ja, duhhh vrouwenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee maar die kwamen wel zo bij kally en c-a over
Mij boeit het niet waar het hier over gaat
Zo kwam het bij mij niet over, ik zei dat ik best snap dat sommige het minder vindenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee maar die kwamen wel zo bij kally en c-a over
Mij boeit het niet waar het hier over gaat
Zeg man uit de middeleeuwen, lezen is ook een kunstquote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat is ook irritant
Zo heb ik dat ook weer gezegd
hap hapquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Zeg man uit de middeleeuwen, lezen is ook een kunst
Nee.quote:
Gelukkig boeit het mij geen flikker wat jij ervan vindt.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat is ook irritant
Zo heb ik dat ook weer gezegd
en nog een die honger heeftquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:13 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Gelukkig boeit het mij geen flikker wat jij ervan vindt.
Weet je zeker dat je je niet dingen inbeeldt? Er was geen probleem namelijk, totdat jij begon over het gezeik dat er was (wat er net echt niet was), en dan opeens heb ik de pik op je. Alleen omdat ik wél iets zeg van het rare gedrag wat je vertoont.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat is algemeen bekend ,dus doe er niet moeilijk over
?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:14 schreef Lutte het volgende:
Zero, lekker volwassen, negens in plaats van negers.
kunnen we ophouden AUBquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je je niet dingen inbeeldt? Er was geen probleem namelijk, totdat jij begon over het gezeik dat er was (wat er net echt niet was), en dan opeens heb ik de pik op je. Alleen omdat ik wél iets zeg van het rare gedrag wat je vertoont.
Maar ja, dan ben ík opeens de boeman, en jij het slachtoffer. Terwijl je ook even aan zelfreflectie kan doen en toe kan geven dat er op dat moment inderdaad geen gezeik was, en je wat overtrokken reageerde.
Dat doe ik tbh ook... Al is het maar vanwege die TT's die hij bedenkt. Sorry Zero.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow ik ben dus niet de enige die daar zo over denkt
Ja, wat heeft dat met negers te maken.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, wat heeft dat met negers te maken.
Erik laten we er nu maar over ophouden, ik ken je langer dan vandaag... en andersom ook. We weten hoe we over elkaar denken, dus waarom er een probleem van maken?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je je niet dingen inbeeldt? Er was geen probleem namelijk, totdat jij begon over het gezeik dat er was (wat er net echt niet was), en dan opeens heb ik de pik op je. Alleen omdat ik wél iets zeg van het rare gedrag wat je vertoont.
Maar ja, dan ben ík opeens de boeman, en jij het slachtoffer. Terwijl je ook even aan zelfreflectie kan doen en toe kan geven dat er op dat moment inderdaad geen gezeik was, en je wat overtrokken reageerde.
quote:
[TAL SC #1019] Negensquote:
Mijn reactie was niet tegen jouquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:16 schreef crv het volgende:
interesseert mij geen reet wie de lapo heeft. vond het gewoon een leuke binnenkomer om zero te begroeten. Maar mijn grapjes doen het niet zo goed vanmorgen. dit is al de 2e die verkeert uitpakt.
Ik ga er wel ff tussenuit
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:17 schreef Crazy-M het volgende:
o van CV naar de TT ?
wat een zeik dag
[ afbeelding ]
Doet die van jullie dat niet ?quote:
Ahoy mevrouw die gevlucht is uit tilburgquote:
Dat is maar één negen Nulquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[TAL SC #1019] Negens
[..]
Mijn reactie was niet tegen jou, maar tegen C_A die zich er weer mee moest bemoeien.
ik heb geen hond enkel een vrouw en die dioet dat nietquote:
Can't blame me.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ahoy mevrouw die gevlucht is uit tilburg
o okquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:18 schreef crv het volgende:
[..]
ik heb geen hond enkel een vrouw en die dioet dat niet
Kloptquote:
ik al gedaan hierquote:
Zal ik ook doen als ik wist dat er een gestoorde hyper actief persoon rondliepquote:
* Crazy-M legt C_A aan de kettingquote:
je hebt geluk dat Myr binnenkomtquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M legt C_A aan de ketting
Heerlijke dooddoener weer. Iedereen taait weer af als er een puntje van kritiek komt, en natuurlijk is degene die wél zijn mond opentrekt de boosdoener.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Erik laten we er nu maar over ophouden, ik ken je langer dan vandaag... en andersom ook. We weten hoe we over elkaar denken, dus waarom er een probleem van maken?
Opgelost. Slotje
pffft, valt me tegen van jequote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je hebt geluk dat Myr binnenkomt
Ik moet even weten hoe het met haar gaat
Hey,quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:20 schreef charmed_angel het volgende:
Ow hoi Myr
Hoe is het met het afvallen?
Ik heb net gestuurdquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:20 schreef Crazy-M het volgende:
C_A, heb jij nu wel mn vernieuwde CV gezien dan? en als je kijkt, doe dan ook ff een marble
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heerlijke dooddoener weer. Iedereen taait weer af als er een puntje van kritiek komt, en natuurlijk is degene die wél zijn mond opentrekt de boosdoener.
Je maakt het wel heel moeilijk om je wél te mogen, en dat is misschien precies wat je wil, zodat je later wéér kan zeggen dat ik een hekel aan je heb en je niet mag en altijd de pik op je heb.
Uhm iedereen?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heerlijke dooddoener weer. Iedereen taait weer af als er een puntje van kritiek komt, en natuurlijk is degene die wél zijn mond opentrekt de boosdoener.
Je maakt het wel heel moeilijk om je wél te mogen, en dat is misschien precies wat je wil, zodat je later wéér kan zeggen dat ik een hekel aan je heb en je niet mag en altijd de pik op je heb.
WOWquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hey,
Nu iets meer dan 4 kilo kwijt.![]()
Na 2 weken, dat is best redelijk.
En hoe gaat het bij jou?
iets met over 1 kam scherenquote:
In the heat of the game misschien wat gechargeerd. Punt blijft hetzelfde, het is net alsof er geen discussie gevoerd mag worden, en je niet kritisch mag reageren op uitspraken die er gedaan worden zonder daarbij zelf onder vuur te komen te liggen.quote:
Nog steeds met de shakes? Ik ga er nu ook pillen bij slikken, maar daar begin ik vandaag mee.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
WOWDat is echt goed Myr
Ik zit nu op 13,9 kilo .... maar ben al 9 weken bezig he
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:23 schreef Kally het volgende:
Sorry ik taai af omdat dit gezeik nu echt nergens meer over gaat, ik had mijn mening al gegeven, ik vindt iedereen op het moment nogal overdreven reageren, op alles.
Zo nu iedereen tegen mij hebben we dat ook weer gehad, alleen mij boeit het niet dus bring it on
quote:
Hey, ik probeer juist gezelligheid te brengenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:23 schreef Kally het volgende:
Sorry ik taai af omdat dit gezeik nu echt nergens meer over gaat, ik had mijn mening al gegeven, ik vindt iedereen op het moment nogal overdreven reageren, op alles.
Zo nu iedereen tegen mij hebben we dat ook weer gehad, alleen mij boeit het niet dus bring it on
van mij mogen jullie discussieren, maar het moet ook niet te lang duren, en zeker niet als er mensen door wegblijvenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
In the heat of the game misschien wat gechargeerd. Punt blijft hetzelfde, het is net alsof er geen discussie gevoerd mag worden, en je niet kritisch mag reageren op uitspraken die er gedaan worden zonder daarbij zelf onder vuur te komen te liggen.
Ja nog steeds shakes en repenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nog steeds met de shakes? Ik ga er nu ook pillen bij slikken, maar daar begin ik vandaag mee.
Na 9 weken is dat ook veel hoor! Ik hoop dat ik dat ook haal.
En mij niet eens noemenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
van mij mogen jullie discussieren, maar het moet ook niet te lang duren, en zeker niet als er mensen door wegblijvenDan heb ik liever dat de discussie stopt en dat crv en Kally gewoon blijven posten.....
Ja lees vorige topic, had ik al gezegd hoe ik erover dacht, wist niet dat ik nog een uur door moest gaan erover, maar oke dan gaan we gezellig nog even doorquote:
Jij bleef toch gewoon postenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
En mij niet eens noemen
ik dan ook weg ?
Jij hebt een neus voor gezeur denk ikquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:26 schreef Myraela het volgende:
Is het nou toeval dat ik altijd kom als er gezeur is? Of is het de laatste tijd een beetje vaak?
Ik hoop het echt, mijn moeder en ik zijn op hetzelfde gewicht begonnen, echt toevallig. Maar nu wil ik dus echt niet dat zij me inhaalt.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja nog steeds shakes en repen
Tuurlijk ga jij dat halen!!!!!
Beetje vaak is een understatement in deze.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:26 schreef Myraela het volgende:
Is het nou toeval dat ik altijd kom als er gezeur is? Of is het de laatste tijd een beetje vaak?
Okquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:25 schreef Kally het volgende:
Zoals ik al eens eerder zei, het is net het echte leven, je kan niet iedereen aardig vinden.
Ik wou weg gaan omdat de discussie zich ineens weer ging verleggen naar lapohunten, wat mij om heel eerlijk te zijn ook niet boeit, zelfs al doet hij dat wtf maakt dat uit?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
van mij mogen jullie discussieren, maar het moet ook niet te lang duren, en zeker niet als er mensen door wegblijvenDan heb ik liever dat de discussie stopt en dat crv en Kally gewoon blijven posten.....
Ow dus dan is het een beetje een wedstrijd aan het wordenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik hoop het echt, mijn moeder en ik zijn op hetzelfde gewicht begonnen, echt toevallig. Maar nu wil ik dus echt niet dat zij me inhaalt.
Als je een keer ergens gewoon inhoudelijk op in gaat hoeft het allemaal niet zo lang te duren. Ik heb het je nog niet zien doen. Bliksemsnel verdraai je de discussie zo dat het gaat over of mensen jou wel of niet mogen. Dat was helemaal niet het issue. Ja, misschien jóuw issue.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja, dat motiveert wel heel erg. Maar is soms wel lullig als zij sneller afvalt terwijl ik veel strenger voor mezelf ben.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow dus dan is het een beetje een wedstrijd aan het worden
Dat is dan ook weer leuk, heb je wel een doel
ok dan mag hetquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij bleef toch gewoon posten
Hoi boef.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoi Myr, trouwens.
. Quite an entrance.
Ow mij boeit het nog geen eensquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je een keer ergens gewoon inhoudelijk op in gaat hoeft het allemaal niet zo lang te duren. Ik heb het je nog niet zien doen. Bliksemsnel verdraai je de discussie zo dat het gaat over of mensen jou wel of niet mogen. Dat was helemaal niet het issue. Ja, misschien jóuw issue.
ja maar de 1 valt sneller af dan de ander....quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, dat motiveert wel heel erg. Maar is soms wel lullig als zij sneller afvalt terwijl ik veel strenger voor mezelf ben.
Ben maar niet zo zekerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow mij boeit het nog geen eens![]()
Lekker boeiend als iemand mij niet mag.
Ik zou het pas erg vinden, als ik diegene die ik mag, mij niet mogen. En dat is niet het geval.... geloof ik
Ik denk dat Kally, crv en crazy mij wel mogen, dus wat is het probleemquote:
Ik mag je, maar dat betekent niet dat ik het altijd met je eens ben of hoef te zijn, en in deze ben ik dat niet. Maar dat neemt niet weg dat ik vind dat mensen hun eigen mening mogen hebben en dat iemand daar niet minder om wordt bij mij. Als iedereen het eens zou zijn is het ook weer zo saaiquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow mij boeit het nog geen eens![]()
Lekker boeiend als iemand mij niet mag.
Ik zou het pas erg vinden, als ik diegene die ik mag, mij niet mogen. En dat is niet het geval.... geloof ik
okquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is al goed, ik houd er maar over op.
dat zeg ik toch ook nietquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik mag je, maar dat betekent niet dat ik het altijd met je eens ben of hoef te zijn, en in deze ben ik dat niet.
o okquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:34 schreef charmed_angel het volgende:
Ow wacht.... cracy ik kan heen marble meer versturen, ze zijn bij mij ook op
jahquote:
Nee Miran, maar: En dat is niet het geval.... geloof ikquote:
pak nu is niet alles zo verkeerd opquote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waar ga ik doorquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Zelf ook ophouden als je wil ophouden, c_a.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |