Wel als hij hier praktisch vanaf zijn geboorte is.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:43 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Het hebben van vriendjes lijkt me niet echt een argument om mensen maar in Nederland te houden.
Waar haal je vandaan dat vader pedofiel is of was?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:47 schreef OEM het volgende:
Vader wordt vermoord in Sri Lanka omdat ie pedofiel is. Moeder en zoon moeten vluchten. Moeder weet dat zoon ziek is. Moeder vlucht met zoon naar Nederland, want gratis zorg.
Dan kllinkt het ineens eens stuk realistischer om ze terug te sturen.
Waar staat dat het niet zo is? Misschien was het wel een misdadiger of moordernaar.. Het artikel is nogal tendentieus..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:48 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Waar haal je vandaan dat vader pedofiel is of was?
Nergens vandaan. Maar we weten niet wat de reden is dat ze hier zitten.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:48 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Waar haal je vandaan dat vader pedofiel is of was?
Insinuaties ....quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:49 schreef kawotski het volgende:
W
[..]
Waar staat dat het niet zo is? Misschien was het wel een misdadiger of moordernaar.. Het artikel is nogal tendentieus..
Nee, er zijn regels..quote:
Nog maar een keertje dan: inclusief alle (2...) beroepsmogelijkheden mag een aanvraag tot asiel niet langer duren dan 5 jaar. Staat in de asielwet. Wordt dit overschreden, wat bijna altijd het geval is omdat de IND zijn zaakjes niet op orde heeft, dan krijg je dus dat mensen een nieuwe wettelijke mogelijkheid krijgen, namelijk het indienen van een verzoek op humanitaire gronden.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:21 schreef karr-1 het volgende:
En je kunt in Sri Lanka niet behandeld worden voor een tumor, voor zover behandeling al mogelijk is? Ik snap dat het triest is, maar zoals anderen ook zeggen, waar leg je dan de grens als je dit toestaat?
Verder vind ik ook dat het hele systeem grondig anders moet. Keer op keer bezwaar indienen en daarmee het eindeloos oprekken om uiteindelijk toch nog weg te moeten. Maar ja dan zitten de kinderen al op school en passen ze zo leuk in de buurt, dus die kun je niet meer wegsturen natuurlijk.
Goh, ik dacht dat er in het artikel staat dat er half februari nog een beroep komt en dat hij dat naar alle waarschijnlijkheid niet gaat halen. Dus ik ben erg benieuwd hoe jij denkt dat de 'helden in Den Haag' een lijk uit willen gaan zetten?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:58 schreef KoosVogels het volgende:
Hulde voor onze politieke leiders. Een ongeneeslijk ziek jochie na zeven jaar terugsturen. Wat een helden daar in Den Haag.
En wanneer Leers een uitzondering maakt voor die knul, dan gaat Wilders waarschijnlijk nog Kamervragen stellen ook. Wat een kutland zijn we geworden.
De prognose schijnt heel slecht te zijn. Men verwacht dat hij het hoger beroep in februari al niet gaat halen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:21 schreef karr-1 het volgende:
En je kunt in Sri Lanka niet behandeld worden voor een tumor, voor zover behandeling al mogelijk is? Ik snap dat het triest is, maar zoals anderen ook zeggen, waar leg je dan de grens als je dit toestaat?
Je laatste zin.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:17 schreef Gia het volgende:
[..]
De prognose schijnt heel slecht te zijn. Men verwacht dat hij het hoger beroep in februari al niet gaat halen.
Ik zou zeggen, laat ze in godsnaam hier blijven totdat het joch is overleden. Dan kan zij daarna terug naar Sri Lanka en daar haar zoon begraven. Dan is ze bij haar overleden man en haar overleden zoon.
Ik zie niet in waarom die moeder hier zou moeten mogen blijven.
Waarom zou de keuze aan haar moeten zijn? Andere uitgeprocedeerde asielzoekers hebben die keuze toch ook niet.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:19 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je laatste zin.
De keuze zou aan haar MOETEN zijn. Als ze wil kan ze alsnog terug. Jezus..
Er zijn nog een paar duizend asielzoekers meer die hier willen blijven. Ook maar allemaal laten blijven, want menselijkheid?quote:
zullen we jouw uitkering maar ook stopzetten er zijn duizend mensen die ook uitkering willen hebben.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:30 schreef Gia het volgende:
[..]
Er zijn nog een paar duizend asielzoekers meer die hier willen blijven. Ook maar allemaal laten blijven, want menselijkheid?
Je bedoelt die eindeloze inspraakprocedures die jij zo humaan vindt?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:22 schreef IHVK het volgende:
Bedankt meneer Leers en meneer Geert.
Tevens bedankt meneer Rutte en Verhagens uiteraard voor het mogelijk maken van dit.
Die vergelijking klopt niet helemaal.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:34 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
zullen we jouw uitkering maar ook stopzetten er zijn duizend mensen die ook uitkering willen hebben.
Moeten ze arbeidsongeschikt raken, dan krijgen ze dat ook. Tenminste, als ze nu wel werk hebben.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:34 schreef Athlon64x het volgende:
zullen we jouw uitkering maar ook stopzetten er zijn duizend mensen die ook uitkering willen hebben.
Onze Godwin-expert. Ik snap het ook wel, rationele argumenten ontbreken. Dan maar weer het keuzemenu hé:quote:
Uiteraard, heb ik geleerd van de PVV'ers. En Sachertote.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:45 schreef eriksd het volgende:
Enige onderbouwing: ho maar. Klinkt uiteraard wel lekker.
Precies. Geen onderbouwing met feiten, maar lekker ongenuanceerd tegen de VVD schoppen. Wat een kutleven moet je dan hebbenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:45 schreef eriksd het volgende:
[..]
Onze Godwin-expert. Ik snap het ook wel, rationele argumenten ontbreken. Dan maar weer het keuzemenu hé:
- Denk aan 1933!
- De VVD is allang niet meer liberaal!
- De allerzwaksten!
Enige onderbouwing: ho maar. Klinkt uiteraard wel lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |