. Het echte reallifegebeuren rond Opaatje gaat intussen onverdroten door en overleeft ook de komende reallifesoaps ruimschoots. Opa is here to stay. Deal with it!
dit subforum heet real life soaps & streamsquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Het heeft alleen niets met een RLS te maken.
Het is een cam op een oude vent die als enige uitje per week een potje darten heeft en de rest van de week zit hij op de volgende wedstrijd van Ajax te wachten.
Ik schat dat ongeveer driekwart van de posts in dat topic van jouw hand zijn dus ik begrijp wel dat je er op de een of andere manier lol in hebt maar wat het eigenlijk op dit sub forum te zoeken heeft is me eigenlijk een raadsel.
Op zijn hoogst was het om het leven op dit subforum nog wat te laten lijken, iets meer dan een slowchat, net als die streams op het Koningsplein, maar zodra er weer een echt programma is lijkt dat me niet meer nodig.
Dat is ook weer waar.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
dit subforum heet real life soaps & streams
Al die mensen daar weten ook dat ze on stream zijn ?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:52 schreef 5thencounter het volgende:
Volle bak in 't Vinkje..![]()
[ link | afbeelding ]
Deel 21 haalde meer dan 17000 views, dus er zullen genoeg mensen geïnteresseerd zijn.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar.Al die maanden dezelfde caps van diezelfde man in hetzelfde stoeltje beginnen gewoon wat te vervelen. Sue me
Ja, de mensen daar weten dat. Er is zelfs interactie met de chatters en er zijn de hele avond verzoekjes van chatters gezongen.quote:Op zondag 23 januari 2011 00:47 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Al die mensen daar weten ook dat ze on stream zijn ?
Waar is dit eigenlijk en wie zend deze stream uit ?
Alleen maar mooi dus, dat er vanaf 13 februari een extra zap-mogelijkheid is.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar.Al die maanden dezelfde caps van diezelfde man in hetzelfde stoeltje beginnen gewoon wat te vervelen. Sue me
Trouwens, wat Pullup zegt is ver bezijden de waarheid. Hij heeft het over "hetzelfde stoeltje", maar oplettende kijkertjes weten natuurlijk al lang dat Opa sinds een paar maanden een nieuwe stoel van Neckermann heeft. Alleen wiebelt en kraakt deze als een dolle en zal binnenkort geheel kosteloos worden vervangen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Alleen maar mooi dus, dat er vanaf 13 februari een extra zap-mogelijkheid is.
Maar wat Marrije aangeeft, de streams van opa c.s. mogen op dit forum een plekje hebben. En het kan ook gewoon naast SS blijven bestaan want de ruimte is nog lang niet op.
Tja, krijg een beetje het idee dat er niet veel "oplettende kijkertjes" meer over zijn, en dus is het wereldnieuws over een krakende stoel het merendeel van de Fok! ers ontgaan.quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Trouwens, wat Pullup zegt is ver bezijden de waarheid. Hij heeft het over "hetzelfde stoeltje", maar oplettende kijkertjes weten natuurlijk al lang dat Opa sinds een paar maanden een nieuwe stoel van Neckermann heeft. Alleen wiebelt en kraakt deze als een dolle en zal binnenkort geheel kosteloos worden vervangen.![]()
Ben ik trouwens de enige die wat moeite heeft met de afkorting 'SS' als het gaat om het nieuwe programma?
Ach, als je alleen al de kijkcijfers van topic 21 op Fok! bekijkt valt dat nog wel meequote:Op woensdag 26 januari 2011 14:50 schreef spuitje het volgende:
[..]
Tja, krijg een beetje het idee dat er niet veel "oplettende kijkertjes" meer over zijn, en dus is het wereldnieuws over een krakende stoel het merendeel van de Fok! ers ontgaan.
Zelfde als op Oop's topic. Niemand kijkt, maar deel 21 had wel 15000+ hits.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:36 schreef Toverheks het volgende:
weet je nou waar ik altijd vrolijk van wordt, Spuitje weet wel altijd als 1 van de eerste wat er allemaal gaande is op de chats en streams maar kijken
ho maar
Tuurlijk joh.. En daar kom je ook echt mee weg zonder hier binnen het halfuur een permban te hebben.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:23 schreef Houtvester het volgende:
Tjonge jonge ...niet moeilijk die aantal hits ...zou er ergens een computer aan staan met een progie dat de webpage om de 2 of 3 minuten vernieuwd.
Doen we ook altijd ..de ramen open zetten vooral als jij langs bent geweest.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tuurlijk joh.. En daar kom je ook echt mee weg zonder hier binnen het halfuur een permban te hebben.![]()
Jullie zouden echt de ramen van die Parnassiachat van jullie 'ns open moeten zetten, dan kan er tenminste eens wat gezonde frisse lucht doordringen,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |