quote:Op maandag 17 januari 2011 14:04 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik ook wel, die van Leonie is toch een stuk leuker.
Jaquote:Op maandag 17 januari 2011 14:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Daar gaan we al... ik vind die van Kim dus een stuk leuker
daar heb ik 'm ook gekocht, ik heb geen itunes dus gewoon betaald met ideal. Ideaal.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:22 schreef iBenny het volgende:
http://www.downloadmusic.nl/acties/thevoiceofholland
tadaa
Serieus?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:08 schreef tdrone het volgende:
De singel van Kim is in ieder geval een cover, dit liet Giel net horen met Kim live in de show (kim zei daarvoor ook nog dat het nummer voor haar geschreven was)
En er werd gezegd in de live show dat ze ook mee geschreven hadquote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:08 schreef tdrone het volgende:
De singel van Kim is in ieder geval een cover, dit liet Giel net horen met Kim live in de show (kim zei daarvoor ook nog dat het nummer voor haar geschreven was)
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:34 schreef Riann het volgende:
[..]
En er werd gezegd in de live show dat ze ook mee geschreven had
dat kan... maar dan nogquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Misschien heeft ze 'm een beetje aangepast
Hoezo niet via de telefoon? Dat kost 1,30. Via Ideal kost het 2,20.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:26 schreef ranja het volgende:
[..]
daar heb ik 'm ook gekocht, ik heb geen itunes dus gewoon betaald met ideal. Ideaal.
Hoezo zouden ze dat moeten verbergen danquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:58 schreef UltraR het volgende:
Tja, en door dit systeem is het dus al vrijwel zeker dat Ben gaat winnen. Zo'n achterstand wordt bij het stemmen tijdens de finale natuurlijk nooit meer ingehaald door de andere kandidaten.
Vind dat RTL niet eens meer probeert te verbergen dat ze perse willen dat Ben wint.
gestegen van 2 naar 3quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:42 schreef iBenny het volgende:
Leonie heeft Kim in iTunes ingehaald en is daarmee gestegen van 2 naar 3.
Verkoopcijfers heb ik niet
Zijn er meer lijsten van downloads?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:42 schreef iBenny het volgende:
Leonie heeft Kim in iTunes ingehaald en is daarmee gestegen van 3 naar 2.
Verkoopcijfers heb ik niet
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:23 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn paps is voor Leonie geloof ik, opeens
1 2 3 4 | 10. NE. 01. Ben Saunders - Kill For A Broken Heart 12. NE. 01. Kim de Boer - Change 14. NE. 01. Leonie Meijer - Lost In Yesterday 16. NE. 01. Pearl Jozefzoon - You Must Really Love Me |
waar is precies de cover/het origineel te beluisteren? Ik kan het niet vinden bij Giel of Youtube of wat dan ook..?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:08 schreef tdrone het volgende:
http://www.3fm.nl/nieuws/(...)Kim-de-Boer-bij-Gielquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:57 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
waar is precies de cover/het origineel te beluisteren? Ik kan het niet vinden bij Giel of Youtube of wat dan ook..?
ik hoorde ook bij Giel dat Ben heeeeeeel ver voor staatquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:27 schreef iBenny het volgende:
Kijk... 4 singles van VOH zo *boem* *pats* binnen een paar dagen in de tipparade.
[ code verwijderd ]
'
De tipparade is de lijst vóór de top 40.
thanx! Ik hoorde net een stuk van het origineel, door een mannenstem dus... hmm misschien is dat zelfs mooier!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://www.3fm.nl/nieuws/(...)Kim-de-Boer-bij-Giel
Die single is trouwens best slecht gezongen daar
ik vond dat wel zielig voor kimmetjequote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://www.3fm.nl/nieuws/(...)Kim-de-Boer-bij-Giel
Die single is trouwens best slecht gezongen daar
Het deed mij denken aan de intro van Volumia - Hou me vastquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:33 schreef UltraR het volgende:
Vond het allemaal maar eenheidsworst liedjes. Ik had liever gezien dat ze gewoon goede covers hadden gedaan. Dit zijn toch geen top platen zeg...
Alleen die van Leonie vond ik nog een leuk begin hebben, deed me overigens sterk aan een ander nummer denken, maar daarna zakte het ook in tot het 13 in een dozijn niveau van de rest.
al die andere artiesten die 's ochtends bij evers optreden, klinken ook gewoon goed en niet vals.quote:
nog steeds? 1,25 uur gelee ook alquote:
In de OPquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:01 schreef Maanvis het volgende:
Heeft iemand een link naar alle singles van de afgevallen kandidaten? (geen youtube aub dat werktr maar 5 minuten voordat RTL met zijn vieze vingers in de pap roert)
De afgevallen kandidaten? Dacht dat die van esther ook hier stond , maar is verwijderd van youtube?quote:
Ohw, klopt... die zijn verwijderd van de downloadsites en youtubequote:Op woensdag 19 januari 2011 09:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
De afgevallen kandidaten? Dacht dat die van esther ook hier stond , maar is verwijderd van youtube?
hoe kunnen we er dan toch aan komen? of zijn ze voor eeuwig verloren?quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, klopt... die zijn verwijderd van de downloadsites en youtube
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |