Ik ben het niet vaak eens met gia, maar hier 100%. Waarom zou die moeder in Nederland mogen blijven alleen omdat haar zoon ziek is/is overleden? Ik zou niet weten waarom je de keuze aan haar zou moeten laten. Als zij hier uiteindelijk met een uitkering gaat wonen, wil ze waarschijnlijk niet terug.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:19 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je laatste zin.
De keuze zou aan haar MOETEN zijn. Als ze wil kan ze alsnog terug. Jezus..
Maar dat is sóóóóóósjááááál. Volgens leute die waarschijnlijk zelf geen cent belasting betalen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:06 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Ik ben het niet vaak eens met gia, maar hier 100%. Waarom zou die moeder in Nederland mogen blijven alleen omdat haar zoon ziek is/is overleden? Ik zou niet weten waarom je de keuze aan haar zou moeten laten. Als zij hier uiteindelijk met een uitkering gaat wonen, wil ze waarschijnlijk niet terug.
Mooi dat je van me geleerd hebt (en dat je me niet onder de PVV'ers schaart).quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:46 schreef IHVK het volgende:
[..]
Uiteraard, heb ik geleerd van de PVV'ers. En Sachertote.
Dat krijg je als iedere afgewezen asielzoeker de hele beroepsprocedure per se moet aflopen, terwijl ze geen schijn van kans maken en onze rechters al overbelast zijn. De gemiddelde Nederland gaat echt niet 7 jaren procederen bij een normaal conflict, maar asielzoekers worden gestimuleerd om te zaniken over elk wissewasje die ze kunnen bedenken.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:58 schreef KoosVogels het volgende:
Hulde voor onze politieke leiders. Een ongeneeslijk ziek jochie na zeven jaar terugsturen. Wat een helden daar in Den Haag.
En wanneer Leers een uitzondering maakt voor die knul, dan gaat Wilders waarschijnlijk nog Kamervragen stellen ook. Wat een kutland zijn we geworden.
Hoho..deze asielregels zijn nog van 2 kabinetten geleden..het veel geroemde linkse balkenende...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:22 schreef IHVK het volgende:
Bedankt meneer Leers en meneer Geert.
Tevens bedankt meneer Rutte en Verhagens uiteraard voor het mogelijk maken van dit.
Je hebt geen strafblad.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:16 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Mooi dat je van me geleerd hebt (en dat je me niet onder de PVV'ers schaart).
Onzin. Dat jij slechte ervaringen hebt gehad met het IND, dat is aan jou. Hetzelfde zou zijn als één Turk stinkt naar zweet, ze allemaal stinken. Wat een generalisatie weer.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:38 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dat kunnen en zijn ze ook. De termijnen staan gewoon wettelijk beschreven en mogen iets meer dan vijf jaar duren, inclusief alle beroepsmogelijkheden. De IND overschrijdt deze termijnen alleen meer wel dan niet.
Dit.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:22 schreef Gia het volgende:
[..]
Waarom zou de keuze aan haar moeten zijn? Andere uitgeprocedeerde asielzoekers hebben die keuze toch ook niet.
Niemand heeft de keuze om zomaar te gaan wonen waar hij/zij wil, ook deze vrouw niet.
De rest is bijzaak. Dat het kind hier naar school ging en daardoor niet meer kan wennen aan Sri Lanka doet er niet toe als hij straks is overleden. Die vrouw is daar opgegroeid en kent de taal en de cultuur wel. Ze heeft daar waarschijnlijk ook nog familie.
Er is geen enkele reden om haar te laten blijven na het overlijden van haar zoon. Geen enkele. Die keus heeft ze niet.
Wat een trieste vergelijking.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:37 schreef RAVW het volgende:
ach ergens kan ik het wel begrijpen ,, want hoe zat het ook al weer met die doodzieke Abdel Basset al-Megrahi ?
Die leeft ook nog steeds
Toch triest dat zo'n kind er de dupe van wordt dat een organisatie haar zaakjes niet voor elkaar heeft.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:12 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nog maar een keertje dan: inclusief alle (2...) beroepsmogelijkheden mag een aanvraag tot asiel niet langer duren dan 5 jaar. Staat in de asielwet. Wordt dit overschreden, wat bijna altijd het geval is omdat de IND zijn zaakjes niet op orde heeft, dan krijg je dus dat mensen een nieuwe wettelijke mogelijkheid krijgen, namelijk het indienen van een verzoek op humanitaire gronden.
Dat is wel een beetje makkelijk gesteld. Die moeder kiest er zelf voor jarenlang te blijven procederen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:47 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Toch triest dat zo'n kind er de dupe van wordt dat een organisatie haar zaakjes niet voor elkaar heeft.
waarom triest?quote:
Dat vonden veel Nederlanders ook in de oorlog toen het over joden ging.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:29 schreef genakt het volgende:
[..]
hij gaat toch dood dus hij heeft er toch niks meer aan. Mensen kunnen wel zielig doen maar over een week hoor je er niemand meer over.
Gefeliciteerd je hebt de discussie zojuist verloren.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:49 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Dat vonden veel Nederlanders ook in de oorlog toen het over joden ging.
Premie is premie en je hoort nooit meer iets van ze.
Met een schijnheilige zak als Leers die aan de leiband loopt van ome Geert hoef je geen helderziende te zijn om te kunnen voorspellen hoe dit afloopt.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:02 schreef Picchia het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat er gaat gebeuren.
Foutje, de joden hebben toen verloren.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:50 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd je hebt de discussie zojuist verloren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |