Ze zijn wel heel erg "restrained" (wat de fuck is daar het nederlandse woord voor) binnen de techno beats maar ik vind het wel een lekkere plaatquote:Op woensdag 20 april 2011 14:17 schreef Yorrit het volgende:
[..]
wow dat ga ik zeker checken! wat ik van dirtbombs ken moet dat wel n vieze bende worden.
Ik luister nu wat via youtube.. snap wel wat je bedoeld..quote:Op woensdag 20 april 2011 14:26 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ze zijn wel heel erg "restrained" (wat de fuck is daar het nederlandse woord voor) binnen de techno beats maar ik vind het wel een lekkere plaatAl ken ik de originelen alleen maar oppervlakkig.
ja bah!quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 19:33 schreef Rnie het volgende:
Een vraagje voor alle Expedit kasthouders van Ikea..
Hoeveel LP's passen er ongeveer in 1 vakje? Je kan namelijk verschillende maten kopen...
Als je 'm ook in iets betere kwaliteit hebt, kunnen we ze tellen. Dan een paar minder, moet te doen zijn.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:37 schreef timbob het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Prop 'm niet te vol he...
quote:Op woensdag 20 april 2011 19:37 schreef timbob het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Prop 'm niet te vol he...
Ik heb er 35 in 1 van de vakken en dan zit 'ie toch aardig vol. Toegegeven, zitten toch wel aardig wat dikkere (dubbel) LP's bij in luxe uitvoeringen, maar 70 vind ik wel behoorlijk veel.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:01 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]ik heb er nu ongeveer 70 in een vakje zitten (als je daar bij die kast dat zou rekenen staan daar ook gewoon ongeveer 1700 LPs, kom ik aan met mn 119
Scheelt ook nog wel (iets) of je van die dikke plastic hoezen er nog extra omheen hebt zitten of niet. Die dunne plastic hoezen niet natuurlijk.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:05 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik heb er 35 in 1 van de vakken en dan zit 'ie toch aardig vol. Toegegeven, zitten toch wel aardig wat dikkere (dubbel) LP's bij in luxe uitvoeringen, maar 70 vind ik wel behoorlijk veel.
Veel meer, 60+ per vak, incl. plastic hoezen. Veel dubbel elpees ook.quote:
Allemaal dikke plastic hoezen.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:06 schreef Operc het volgende:
[..]
Scheelt ook nog wel (iets) of je van die dikke plastic hoezen er nog extra omheen hebt zitten of niet. Die dunne plastic hoezen niet natuurlijk.
Okay nu ga ik tellenquote:Op woensdag 20 april 2011 20:05 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik heb er 35 in 1 van de vakken en dan zit 'ie toch aardig vol. Toegegeven, zitten toch wel aardig wat dikkere (dubbel) LP's bij in luxe uitvoeringen, maar 70 vind ik wel behoorlijk veel.
Het is goedkopere opvulling dan LP's kopen, 100 hoezen heb je voor weinig wel.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:08 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Okay nu ga ik telleniets overdreven 65 maar daar zit toch echt een dikke box van electric wizard tussen en 2 3xLPs van depeche mode en massive attack tussen.
Misschien word het tijd dat ik ook dikke hoezen ga aanschaffen dan kan ik aan mijn 3de hokje beginnen
Jepquote:Op woensdag 20 april 2011 20:13 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Het is goedkopere opvulling dan LP's kopen, 100 hoezen heb je voor weinig wel.
Ik krijg er overigens nog wel 10 bij, maar vind het wel prettig dat 'ie niet te vol zit. Zitten een stuk of 15 dikke dubbel LP's bij, waarvoor ook wel 3 'reguliere' in de plaats passen.
Nou ja, afhankelijke van de uitvoering en hoezen, tussen de 40 en 75 ofzo. Is dat nauwkeurig genoeg Rnie?
Hier ook. 60 platen per vak moet echt wel lukkenquote:Op woensdag 20 april 2011 20:06 schreef PilgrimSands het volgende:
[..]
Veel meer, 60+ per vak, incl. plastic hoezen. Veel dubbel elpees ook.
quote:Op donderdag 21 april 2011 09:22 schreef Untiteld het volgende:
Mijn expedit angst word steeds groter,
[ afbeelding ]
Dat is echt naar thuiskomenquote:Op donderdag 21 april 2011 09:22 schreef Untiteld het volgende:
Mijn expedit angst word steeds groter,
[ afbeelding ]
Ik las op een ander forum dat veel mensen extra versteviging aanbrengen. Metalen balken, beugels aan de muur, kruisbalken erachter, zulke dingen...quote:Op donderdag 21 april 2011 09:57 schreef Bosbeetle het volgende:
Gewoon tussen 2 muren inbouwen. Of geen 2000 platen hebben
Echt?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:01 schreef Yorrit het volgende:
Mensen (uit de buurt van Den Haag): De zaak LaLaLand gaat binnenkort sluiten, al hun 2e hands vinyl is nu -50%
Ik heb hem bij bax-shop vandaanquote:Op donderdag 21 april 2011 12:41 schreef PdeHoog het volgende:
Weet een van jullie misschien waar ik zo'n vinyl-ontstof-ding kan scoren?
Ja. Zoietsquote:Op donderdag 21 april 2011 12:49 schreef mr_cucumber het volgende:
Zo'n ding?
[ afbeelding ]
Audio winkel? Platenzaak?
Rik Stoet op de Elandstraat moet haast zeker wel hebbenquote:Op donderdag 21 april 2011 12:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. ZoietsHmmm....ik zal morgen wel even in Den Haag kijken
Juist, dat wilde ik ook zeggen, ik zag ze vorige week nog liggen bij Stoetquote:Op donderdag 21 april 2011 12:51 schreef Yorrit het volgende:
[..]
Rik Stoet op de Elandstraat moet haast zeker wel hebben
edt: ik zie in je fobo dat je uit delft komt.. plexus heeft ze ook liggen
Vinyl Grove in de Boekhorststraat (vlakbij het Paard) heeft ze vast ook.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. ZoietsHmmm....ik zal morgen wel even in Den Haag kijken
In amsterdam vind ik Distorion altijd een leuk. http://www.distortion.nl/quote:Op donderdag 21 april 2011 13:05 schreef Leso_Varen het volgende:
Wat is trouwens nou echt een goede/leuke platenzaak in Amsterdam? Vast wel mensen hier die tips hebben, toch?!
Ik heb het liefst gewoon anti-statische binnenhoezen. Heb ze van al mijn platen vervangen. Kartonnen binnehoezen vind ik maar niet, passen meestal moeilijk naast de vervangende in de hoes en moet je de oorsponkelijke binnenhoes aapart bewaren.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:44 schreef PimD het volgende:
Vandaag ontvangen, "An Introduction To Syd Barrett" 2x180 grams vinyl LP.
[ afbeelding ]
Waren alle lp's maar zo mooi verpakt. Dikke kartonnen klaphoes, fullcolour kartonnen binnenhoezen etc
Distortion. Alleen onoverzichtelijk, kreeg de laatste keer dat ik er was van de eigenaar al de tip dat ze 'ook online verkopen'quote:Op donderdag 21 april 2011 13:05 schreef Leso_Varen het volgende:
Wat is trouwens nou echt een goede/leuke platenzaak in Amsterdam? Vast wel mensen hier die tips hebben, toch?!
Jaaa!quote:Op donderdag 21 april 2011 13:59 schreef ranja het volgende:
[..]
Distortion. Alleen onoverzichtelijk, kreeg de laatste keer dat ik er was van de eigenaar al de tip dat ze 'ook online verkopen'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop