Top Pietjequote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh ik had ook een topic gemaakt. Gooi mijn OP hier wel ff bij
.
Of ze herhalen het op de chat. Ik hoorde wel dat Peter het over de chat had.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
De jury leest op FOK! mee, hij zegt ook dat ie een Froger-stem heeft.
Hazesquote:
jij bent mijn prooi, ach arme man whaaaaaaaaaaa lig gestrekt en peter vind het superquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:00 schreef 5thencounter het volgende:
Ben doet iets van Wolter Kroes...
[ link | afbeelding ]
toppertjequote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:15 schreef 5thencounter het volgende:
En Mandy met This boots ar made for walking
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:
Je bent toch niet aan het zeuren Dis?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:25 schreef Disana het volgende:
Ik luister al een tijdje niet meer.
Jammer trouwens dat iedereen in die chat gaat zitten en dit topic links laat liggen.
Even aan mijn grote teen voelen hoor...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je bent toch niet aan het zeuren Dis?
hij is gestuurd door zijn schoonmoeder, ach die stem prachtig echt dat die nog niet ontdekt isquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:26 schreef 5thencounter het volgende:
Andreas, zit even daar vanwegen zijn gekneusde benen, niet omdat 'ie zingen kan helaas...
[ link | afbeelding ]
14 en 15 jaar oud.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:33 schreef 5thencounter het volgende:
Lief. maarr.... Youtube staat helaas vol met van ditte...
[ link | afbeelding ]
ja maar die heeft een broer als kruiwagenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ach, Jennifer Ewbank kan ook niet zingen.
nou vind het echt om te huilen, dat meisje dat hazes deed met kleine jongen, ze was ook stukken tekst kwijt, en dan die vent op die kruk, dacht dat ik erin bleef zo slecht, en dan het oordeel van die jury steeds, super en nog meer van die complimentjes, vind het echt poppenkast kijken, maar wel vermakelijk.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:43 schreef Disana het volgende:
Dat vind ik wel meevallen Heks, niet iedereen is als performer in de wieg gelegdMij verveelt het aanbod eigenlijk meer, er zit niet echt een leuk nummer tussen en het klinkt allemaal zo... zo... ja, talentenjachterig. Misschien hebben we hiervan teveel op tv gezien.
ach Disana, natuurlijk doen ze allemaal hun best, maar vind het ook wel lachen, het commentaar etc.etc. maar ik snap niet dat mensen die er aan mee doen zich zelf zo voor lul zetten, en dat hun omgeving ze gewoon niet tegenhoud.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:48 schreef Disana het volgende:
Ja dat is wel waar, het is poppenkast. Het is ook gewoon een imitatie van de grote jongens op tv. Maar echt lachen kan ik hier niet om, daarvoor doen de mensen dan weer teveel hun best.
Check de OPquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:49 schreef Deisyy het volgende:
Is het afgelopen?![]()
Ik zie helemaal geen streams of die link
Andre Pronkquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:49 schreef Disana het volgende:
Maar welke gek loopt daar nu te blèren?
op die link klikken Deissy dan ergens onder die stream klikken.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:49 schreef Deisyy het volgende:
Is het afgelopen?![]()
Ik zie helemaal geen streams of die link
Oh god wat erg. Wat is het toch een flapfiguur.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Andre Pronk
Edit: Blijkbaar toch iemand anders
Moet het me wel lukkenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:52 schreef Laysa het volgende:
Kut nu Deis ook al gaat kijken word ik toch nieuwsgierig
Inderdaadquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ow ik zie wel iets hoor....zeker je browser die weer loopt te kutten
Je had er eik niks aan gemistquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Deze keer was het IE die liep te kutten, maar met firefox lukt het wel
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:58 schreef Deisyy het volgende:
Omg, heb ik daar de moeite voor gedaan
Van voor naar achter, van links naar rechts!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:58 schreef Deisyy het volgende:
van voor, naar achter, naar links, naar rechtsquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:58 schreef Deisyy het volgende:
LOL.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:58 schreef Deisyy het volgende:
Met platjesquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Van voor naar achter, van links naar rechts!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |