quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:26 schreef genakt het volgende:
Ja dan kan je uitzonderingen blijven maken. Regels zijn inderdaad regels. Het land uit
Eens, hij kan beter zo snel mogelijk naar zijn vaderland terug, om daar zo snel mogelijk te kunnen aarden.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:41 schreef Morendo het volgende:
Tja, je zou ook kunnen betogen dat die jongen hier toch geen toekomst heeft. We kunnen nu eenmaal niet, gelijk Atlas, de last van de hele wereld op ons nemen.
aardenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:04 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Eens, hij kan beter zo snel mogelijk naar zijn vaderland terug, om daar zo snel mogelijk te kunnen aarden.
In deze context mits bewust gedaan een leuke woordgrapquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:04 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Eens, hij kan beter zo snel mogelijk naar zijn vaderland terug, om daar zo snel mogelijk te kunnen aarden.
Gek he, als ze keer op keer bezwaar blijven indienen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:34 schreef IHVK het volgende:
[..]
ja dat vraag ik me ook af.
Ik hoop dat ze daar nu inderdaad vaart mee maken en die procedures veel sneller kunnen.
Inderdaad, het systeem moet echt een keer fundamenteel op de schop. En illegaliteit moet strafbaar worden.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:07 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Gek he, als ze keer op keer bezwaar blijven indienen.
Het was idd een 'bewussie', kon de verleiding niet weerstaan.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
In deze context mits bewust gedaan een leuke woordgrap
Blablabla.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:07 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Gek he, als ze keer op keer bezwaar blijven indienen.
Ach meneertje heeft de wijsheid in pacht.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:12 schreef IHVK het volgende:
[..]
Blablabla.
Ik ga niet elk weekend alles opnieuw uitleggen hier, Godallejezus zeg.
Maar de moeder wil zo graag in Nederland blijven.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:22 schreef CasB het volgende:
Als hij ongeneeslijk ziek is dan gaat hij toch dood, of dat nou in Nederland is of niet.
en ondertussen gaan hele volksstammen op vakantie naar Sri Lanka.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Belachelijk natuurlijk. Er bestaan regels die uitzonderingen mogelijk maakt. Als dit niet zo'n dergelijk geval is wat dan wel?![]()
Hij zal hier ongetwijfeld zijn vriendjes hebben. Daarnaast is de zorg hier nu eenmaal een stuk beter geregeld.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:22 schreef CasB het volgende:
Als hij ongeneeslijk ziek is dan gaat hij toch dood, of dat nou in Nederland is of niet.
Inderdaad, Somalië schijnt ook zéér gevaarlijk te zijn, maar ik ga volgend jaar mee op een 'piraten-cruise'. Het is allemaal gelul.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:28 schreef kawotski het volgende:
[..]
en ondertussen gaan hele volksstammen op vakantie naar Sri Lanka.
Neem jij die mensen dan op, trouw met die moeder , probleem opgelost.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:38 schreef Athlon64x het volgende:
kunnen we Geert Wilders niet het land uitschoppenSamen met VVD
Dat is jouw keuze, er zijn tenminste geen reizen naar Somalie dus daar zou ik nog kunnen inkomen dat men daar niet iedereen naar terugstuurt.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:33 schreef Morendo het volgende:
[..]
Inderdaad, Somalië schijnt ook zéér gevaarlijk te zijn, maar ik ga volgend jaar mee op een 'piraten-cruise'. Het is allemaal gelul.
nee ruilen met Adolf Wilders die voelt zich toch meer Israëlietquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:39 schreef kawotski het volgende:
[..]
Neem jij die mensen dan op, trouw met die moeder , probleem opgelost.
Het hebben van vriendjes lijkt me niet echt een argument om mensen maar in Nederland te houden.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij zal hier ongetwijfeld zijn vriendjes hebben. Daarnaast is de zorg hier nu eenmaal een stuk beter geregeld.
Ook goed, dan kan hij daar de problemen aanpakken zodat die mensen daar weer veilig kunnen wonen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:41 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
nee ruilen met Adolf Wilders die voelt zich toch meer Israëliet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |