Niet tussen en vrouw en haar chocola komenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:17 schreef Trevland het volgende:
Ik wil je alleen maar beschermen door te zorgen dat je niet gaat zondigen
Ik ga wel vastquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:20 schreef Koen66 het volgende:
Is goed Sweetie![]()
kan je zolang wachten?
laters mpgquote:
Bij LL heb ik dat lef wel maar bij jou nietquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Niet tussen en vrouw en haar chocola komen![]()
*grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
* suikertaartje trekt een hoekje van haar lip op
Ja, duh.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:21 schreef Trevland het volgende:
Bij LL heb ik dat lef wel maar bij jou niet
Geniet er vanquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:22 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje huppelt naar de douche![]()
net te laatquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:22 schreef suikertaartje het volgende:
Hey Wokquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
net te laat![]()
hoewel...
eigenlijk net op tijd
douche zequote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:22 schreef suikertaartje het volgende:
die van ons staat gewoon stilquote:
Damn nu ben ik te laat, moest eerst de kinderen vangen en in de auto smijtenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ga wel vast![]()
Zie ik je zo wel
als je maar niet in de weg staatquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Damn nu ben ik te laat, moest eerst de kinderen vangen en in de auto smijtenwasook weer zo sneu ik ben wel in gedachten met je aan het douchen
![]()
ik heb de mijne aangepastquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die van ons staat gewoon stil
duidelijkquote:
Goed bezig geweestquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:33 schreef wel.o.k het volgende:
EN de oven deur gaat weer goed dicht![]()
en de dvd speler gaat weer open en dicht, vet handig om eens een andere dvd te kijken
hard gewerkt dusquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:33 schreef wel.o.k het volgende:
en de dvd speler gaat weer open en dicht, vet handig om eens een andere dvd te kijken
En nu genieten van je rust?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en ook nog naar het grof vuil geweest
Ik wil ook zo'n manquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:33 schreef wel.o.k het volgende:
dat was snelquote:
Waarom LL wel en ST nietquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bij LL heb ik dat lef wel maar bij jou niet
LL houdt niet zo van chocola, ST welquote:
Voordeel van in het centrum wonenquote:
quote:
Dat dusquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LL houdt niet zo van chocola, ST wel
Is het gelukt in de stad?
Goed punt.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LL houdt niet zo van chocola, ST wel
Is het gelukt in de stad?
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Dat dus
Maar Lui ik ben naar het feestje van mijn Oma, Bis Later
![]()
Voor je mams? Of iets leuks voor jezelf?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Goed punt.
Ja hoor. Boodschap is binnen.
Veel plezier en tot later.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Dat dus
Maar Lui ik ben naar het feestje van mijn Oma, Bis Later
![]()
Nee, en neequote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Veel plezier Trev
[..]
Voor je mams? Of iets leuks voor jezelf?
quote:
Nieuwsgierig aagje...quote:
Die ligt beneden, zal em even halenquote:
Ja, dat lukt nog wel, hij hoeft gelukkig niet naar boven. Maar het is wel een Miele.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, die is vet zwaarBen jij zo sterk?
![]()
Maar ik moet zo de andere kant op.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ah joh, je bent zo in Zwolle
Die van mijn vader ging aan de wandel.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die van ons staat gewoon stil
Hoiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |