Welk type CI is dat?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:12 schreef Viking84 het volgende:
Zo ontzettend veel plezier van! (voor muziek en hardlopen):
[ afbeelding ]
Niet zelf gekocht, want daar is het een beetje te duur voor, maar door dit ding hoor ik weer:
[ afbeelding ]
Hey, een kenner!quote:
Is dat een Speedfight? Ben totaal niet van de scooters, maar het is een erg betrouwbaar, vermogend en robuust apparaatquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:31 schreef boertie het volgende:
[ afbeelding ]
11 jaar geleden gekocht en nog nooit 1 momentje spijt van gehad. Sterker nog, Ik gebruik hem nog steeds zo goed als dagelijks
Klopt. De eerste speedfight. Het enige wat er ooit aan mankeerde waren versleten variorollen en een doorgerotte uitlaat.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:34 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Is dat een Speedfight? Ben totaal niet van de scooters, maar het is een erg betrouwbaar, vermogend en robuust apparaat
Kenner idd. Ik was de eerste onder de 18 in Nederland die ook een CI kreeg, in 1992. Heb zelf een Nucleus 22.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hey, een kenner!.
Harmony van Advanced Bionics. Alleen is die van mij beige, een stuk minder hip dus.
Verkapt-kijk-mij-een-Samsung-Galaxy-tab-hebben-postquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:55 schreef Taxidude het volgende:
Ik kan echt niet meer zonder, mijn alles kunner
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kneedownen met dat ding! wat voor motor heb je nu?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:26 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]Mijn Diversion 900
Ondanks dat ik onlangs een andere motor heb gekocht (voor erbij of om hem te vervangen, ik weet het nog niet zeker), is dit dé motor waar ik op heb leren rijden, dé motor waarmee ik vele landen heb ontdekt en die mij meer geld heeft gekost dan mijn 2 motoren daarvoor bij elkaarmaar het was en is het allemaal waard.
kneedowns kan en wil ik niet hoorquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:28 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
kneedownen met dat ding! wat voor motor heb je nu?
Slijmbal, je kunt het niet eens uit je strot krijgen.quote:Op zondag 16 januari 2011 11:16 schreef Daywalk3r het volgende:
Een bos bloemen voor mijn moeder laatst omdat ik van haar zo lief vind
Prachtige machine! komt ie uit 1997? hoeveel km staat erop? En hoeveel heb je er voor betaald?quote:Op zondag 16 januari 2011 00:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
kneedowns kan en wil ik niet hoorniet mijn rijstijl
Nu heb ik een BMW R1100GS:
[ afbeelding ]
Stond net een heullllllllll ander plaatjequote:Op zondag 16 januari 2011 12:58 schreef dynamiet het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn vorige laptop maar erg weinig gebruikt, maar deze gebruik ik zo verschrikkelijk veel dat ik mijn pc al weken niet heb aangeraakt.
ook als het winter is?quote:Op zondag 16 januari 2011 11:54 schreef Farenji het volgende:
Mijn Reef Fanning teenslippers. Superdingen. Ik wil nooit meer sokken of schoenen dragen.
[ afbeelding ]
Dan is zo'n ding niet gek nee, beter dan een warme/"zware" laptop op schoot.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:10 schreef Arguru het volgende:
Mijn iPad. Nog nooit zo blij mee geweest als toen ik ziek in m'n bed lag en een week niet kon bewegen.
Dat ding kon ik geeneens vasthouden. Was op een maandag ziek naar huis gegaan toen ik m'n rug niet meer kon bewegen. Tegen de tijd dat ik thuis was lag ik letterlijk dood te gaan van de pijn op de bank. Ben daarna volgepropt met Diazepam, Codeïne en nog wat spul. Dan doe je dus echt niets meer. Had geeneens kracht om een laptop vast te houdenquote:Op zondag 16 januari 2011 20:16 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Dan is zo'n ding niet gek nee, beter dan een warme/"zware" laptop op schoot.
Mooi robuust ding dan wel. Maar het zal wel energie slurpen in vergelijking met moderne modellen.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:45 schreef BassB00ST3R het volgende:
[ afbeelding ]
Maar dan met wit paneel,Die hebben me ouders nog altijd na 26 jaar
Volgens google 1.7kw per wasbeurtquote:Op zondag 16 januari 2011 20:56 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Mooi robuust ding dan wel. Maar het zal wel energie slurpen in vergelijking met moderne modellen.
Over 5 jaar heb je dan ook weer een nieuwe beste aankoopquote:Op zondag 16 januari 2011 22:52 schreef Robin__ het volgende:
Saai man, die telefoons en laptops die over 5 jaar vervangen en vergeten zijn..
Een gitaar kun je voor het leven hebben!quote:Op zondag 16 januari 2011 22:52 schreef Robin__ het volgende:
Bijna alles is vroeg of laat weer aan vervanging toequote:Op zondag 16 januari 2011 22:52 schreef Robin__ het volgende:
Leuk!quote:Op maandag 17 januari 2011 13:34 schreef very het volgende:
Heel mijn home cinema set-up eigenlijk:
Elke avond/nacht weer plezier van
Ik vind het eigenlijk helemaal niet relax om dvd / bluray via ps3 te kijken...want ik heb alleen maar die controllers om te navigeren. Ik ben wel van plan nu dit ding te halen, zodat dvd / bluray kijken op ps3 wel weer gewoon relax is:quote:Op maandag 17 januari 2011 13:38 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Leuk!Maar is de Philips DVP3360 niet overbodig i.c.m. de Playstation?
(of had je de Philips al?)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |