Tja, ik vind 't een fijn album hoor.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:54 schreef ranja het volgende:
[..]
[..]
http://rateyourmusic.com/release/album/mono/formica_blues/
Dit wel eens geluisterd : http://en.wikipedia.org/wiki/Party_Store_%28album%29 ik vind het erg goed gedaanquote:Op woensdag 20 april 2011 14:13 schreef timbob het volgende:
[..]
Tja, ik vind 't een fijn album hoor.
beetje 90's
Maar geen rock. of post-rock.
ik hou niet zo van rock.
Oeh, dat klinkt wel interessant jaquote:Op woensdag 20 april 2011 14:15 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dit wel eens geluisterd : http://en.wikipedia.org/wiki/Party_Store_%28album%29 ik vind het erg goed gedaan
wow dat ga ik zeker checken! wat ik van dirtbombs ken moet dat wel n vieze bende worden.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:15 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dit wel eens geluisterd : http://en.wikipedia.org/wiki/Party_Store_%28album%29 ik vind het erg goed gedaan
Ze zijn wel heel erg "restrained" (wat de fuck is daar het nederlandse woord voor) binnen de techno beats maar ik vind het wel een lekkere plaatquote:Op woensdag 20 april 2011 14:17 schreef Yorrit het volgende:
[..]
wow dat ga ik zeker checken! wat ik van dirtbombs ken moet dat wel n vieze bende worden.
Ik luister nu wat via youtube.. snap wel wat je bedoeld..quote:Op woensdag 20 april 2011 14:26 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ze zijn wel heel erg "restrained" (wat de fuck is daar het nederlandse woord voor) binnen de techno beats maar ik vind het wel een lekkere plaatAl ken ik de originelen alleen maar oppervlakkig.
ja bah!quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 19:33 schreef Rnie het volgende:
Een vraagje voor alle Expedit kasthouders van Ikea..
Hoeveel LP's passen er ongeveer in 1 vakje? Je kan namelijk verschillende maten kopen...
Als je 'm ook in iets betere kwaliteit hebt, kunnen we ze tellen. Dan een paar minder, moet te doen zijn.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:37 schreef timbob het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Prop 'm niet te vol he...
quote:Op woensdag 20 april 2011 19:37 schreef timbob het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Prop 'm niet te vol he...
Ik heb er 35 in 1 van de vakken en dan zit 'ie toch aardig vol. Toegegeven, zitten toch wel aardig wat dikkere (dubbel) LP's bij in luxe uitvoeringen, maar 70 vind ik wel behoorlijk veel.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:01 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]ik heb er nu ongeveer 70 in een vakje zitten (als je daar bij die kast dat zou rekenen staan daar ook gewoon ongeveer 1700 LPs, kom ik aan met mn 119
Scheelt ook nog wel (iets) of je van die dikke plastic hoezen er nog extra omheen hebt zitten of niet. Die dunne plastic hoezen niet natuurlijk.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:05 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik heb er 35 in 1 van de vakken en dan zit 'ie toch aardig vol. Toegegeven, zitten toch wel aardig wat dikkere (dubbel) LP's bij in luxe uitvoeringen, maar 70 vind ik wel behoorlijk veel.
Allemaal dikke plastic hoezen.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:06 schreef Operc het volgende:
[..]
Scheelt ook nog wel (iets) of je van die dikke plastic hoezen er nog extra omheen hebt zitten of niet. Die dunne plastic hoezen niet natuurlijk.
Okay nu ga ik tellenquote:Op woensdag 20 april 2011 20:05 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik heb er 35 in 1 van de vakken en dan zit 'ie toch aardig vol. Toegegeven, zitten toch wel aardig wat dikkere (dubbel) LP's bij in luxe uitvoeringen, maar 70 vind ik wel behoorlijk veel.
Het is goedkopere opvulling dan LP's kopen, 100 hoezen heb je voor weinig wel.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:08 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Okay nu ga ik telleniets overdreven 65 maar daar zit toch echt een dikke box van electric wizard tussen en 2 3xLPs van depeche mode en massive attack tussen.
Misschien word het tijd dat ik ook dikke hoezen ga aanschaffen dan kan ik aan mijn 3de hokje beginnen
Jepquote:Op woensdag 20 april 2011 20:13 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Het is goedkopere opvulling dan LP's kopen, 100 hoezen heb je voor weinig wel.
Ik krijg er overigens nog wel 10 bij, maar vind het wel prettig dat 'ie niet te vol zit. Zitten een stuk of 15 dikke dubbel LP's bij, waarvoor ook wel 3 'reguliere' in de plaats passen.
Nou ja, afhankelijke van de uitvoering en hoezen, tussen de 40 en 75 ofzo. Is dat nauwkeurig genoeg Rnie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |