ja, duhhh vrouwenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee maar die kwamen wel zo bij kally en c-a over
Mij boeit het niet waar het hier over gaat
Zo kwam het bij mij niet over, ik zei dat ik best snap dat sommige het minder vindenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee maar die kwamen wel zo bij kally en c-a over
Mij boeit het niet waar het hier over gaat
Zeg man uit de middeleeuwen, lezen is ook een kunstquote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat is ook irritant
Zo heb ik dat ook weer gezegd
hap hapquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Zeg man uit de middeleeuwen, lezen is ook een kunst
Nee.quote:
Gelukkig boeit het mij geen flikker wat jij ervan vindt.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat is ook irritant
Zo heb ik dat ook weer gezegd
en nog een die honger heeftquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:13 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Gelukkig boeit het mij geen flikker wat jij ervan vindt.
Weet je zeker dat je je niet dingen inbeeldt? Er was geen probleem namelijk, totdat jij begon over het gezeik dat er was (wat er net echt niet was), en dan opeens heb ik de pik op je. Alleen omdat ik wél iets zeg van het rare gedrag wat je vertoont.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat is algemeen bekend ,dus doe er niet moeilijk over
?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:14 schreef Lutte het volgende:
Zero, lekker volwassen, negens in plaats van negers.
kunnen we ophouden AUBquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je je niet dingen inbeeldt? Er was geen probleem namelijk, totdat jij begon over het gezeik dat er was (wat er net echt niet was), en dan opeens heb ik de pik op je. Alleen omdat ik wél iets zeg van het rare gedrag wat je vertoont.
Maar ja, dan ben ík opeens de boeman, en jij het slachtoffer. Terwijl je ook even aan zelfreflectie kan doen en toe kan geven dat er op dat moment inderdaad geen gezeik was, en je wat overtrokken reageerde.
Dat doe ik tbh ook... Al is het maar vanwege die TT's die hij bedenkt. Sorry Zero.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow ik ben dus niet de enige die daar zo over denkt
Ja, wat heeft dat met negers te maken.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, wat heeft dat met negers te maken.
Erik laten we er nu maar over ophouden, ik ken je langer dan vandaag... en andersom ook. We weten hoe we over elkaar denken, dus waarom er een probleem van maken?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je je niet dingen inbeeldt? Er was geen probleem namelijk, totdat jij begon over het gezeik dat er was (wat er net echt niet was), en dan opeens heb ik de pik op je. Alleen omdat ik wél iets zeg van het rare gedrag wat je vertoont.
Maar ja, dan ben ík opeens de boeman, en jij het slachtoffer. Terwijl je ook even aan zelfreflectie kan doen en toe kan geven dat er op dat moment inderdaad geen gezeik was, en je wat overtrokken reageerde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |