Welk type CI is dat?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:12 schreef Viking84 het volgende:
Zo ontzettend veel plezier van! (voor muziek en hardlopen):
[ afbeelding ]
Niet zelf gekocht, want daar is het een beetje te duur voor, maar door dit ding hoor ik weer:
[ afbeelding ]
Hey, een kenner!quote:
Is dat een Speedfight? Ben totaal niet van de scooters, maar het is een erg betrouwbaar, vermogend en robuust apparaatquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:31 schreef boertie het volgende:
[ afbeelding ]
11 jaar geleden gekocht en nog nooit 1 momentje spijt van gehad. Sterker nog, Ik gebruik hem nog steeds zo goed als dagelijks
Klopt. De eerste speedfight. Het enige wat er ooit aan mankeerde waren versleten variorollen en een doorgerotte uitlaat.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:34 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Is dat een Speedfight? Ben totaal niet van de scooters, maar het is een erg betrouwbaar, vermogend en robuust apparaat
Kenner idd. Ik was de eerste onder de 18 in Nederland die ook een CI kreeg, in 1992. Heb zelf een Nucleus 22.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hey, een kenner!.
Harmony van Advanced Bionics. Alleen is die van mij beige, een stuk minder hip dus.
Verkapt-kijk-mij-een-Samsung-Galaxy-tab-hebben-postquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:55 schreef Taxidude het volgende:
Ik kan echt niet meer zonder, mijn alles kunner
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kneedownen met dat ding! wat voor motor heb je nu?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:26 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]Mijn Diversion 900
Ondanks dat ik onlangs een andere motor heb gekocht (voor erbij of om hem te vervangen, ik weet het nog niet zeker), is dit dé motor waar ik op heb leren rijden, dé motor waarmee ik vele landen heb ontdekt en die mij meer geld heeft gekost dan mijn 2 motoren daarvoor bij elkaarmaar het was en is het allemaal waard.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |