quote:Op maandag 17 januari 2011 14:04 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik ook wel, die van Leonie is toch een stuk leuker.
Jaquote:Op maandag 17 januari 2011 14:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Daar gaan we al... ik vind die van Kim dus een stuk leuker
daar heb ik 'm ook gekocht, ik heb geen itunes dus gewoon betaald met ideal. Ideaal.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:22 schreef iBenny het volgende:
http://www.downloadmusic.nl/acties/thevoiceofholland
tadaa
Serieus?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:08 schreef tdrone het volgende:
De singel van Kim is in ieder geval een cover, dit liet Giel net horen met Kim live in de show (kim zei daarvoor ook nog dat het nummer voor haar geschreven was)
En er werd gezegd in de live show dat ze ook mee geschreven hadquote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:08 schreef tdrone het volgende:
De singel van Kim is in ieder geval een cover, dit liet Giel net horen met Kim live in de show (kim zei daarvoor ook nog dat het nummer voor haar geschreven was)
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:34 schreef Riann het volgende:
[..]
En er werd gezegd in de live show dat ze ook mee geschreven had
dat kan... maar dan nogquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Misschien heeft ze 'm een beetje aangepast
Hoezo niet via de telefoon? Dat kost 1,30. Via Ideal kost het 2,20.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:26 schreef ranja het volgende:
[..]
daar heb ik 'm ook gekocht, ik heb geen itunes dus gewoon betaald met ideal. Ideaal.
Hoezo zouden ze dat moeten verbergen danquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:58 schreef UltraR het volgende:
Tja, en door dit systeem is het dus al vrijwel zeker dat Ben gaat winnen. Zo'n achterstand wordt bij het stemmen tijdens de finale natuurlijk nooit meer ingehaald door de andere kandidaten.
Vind dat RTL niet eens meer probeert te verbergen dat ze perse willen dat Ben wint.
gestegen van 2 naar 3quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:42 schreef iBenny het volgende:
Leonie heeft Kim in iTunes ingehaald en is daarmee gestegen van 2 naar 3.
Verkoopcijfers heb ik niet
Zijn er meer lijsten van downloads?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:42 schreef iBenny het volgende:
Leonie heeft Kim in iTunes ingehaald en is daarmee gestegen van 3 naar 2.
Verkoopcijfers heb ik niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |