Niggazzzz...JWZ tog!!!!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met platjes![]()
Die ene zit steeds aan zijn kruis te krabben
Hier mis je inderdaad niet zoveel aanquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:59 schreef Disana het volgende:
[..]
LOL.
Ik zit nog te dubben: zo naar Ik Vertrek kijken of maar gewoon verstandig naar bed. Want dit vind ik niet onderhoudend genoeg om wakker te kunnen blijven.
En ik dacht dat die tien minuten pauze nu ook wel om zouden zijnquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier mis je inderdaad niet zoveel aan
Dat probleem had is dus ook!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:04 schreef Deisyy het volgende:
Ik hoor een meisjesstem, maar zie er geen
Ik heb geen pauze op mijn streamsquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:04 schreef Disana het volgende:
[..]
En ik dacht dat die tien minuten pauze nu ook wel om zouden zijn
Dus of het was een jongetje met een meisjesstem of een meisje met een jongetjesfiguurquote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:07 schreef 5thencounter het volgende:
Nou, Andre met zijn kutnummer voor de bezopene... iets met zwaar geschapen,,
[ link | afbeelding ]
Ik heb het geluid uit en zit te fokkenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:09 schreef Disana het volgende:
Oké, ik geef me gewonnen: ik heb de stream uitgezet. Veel plezier voor degenen die het nog volhouden![]()
Ik hou dit niet lang meer volquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:09 schreef Disana het volgende:
Oké, ik geef me gewonnen: ik heb de stream uitgezet. Veel plezier voor degenen die het nog volhouden![]()
Ik ga nog even Ik Vertrek proberen. Jij moet hier blijven, jij bent pas begonnen!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hou dit niet lang meer vol![]()
Wat is het geworden, Ik vertrek of je bed?
Dat klinkt alsof ik straf hebquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ga nog even Ik Vertrek proberen. Jij moet hier blijven, jij bent pas begonnen!
Kwam dr maar eens weer een echte echte streamsoapdingquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:14 schreef Disana het volgende:
Straf? Zijn streams dat niet meestal, eigenlijk? Zei de grootste streamverslaafde
Ik zie die post van Disana die jij quote niet meerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
Kwam dr maar eens weer een echte echte streamsoapding
Huh?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie die post van Disana die jij quote niet meer
Das raarquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:29 schreef Deisyy het volgende:
Haar post over streamverslaafde, ik zie hem niet
Wie?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:38 schreef Donkey09 het volgende:
Jaap en dennis heb ik niet eens gezien eigelijk
Die zijn niet op komen dagen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:38 schreef Donkey09 het volgende:
Jaap en dennis heb ik niet eens gezien eigelijk
Fer? Heb ik die gemiist dus..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:58 schreef Toverheks het volgende:
Ja lekker he Gher, geen cap van Fer, en die gaat winnenwas ook gewoon de beste had prettige stem.
Ja, ik weet niet wat je toen aan het doen was, maar zonder toestemmingquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Fer? Heb ik die gemiist dus..
quote:Op zondag 16 januari 2011 00:10 schreef Disana het volgende:
Oh echt, het is nog bezig. Veel plezier bikkels, en tot morgen.
Iedereen had afgebeld, toen hebben ze Ande Pronk maar gevraagd.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:35 schreef Marrije het volgende:
Wat was de rol van Jaap en Ribas?
Op de flyer staan?
Ik meen ergens gelezen te hebben dat Dennis Bax er ook zou zijn? Of was dat ergens anders?quote:Op zondag 16 januari 2011 13:39 schreef Marrije het volgende:
Jaja, afgebeld, gewoon voor lokeend gespeeld dus.
Knap hoor, met dat gejank op de achtergrondquote:
Is dat de kroeg van DJ Provox zijn ouders?quote:Op zondag 16 januari 2011 16:52 schreef 5thencounter het volgende:
Een kroeg.. ook dáár is het zowat saai lijkt het....
[ link | afbeelding ]
Ohhww.. pooltafel..
[ link | afbeelding ]
fer op 3 en die pamela op 1, nummer 2 ben ik alweer vergeten.quote:Op zondag 16 januari 2011 16:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Knap hoor, met dat gejank op de achtergrondIk lag om half 2 nog wakker.
Wie heeft er uiteindelijk gewonnen?
Niet Fer, als ik Heksje zo lees.
ja, Cafe het Vinkje in Rotterdam.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:06 schreef spuitje het volgende:
[..]
Is dat de kroeg van DJ Provox zijn ouders?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |