Heeeeeeeeeeeeeer-lijk!!!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ben gewoon om 5 uur in slaap gevallen en werd net pas wakker
Nou , ik las dat hier het kiwifruit lekkerder was, daarom.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:05 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hey Pheno, ik las dat je in Nieuw Zeeland bent.
Waarvoor eigenlijk?
Ik ben nu een beetje dufquote:
Heb je het wel leuk?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou , ik las dat hier het kiwifruit lekkerder was, daarom.
Vakantie dus. Vier weken wat rondtuffen, rondlopen en weet ik wat meer. Daarna twee palbomen, een hangmat, zee, zeven zwembaden en een stuk of acht restaurants om te kiezen in een resort in maleisie. Kijken of ze daar ergens kiwifruit hebben...
En ik heb op en vulkaan gestaan op mijn vjaardag, omdat het kon. Alleen was die hier naast me ziek, dus ik heb zeven uur alleen gelopen
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:06 schreef Pheno het volgende:
E erst even mijn gratis wifi-uurtje opmaken.
2000+ spammailtjes vanuit de pr-box. Ik heb over drie weken wat te doen geloof ik
Ghehehe dat ken ik wel (dat duffe dan hehquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben nu een beetje dufEn moet nog wat eten maar heb geen honger
![]()
Hoi meisje!![]()
![]()
Marijkjequote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ben gewoon om 5 uur in slaap gevallen en werd net pas wakker
25+ graden, elke dag mooi weerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:06 schreef D. het volgende:
[..]
Verkapte 'ik zit lekker niet in dat koude kikkerlandje' post
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Ghehehe dat ken ik wel (dat duffe dan heh)
Haaay![]()
![]()
Wokjequote:
was lekker hequote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ja, ik moet echt even wakker worden
En jij hebt natuurlijk nooit geen honger
[..]
WokjeKnuffelhacker
Als ik ziek ben heb ik nooit hongerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, ik moet echt even wakker worden
En jij hebt natuurlijk nooit geen honger
Ja hoor, alleen ik heb geen verjaardagstopic gezien. Nergens. In de gamescrew leest ook niemand een profielquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je het wel leuk?
En nog gefeliciteerd!![]()
Jaquote:
Zo vroeg alquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Als ik ziek ben heb ik nooit honger![]()
![]()
Woah, ik ga over een half uurtje lekker douchen en dan heerlijk vroeg naar bed![]()
Sorry lieve Pinguin, ik was het vergetenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja hoor, alleen ik heb geen verjaardagstopic gezien. Nergens. In de gamescrew leest ook niemand een profielmosterd na de maaltijd
Omdat ik super moe benquote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Omdat ik super moe benMorgen Henry eindelijk weer zien dus hopelijk dan weer een keer lekker slapen
![]()
Dus ach ik slaap zo toch niet, maar lekker met Bolle kroelen is ook goed
Ik heb vandaag ook links geredenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
25+ graden, elke dag mooi weer
Oh nee, alleen de oversteek van noord naar zuid zelf was bewolkt, maar dat boeit me niet, dan zit je toch op die saaie ferry.
Linksrijden is tof, alleen dat vinden die kiwis hier ook
Hij is druk bezig met mijn hand wassenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Lekker relaxen dan maar meisje
En kroelen met Bolle
Wat knap van jouquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:17 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook links gereden
Maar na het inhalen ging ik weer naar rechts
Yes pleasequote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:17 schreef Fha het volgende:
[..]
Hij is druk bezig met mijn hand wassenWil je ook een gratis wasbeurt? Hij is op dreef geloof ik
wie nietquote:[b]Op zaterdag 15 januari 2011 20:15 schreef Marijkezwolle [quote]
Sorry lieve Pinguin, ik was het vergeten![]()
De eerste afslag zat ik ook op rechts. Toch een rare gewaarwording van die koplampen op je af zien komenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:17 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook links gereden
Maar na het inhalen ging ik weer naar rechts
Ik heb je wel een gelukkig nieuwjaar smsje gestuurdquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
wie niet
Geen e-cards gehad, voordeel: scheelt weer in de betaalde trage bandbreedte hier
En alleen mijn oma stuurde nog kaartjes, maar die is dood, dus noppes
Ik ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |