kluszequote:Op zaterdag 15 januari 2011 08:08 schreef TradeMarkie het volgende:
@tt, ik ga maar weer eens aan het werk
Dus nog niet alles is afgelast, dat geeft mij weer hoop voor morgenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 08:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
klusze![]()
Ik twijfel nog of ik naar voetbal van Twan ga... die heeft om 9 uur een oefenwedstrijd. Niet zo'n zin in eigenlijk.
Ze spelen op kunstgras, dat is het enige veld dat doorgaat.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 08:12 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dus nog niet alles is afgelast, dat geeft mij weer hoop voor morgen
Ik hoor net dat ik morgen uit kan slapen, en nu ben ik echt wegquote:Op zaterdag 15 januari 2011 08:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ze spelen op kunstgras, dat is het enige veld dat doorgaat.
Ook wel lekker toch.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 08:15 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik hoor net dat ik morgen uit kan slapen, en nu ben ik echt weg
Hello!quote:
Ik mag hopen van niet, tenzij je altijd Ma Flodder-brouwsels gekocht hebt...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik maak me toch zorgen over die wagon met ethanol die in brand stond.
Ik vraag me namelijk af of dit invloed gaat hebben op de prijzen in de slijterijen
die stookte zelfquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik mag hopen van niet, tenzij je altijd Ma Flodder-brouwsels gekocht hebt...
Pics!!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:31 schreef MadMaster het volgende:
Wow!!
Mw. MM laat me net haar voor vanavond gemaakte Cask Strenght Lagavulin bonbons proeven...
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb mw. MM al verplicht om ze over 2 weken ook te maken...
Veel plezier.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:02 schreef MadMaster het volgende:
Zo racen naar Haarlem voor de nieuwjaarsborrel van m'n whiskyclubje daar en dan snel weer terug om hier thuis de proeverij te doen. Om 19.30 uur staat het gezelschap op de stoep, als het goed is...
O! Zijn het films.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:20 schreef Etcetera het volgende:
Veel te lang douchen en dan films kijken. En waarschijnlijk smsen met iemand
Veel plezier.quote:
En wanneer komt zijn masker?quote:
Dus jullie gaan als 2de baan proeverijen organiseren?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En wanneer komt zijn masker?![]()
Net weer terug uit Haarlem en mw. MM heeft de hele huiskamer verbouwd wegens de proeverij.
Beter, ook dat gaan we vaker doen...
Helloquote:
Dag mevrouw.quote:
Koffie graag.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij zei mevrouw tegen me. Even wat drinken inschenken. Brb.
Merci.quote:
YW.quote:
Dan weekend of moet je morgen ook nog?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:06 schreef Cobra4 het volgende:
Yep, aan het werk. Nog 2 uurtjes en dan ben ik klaar.
Nee, morgen een feestje dus ben ik vrij.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dan weekend of moet je morgen ook nog?
Dus wel een beetje weekend over twee uurtjes...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, morgen een feestje dus ben ik vrij.
En dan dinsdag pas weer in de nacht beginnen.
Yep, WEEEEEKEEEEND!!!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dus wel een beetje weekend over twee uurtjes...
Op naar de volgende!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:50 schreef Etcetera het volgende:Gefeliciteerd
You survived another week of work!
Ik heb Animal House weer gekeken. Blijft een super film.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:13 schreef Etcetera het volgende:
Ik zit A Beautiful Mind te kijken. Mooiste quote: Nash: There's no point in being nuts if you can't have a little fun.
Wrom?quote:Op zondag 16 januari 2011 01:00 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb heel weinig met National Lampoon films eigenlijk
Dat kan ik begrijpen.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:10 schreef Etcetera het volgende:
Ik associeer dat meteen met Chevvy Chase en dat vind ik zo'n stom figuur
Doen.quote:
Per jaar heb ik hier zo'n 4 à 5 proeverijen in huis, van familie-proeverijen via proeverijen voor ons eigen whiskyclubje tot en met AKQ SC-proeverijen...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus jullie gaan als 2de baan proeverijen organiseren?
quote:Op zondag 16 januari 2011 02:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Doen.John Belushi in een passende rol.
Je zal je maar vervelen...quote:Op zondag 16 januari 2011 12:56 schreef Cobra4 het volgende:
Voor de liefhebbers van kwaliteits kranten; als je de apps van The Sun op je eipet zet kun je nu een maand lang ook de papierenversie van de krant downloaden.
Mogguh MM.quote:Op zondag 16 januari 2011 12:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Per jaar heb ik hier zo'n 4 à 5 proeverijen in huis, van familie-proeverijen via proeverijen voor ons eigen whiskyclubje tot en met AKQ SC-proeverijen...
Morgen...
Zo kom je er achter dat die krant verder gaat na pagina 3.quote:
Nee, ik heb niet 'tijd zat', eerder andersom.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mogguh MM.
Dan heb je dus tijd zat om "MM Whisky tours" op te zetten.
Helloquote:
Foto's?quote:Op zondag 16 januari 2011 14:03 schreef iamredleader het volgende:
good afternoon
Vanochtend met Jair en tinuviel naar het strand geweest, heerlijk uitgewaaid en Jair vond het geweldig!
Is dat een toezegging?quote:Op zondag 16 januari 2011 14:49 schreef Etcetera het volgende:
Als jullie nou eens in Groningen gaan meeten he
* Ofyles2 alvast zijn registers opentrekt, wie weet...quote:Op zondag 16 januari 2011 14:43 schreef Etcetera het volgende:
VrijgezelKnoop toch maar doorgehakt, was een goede beslissing
Ook al gaat het daardoor een beetje met ups en downs, maar dat komt ook wel goed. En bezig met werk zoeken, schiet niet hard op jammer genoeg.
Hoe is het met jou en Sven
Heb je de bonbons op de vorige pagina gezien?quote:Op zondag 16 januari 2011 14:49 schreef Etcetera het volgende:
Als jullie nou eens in Groningen gaan meeten he
Mijn bijzondere aanwinsten dit weekend:quote:Op zondag 16 januari 2011 20:00 schreef MadMaster het volgende:
Weer thuis na een canongesprek in het stadsarchief van Amsterdam over de krakersrellen in de jaren '80.
Rommelig gebeuren met krakers van toen, krakers van nu en een discussie die alle kanten op ging. Had op beelden gerekend (met mogelijk een door het beeld flitsende MM), niets van dat alles dus. Beetje teleurstellend daardoor...
![]()
Wel weer 2 mooie whiskies opgedoken, dus ik heb troost...
Ik hou niet van whiskyquote:Op zondag 16 januari 2011 20:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je de bonbons op de vorige pagina gezien?
Geweldig toch als je dat soort dingen op de kop weet te tikken...quote:Op zondag 16 januari 2011 20:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mijn bijzondere aanwinsten dit weekend:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De Chouffe Bok komt waarschijnlijk uit 1997 en is uit Amerika. Er zit een klein beetje schuim bovenin de fles van het schudden dus ik vermoed dat ze nog goed zijn
Verder:
- Gouden Carolus Cuvee van de Keizer, blauw uit 2005(dus die mag nog even blijven liggen)
- La Trappe Quadruppel met houdbaarheidsdatum in 1993 (klein flesje)
- La Trappe Quadruppel met houdbaarheidsdatum in 1998 (klein flesje)
Een vriend van me heeft nog een grote fles Maredsous 10 met einddatum 1996(meen ik) en nog een bier waar ik de naam niet van ken maar ook zo oud.
Ook nog een fles meegregen die heel oud is maar waar geen etiket op zat dus het is een verrassing
Mooi, Etcie komt ook...quote:
Zekerquote:Op zondag 16 januari 2011 22:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geweldig toch als je dat soort dingen op de kop weet te tikken...
Da's het voordeel van whisky boven bier, dat gaat wat langer mee.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zeker
En er is daar nog meer. Maar dat komt nog wel een keertje.
En nu maar hopen dat ze nog goed zijn. Het is wel oud:)
Hier ook, heel eigenaardigquote:Op zondag 16 januari 2011 19:27 schreef Diaan73 het volgende:
Hee soempie![]()
Cobra, ziet fok! Er nu ook heel anders uit op je iPad?
Een winkelkelder zelfs. Maar ik zeg verder nietsquote:Op zondag 16 januari 2011 22:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's het voordeel van whisky boven bier, dat gaat wat langer mee.
Maar gezien het stof op de flessen, heeft iemand het in z'n kelder gevonden of zo?
Hoe hij eraan gekomen is weet ik niet. Maar vaak maken brouwerijen bieren voor andere landen/markten. Zo heeft Chouffe ook een bokbier dat speciaal voor Nederland is.quote:En hoe kom je aan bier uit de USA?
Februari pasquote:Op zondag 16 januari 2011 22:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
mooi om te horen dat jullie in Pint hebben gestaan en dat het positief was Nem
Zekerquote:Dat belooft nog wat
Die kunnen bijzonder zijn omdat speciaalbier met nagisting op de fles(zoals dat heet) een smaakevolutie ondergaat in de fles. Dat gaat dan vooral om donkere bieren en bieren met een hoog alcoholpercentage. Er zijn er bij die je best 15-20 jaar kunt bewaren.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:28 schreef wyccie het volgende:
Waarom is dat bier dat over zijn houdbaarheidsdatum is, zo bijzonder?
Ik hoef ook geen details te weten, maar was gewoon benieuwd of het uit een prive collectie o.i.d. kwam. Dat zijn vaak de mooiste bronnen, de zgn. snoepwinkel...quote:Op zondag 16 januari 2011 22:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een winkelkelder zelfs. Maar ik zeg verder niets
quote:Op zondag 16 januari 2011 22:13 schreef Etcetera het volgende:
Da's de nieuwe mobiele layout van FOK!Je kunt ook de layout voor de pc instellen trouwens
Dat laatste laat je natuurlijk aan een student over die je er 5 Euro voor biedt...quote:Op zondag 16 januari 2011 22:34 schreef wyccie het volgende:
Maar weet je nou of dat met jouw bier ook gaat gebeuren of niet?
Ga je over 10 jaar dat bier proeven en hopen dat je niet ziek wordt?
De oranje?quote:Op zondag 16 januari 2011 22:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op de Zwarte Bes is de layout nog zoals die was...
Ziek zal je er niet van worden, het is hooguit niet meer te zuipen. En dat heb je snel genoeg doorquote:Op zondag 16 januari 2011 22:34 schreef wyccie het volgende:
Ga je over 10 jaar dat bier proeven en hopen dat je niet ziek wordt?
Braam. Zwarte bes = blackcurrantquote:Op zondag 16 januari 2011 22:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op de Zwarte Bes is de layout nog zoals die was...
Prima, ik koop ze toch nooit...quote:Op zondag 16 januari 2011 22:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Braam. Zwarte bes = blackcurrant
Ik heb ergens gelezen dat de nieuwe layout voor touchscreens is, maar dat kan ik nu niet weer terugvinden.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, gele tekstvlakken met roze/oranje headerbalken...
Op de iPad ziet het er inderdaad heel anders uit, zie ik nu...quote:Op zondag 16 januari 2011 22:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb ergens gelezen dat de nieuwe layout voor touchscreens is, maar dat kan ik nu niet weer terugvinden.
Ja, 99% kans dat dat niet gaat gebeuren. Het is "maar" 7% en dat is vaak niet genoeg. Maar wie weetquote:Op zondag 16 januari 2011 22:34 schreef wyccie het volgende:
Wellicht dat ik 1 flesje apart leg maar ik denk eigenlijk dat het zonde isquote:Ga je over 10 jaar dat bier proeven en hopen dat je niet ziek wordt?
Kijk, dat wordt genietenquote:Op zondag 16 januari 2011 22:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ziek zal je er niet van worden, het is hooguit niet meer te zuipen. En dat heb je snel genoeg door. Ik heb ook nog een flesje La Trappe Quadrupel staan dat ik heb gekocht in 2006 en pas wilde drinken als het ten minste vijf jaar oud was (en dat is nu bijna
). Die is ondertussen ook al 2,5 jaar over datum
Precies, die kapersquote:Op zondag 16 januari 2011 22:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen details te weten, maar was gewoon benieuwd of het uit een prive collectie o.i.d. kwam. Dat zijn vaak de mooiste bronnen, de zgn. snoepwinkel...
Heb nu ook een aanbieding om een collectie over te nemen, zeg ik verder ook niks over.
Kapers en zo...
quote:Op zondag 16 januari 2011 19:27 schreef Diaan73 het volgende:
Hee soempie![]()
Cobra, ziet fok! Er nu ook heel anders uit op je iPad?
Op de PC zie je niets nieuws, op de Blackberry ook niet , maar op de Ipad wel.quote:Op maandag 17 januari 2011 09:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik zie op m'n PC verderder weinig van de nieuwe opmaak
(Over The Ascent of Money)quote:Op woensdag 8 december 2010 15:40 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Laat je me weten of het de moeite waard is?
Dat van die bussen vind ik ook wat overdreven. Van Amsterdam naar Den Haag kost minder dan een uur en het programma begint om 13:00 uur. Alle studenten met een OV-kaart hebben dus de mogelijkheid om naar Den Haag te reizen, zonder kosten, met het OV dat al gaat.quote:Op maandag 17 januari 2011 11:33 schreef Nembrionic het volgende:
Die studenten toch.
http://www.nu.nl/binnenla(...)en-tentamenvrij.html
Ze willen een dag tentamenvrij om te kunnen protesteren.
Verder eisen ze bussen om naar dat protest te gaan.
Ze protesteren tegen bezuinigingen in het onderwijs. Oh, dan kunnen er vast nog wel een paar dure bussen vanaf
Dat leek mij dus ook.quote:Op maandag 17 januari 2011 11:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat van die bussen vind ik ook wat overdreven. Van Amsterdam naar Den Haag kost minder dan een uur en het programma begint om 13:00 uur. Alle studenten met een OV-kaart hebben dus de mogelijkheid om naar Den Haag te reizen, zonder kosten, met het OV dat al gaat.
Dag kastelein.quote:
quote:
Neem er meteen een leuk slagersmes bij en een geinig maskertje, dan zit je met Halloween in ieder geval al goed...quote:Op maandag 17 januari 2011 13:10 schreef lubje25 het volgende:
[..]
![]()
Ik ga zo een ouderwets leren schort bestellen, moet nog 1 leerlooier bellen om ff de beste prijs te krijgen.
Tenzij je een weekend-ov hebt lijkt me?quote:Op maandag 17 januari 2011 11:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat van die bussen vind ik ook wat overdreven. Van Amsterdam naar Den Haag kost minder dan een uur en het programma begint om 13:00 uur. Alle studenten met een OV-kaart hebben dus de mogelijkheid om naar Den Haag te reizen, zonder kosten, met het OV dat al gaat.
Doe 's een screenshot van je mobiel of zo.quote:Op maandag 17 januari 2011 11:30 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind die mobiele layout mooier dan dat oranje geval. Vind niet dat je bij mobiel gebruik alle opties nodig bent die je op de pc hebt
Dan betaal je gewoon je treinkaartje of ga je lekker zwartrijden.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:30 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Tenzij je een weekend-ov hebt lijkt me?
Duh, je moet natuurlijk wel geld over houden om 5x in de week voor naar studentenborrels te kunnen gaan....quote:Op maandag 17 januari 2011 13:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan betaal je gewoon je treinkaartje of ga je lekker zwartrijden.
Dat gezeik ook altijd van onze studenten, voor een duppie op de eerste rang willen zitten en dan ook nog eisen stellen.
Doei!!!
Oh, ja dan is een dure bus eisen omdat jij zelf wil gaan protesteren natuurlijk heel normaalquote:Op maandag 17 januari 2011 13:30 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik zou me hier als politicus heel makkelijk vanaf brengen wanneer ik jengelende studentjes voor mn deur had staan: als dat protesteren je niet meer waard is dan een bus of treinkaartje, dan is het blijkbaar niet belangrijk genoeg voor jequote:Op maandag 17 januari 2011 13:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, ja dan is een dure bus eisen omdat jij zelf wil gaan protesteren natuurlijk heel normaal
Precies, comazuipen tot je er bij neervalt, maar dan het niet helemaal begrepen hebben en weer opstaan na een paar uur.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:34 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Duh, je moet natuurlijk wel geld over houden om 5x in de week voor naar studentenborrels te kunnen gaan....
Yupquote:Op maandag 17 januari 2011 13:39 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik zou me hier als politicus heel makkelijk vanaf brengen wanneer ik jengelende studentjes voor mn deur had staan: als dat protesteren je niet meer waard is dan een bus of treinkaartje, dan is het blijkbaar niet belangrijk genoeg voor je
Ik vind eigenlijk dat ze een groot deel van de nieuwe regeling ook aan henzelf te danken hebben. Sommigen zijn drukker met de leuke dingen dan met studeren. In dit geval is het wel weer zo dat de goeden lijden onder de kwaden.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat gezeik ook altijd van onze studenten, voor een duppie op de eerste rang willen zitten en dan ook nog eisen stellen.
Doei!!!
Weekend-OV gaat in om 12:00 op vrijdag. Vanaf Amsterdam gaat er een om 11:59 waarmee je voor enen in Den Haag bent. Een kwartiertje later kan je er ook een nemen, dan kom je om een uur aan op Den Haag Centraal. Vanaf daar kan je vast wel in weinig tijd op het Malieveld komen dus je mist misschien het eerste half uur maar dat is het dan ook welquote:Op maandag 17 januari 2011 13:30 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Tja, ik heb me er nooit zo druk om gemaakt, maar ik werkte er dan ook naast.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Yup
Alhoewel studenten dan terug zullen komen met: "we hebben gewoon geen geld omdat de stufi zo laag is"
Ik heb een volledig topic met screenies voor jequote:Op maandag 17 januari 2011 13:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Doe 's een screenshot van je mobiel of zo.
Ik heb mobiel (BlackBerry) nog steeds hetzelfde als voorheen, zoals ik gisteren al zei...
Malieveld ligt zelfs naast het stationquote:Op maandag 17 januari 2011 13:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Weekend-OV gaat in om 12:00 op vrijdag. Vanaf Amsterdam gaat er een om 11:59 waarmee je voor enen in Den Haag bent. Een kwartiertje later kan je er ook een nemen, dan kom je om een uur aan op Den Haag Centraal. Vanaf daar kan je vast wel in weinig tijd op het Malieveld komen dus je mist misschien het eerste half uur maar dat is het dan ook wel
Ah, touch screens.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb een volledig topic met screenies voor je[Mobile Beta] TouchPhone forum layout voor touchscreens #8
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens Facebook heb ik 3 gemeenschappelijke vrienden met haar.
Ik vraag me dan toch af...
[ Bericht 31% gewijzigd door MadMaster op 17-01-2011 15:18:10 ]
Nu op zich niks, maar ik ben ineens wel nieuwsgierig naar de relatie van die 3 vrienden met haar...quote:
Vraag het je 3 gemeenschappelijke vriendenquote:Op maandag 17 januari 2011 14:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu op zich niks, maar ik ben ineens wel nieuwsgierig naar de relatie van die 3 vrienden met haar...
OK, dank voor de tip!!quote:Op maandag 17 januari 2011 14:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vraag het je 3 gemeenschappelijke vrienden
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 januari 2011 15:04 schreef MadMaster het volgende:
Komt vooral denk ik door de foto en wat ze aan heeft. Ik heb haar in ieder geval niet als vriend, als ik al één van die gemeenschappelijke vrienden zou zijn, dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make love, not war ☮
quote:Op maandag 17 januari 2011 15:04 schreef MadMaster het volgende:
And..is that a good thing or a bad thing?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Ze is uit de USA, dus dat verklaart misschien wel wat.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
And..is that a good thing or a bad thing?
Ik denk dat ik haar wel zou gevenquote:Op maandag 17 januari 2011 15:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze is uit de USA, dus dat verklaart misschien wel wat.
Maar mijn Europese hersenen denken iets heel anders...
quote:Op maandag 17 januari 2011 15:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat ik haar wel zou geven
/fokkisme
"Do you want a coffee?"quote:Op maandag 17 januari 2011 15:20 schreef LadyBlack het volgende:
Back from England, wat is dat toch een leuk land![]()
Londen was cool as ever, Cambridge vond ik een superleuk stadje met prachtige colleges (en dineren in zo'n college hall is pretty damn chique) en de bruiloft eindigde met een goed feestje met live band
Wat heb ik hier gemist?
(Ohja, de koffie sowieso, ze kunnen daar niks fatsoenlijks zettenalleen in de Caffe Nero / Costa / Starbucks ofzo)
Tja, soms is het echt arme troefquote:Op maandag 17 januari 2011 15:30 schreef LadyBlack het volgende:
Mja, ik zag inderdaad af en toe oploskoffie ergens staan... brrr
Maar erger vond ik nog dat ik in toch aardig fatsoenlijke café's om een cappuccino vroeg en dan toch een sloot melk kreeg met een heel klein beetje filterkoffie erindat kun je toch niet verkopen?
Ketens zijn ook niet per definitie slecht. Ik vind Starbucks trouwens ook helemaal niet slecht. Maar ik ga er niet heen voor goede koffie. Het is gewoon andersquote:Anyway, heb me over mn principes van niet graag naar ketens gaan heengezet en heb voornamelijk koffie gedronken bij Caffe Nero. Die was heerlijk
Ik ben blij dat TomTom op hun Amerikaanse maps de Starbucks als hotspots heeft staan, we rijden er daar regelmatig even voor om...quote:Op maandag 17 januari 2011 15:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ketens zijn ook niet per definitie slecht. Ik vind Starbucks trouwens ook helemaal niet slecht. Maar ik ga er niet heen voor goede koffie. Het is gewoon anders
Topquote:Op maandag 17 januari 2011 15:46 schreef LadyBlack het volgende:
Ooooooh wacht, ik was in de war met Boven Jandie zit naast Vindicat, en daar was ik niet zo wild van, maar Bij van Boven is erg goed
Heb er 1x gegeten, maar een vriendin van mij heeft er gewerkt en van haar weet ik dat het best een leuke tent is ook om te werken enzo (wat ik altijd een goed teken vind).
Hooghoudt is ook prima trouwens, en dan met name hun chocoladetaartquote:Op maandag 17 januari 2011 15:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
TopHad op internet al redelijk wat positieve opmerkingen gevonden, maar nog even navragen kan nooit kwaad
En ik weet dat hun tosti's heerlijk zijn
maar had er verder nog nooit wat gehad.
Ik neem meestal doppio espresso's en die vind ik weer te klein.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:48 schreef LadyBlack het volgende:
Starbucks is me te amerikaans. Ik vind mijn cappuccino gewoon echt lekkerder uit een kom/kop in plaats van een mokEn ook het formaat is me altijd te groot.
Kun je er geen puntje reserverenquote:Op maandag 17 januari 2011 15:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hooghoudt is ook prima trouwens, en dan met name hun chocoladetaartEen paar keer gehad, maar helaas is ie bijna altijd op als ik er ben
Ik bestel dan ook geen cappucino bij de Starbucks. Juist de smaakjeskoffiesquote:Op maandag 17 januari 2011 15:48 schreef LadyBlack het volgende:
Starbucks is me te amerikaans. Ik vind mijn cappuccino gewoon echt lekkerder uit een kom/kop in plaats van een mokEn ook het formaat is me altijd te groot.
Ik had veel te warme kleren mee!quote:Op maandag 17 januari 2011 15:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik neem meetsal doppio espresso's en die vind ik wer te klein.
Ik wil zo'n grote mok met dat stroperige zwarte spul...
Had je nog een beetje redelijk weer in Engeland?
In Engeland zit je er qua weer t.o.v. de inhoud van je koffer meestal naast...quote:Op maandag 17 januari 2011 15:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik had veel te warme kleren mee!en had nog een extra jas mee die wat regenbestendiger was, maar dat viel eigenlijk ook reuze mee.
Maargoed, ik had me ook nergens op verheugd qua weer, het is winter dus het zou donker en nat zijn, en dat klopte aardigIk ga mijn foto's nog een beetje fatsoeneren in picasa (mijn nieuwe grote liefde
) en dan zal ik kijken of er wat presentabels bij zit voor hier
Spannendquote:Ik heb je sollicitatie ontvangen en ik zal deze week even contact met je opnemen om je meer te vertellen over het bedrijf en de functie.
Begrijp je nu waarom ik me van dit volk wil lostrekken?quote:Op maandag 17 januari 2011 13:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Doei!!!
quote:Op maandag 17 januari 2011 19:36 schreef TradeMarkie het volgende:
De nieuwe Hennie is opgestaan.
m'n moeder is op vakantie en het is mijn beurt om de voetbaltenues te wassen
Voetbalshirts/broeken/sokken niet neequote:
De shirts draaien hun rondjes al, de broekjes liggen te badderen en de sokken mogen na de shirts. Het keeperstenue heb ik al op de hand gedaanquote:
ik heb een weloverwogen besluit genomen in deze zaak..Nee dank jequote:Op maandag 17 januari 2011 19:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
mocht je het leuk vinden en je zoekt meer van dat soort werk dan hou ik me aanbevolen.....
ik betaal er zelfs een hongerloontje voor![]()
De storthoop heeft gesprokenquote:Op maandag 17 januari 2011 19:48 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik heb een weloverwogen besluit genomen in deze zaak..Nee dank je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody expects the Spanish Inquisition!
De studenten uit Groningen hebben wel een bus gekregen.quote:Op maandag 17 januari 2011 11:33 schreef Nembrionic het volgende:
Verder eisen ze bussen om naar dat protest te gaan.
Ze protesteren tegen bezuinigingen in het onderwijs. Oh, dan kunnen er vast nog wel een paar dure bussen vanaf
Ik durfde het niet te zeggenquote:Op maandag 17 januari 2011 20:14 schreef wyccie het volgende:
En die Amerikaanse dame doet me denken aan een transseksuele versie van Susan Smit.
quote:Op maandag 17 januari 2011 20:36 schreef Soempie het volgende:
Oude tijden. Ik moet leren, maar zit de SC bij te lezen.
Als je alles bijleest wat je gemist hebt, ben je wel even bezigquote:Op maandag 17 januari 2011 20:36 schreef Soempie het volgende:
quote:
En waar moet je voor leren dan?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:36 schreef Soempie het volgende:
Ja, dat is het mooie natuurlijk. Echt geen tijd om te leren.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als je alles bijleest wat je gemist hebt, ben je wel even bezig
Gehandicaptenzorg. Morgenvroeg een tentamen van. Als ik het niet haal is het ook geen ramp, dan moet ik een ander vak volgen. Motivatie is dus ver te zoeken.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En waar moet je voor leren dan?
dit jaar nogquote:
Ik dacht dat jij klaar was me school?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Gehandicaptenzorg. Morgenvroeg een tentamen van. Als ik het niet haal is het ook geen ramp, dan moet ik een ander vak volgen. Motivatie is dus ver te zoeken.![]()
Ik heb ze allemaal gelezen jaquote:Trouwens, Sven is begonnen met de disc-world boeken.Heb jij ze allemaal gelezen?
quote:
Ik hoop op z'n laatst eind juli te verhuizenquote:
Ik vond het er al redelijk bewoonbaar uitzien, maar er moet dus nog wel heel veel gebeuren?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:46 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik hoop op z'n laatst eind juli te verhuizen
Dat is alleen de verdieping, die is qua timmerwerk klaar nu, dus nu ga ik beneden beginnen met de vloer en voorzetwanden, daarna moet er nog een keuken en badkamer in en schildere/behangen/vloertjes leggen, dan kan ik pas verhuizen, dus ik ben nog wel een paar maanden zoetquote:Op maandag 17 januari 2011 20:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik vond het er al redelijk bewoonbaar uitzien, maar er moet dus nog wel heel veel gebeuren?
Begrijpelijkquote:Op maandag 17 januari 2011 20:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
@ Nem, ik moet nog 3 tentamens voor ik klaar ben,maar ik hoef in elk geval geen colleges meer te volgen. Dus ik werk eigenlijk de hele week en daarnaast is het de bedoeling dat ik 's avonds en in het weekend leerwerk oppak, maar dat blijkt nog niet zo goed te lukken.En ik heb het zo druk, dat ik gewoon niet toe kom aan msn. Als ik 's avonds thuis kom plof ik meestal als een zombie op de bank.
![]()
Zou ik zeker doenquote:Sven is begonnen bij het eerste boek van de serie denk ik: the color of magic. Hij moet steeds hardop lachen, dus wie weet ga ik de boeken ook wel lezen.
Dat ik het niet zou durven zeggen begrijp ik, want dat zou kunnen overkomen als jaloezie (al ben ik natuurlijk wel jaloers op die borsten, had ik de helft maar (gelijk verdeeld aan beide kanten)).quote:
Ah, oke, wel verstandig om er niet voor die tijd al in te trekken. Dan wordt het kamperen in je eigen huis. En nu heb je nog een moeder die shirts voor je wast.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:48 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat is alleen de verdieping, die is qua timmerwerk klaar nu, dus nu ga ik beneden beginnen met de vloer en voorzetwanden, daarna moet er nog een keuken en badkamer in en schildere/behangen/vloertjes leggen, dan kan ik pas verhuizen, dus ik ben nog wel een paar maanden zoet
Nee, die heb ik volgende week weer, maar de komende 13 wedstrijden heb ik de was niet meerquote:Op maandag 17 januari 2011 20:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ah, oke, wel verstandig om er niet voor die tijd al in te trekken. Dan wordt het kamperen in je eigen huis. En nu heb je nog een moeder die shirts voor je wast.
Kaartje gehad.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Begrijpelijk
Kaartje nog gehad?
[..]
Zou ik zeker doen
Mag ik je wel aanraden de boel "op volgorde te lezen"?
In principe kun je ieder boek loslezen maar er zijn wat interne verhaallijnen en dat leest wel het leukst.
Zo heb je een lijn over de heksen, een lijn over de stadswacht, een lijn van Tiffany Aching, een lijn van De Dood, een lijn over Rincewind
Op Wiki kun je een mooi overzicht zien
Zelfde hier inderdaad.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:52 schreef wyccie het volgende:
Soempie, ik ben ook zo'n bankploffer.Moet eigenlijk ook wel leren, maar dat stel ik uit tot het weekend (en dan plof ik nog veel harder, helaas).
Hier ook niet aangekomenquote:Op maandag 17 januari 2011 20:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Kaartje gehad.Jij die van ons ook? Er ging nogal wat mis tijdens de stakingen, dus ik heb al van verschillende mensen gehoord dat ze niks ontvangen hebben.
Ook een haakpatroon wat ik verstuurd heb naar een meisje van Fok is niet aangekomen hoorde ik gister.
Ze zijn ook hilarischquote:Sven leest inderdaad volgens de wiki alles op volgorde.Hij is echt verslaafd aan de boeken en ze lezen lekker snel weg. Wel erg leuk, knus op de bank samen lezen.
Als je regelmatige werktijden hebt en goed kunt slapen, went dat wel.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:57 schreef Soempie het volgende:
Ik hoop dat ik er aan wen om de hele week te werken en dat ik dan vanzelf energie over houd om 's avonds en in het weekend andere dingen op te pakken.
Was er al bang voor. Zus van Sven heeft het ook niet gekregen en die woont ook in de omgeving van Rotterdam.quote:
Er is dit jaar een hoop misgegaan inderdaad. Op een bepaald moment liepen ze ook 9 dagen achterquote:Op maandag 17 januari 2011 21:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Was er al bang voor. Zus van Sven heeft het ook niet gekregen en die woont ook in de omgeving van Rotterdam.Nou, volgend jaar beter.
Wellicht alleen in de Nederlandse variant, en dan heet 'ie gewoon "Schijfwereld" meen ik.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:04 schreef wyccie het volgende:
Ik wilde laatst ook de Discworld-boeken lezen, maar die hebben ze niet eens in de bieb.
Zegt de mede-bankploffer.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als je regelmatige werktijden hebt en goed kunt slapen, went dat wel.
Ja, daar kwamen we inderdaad achter.quote:
Ik wil 'm wel in het Engels lezen natuurlijk.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:05 schreef Nembrionic het volgende:
Wellicht alleen in de Nederlandse variant, en dan heet 'ie gewoon "Schijfwereld" meen ik.
Ja, maar ik heb geen regelmatige tijden en ik slaap heel kut. Zes uur per nacht is het wel zo'n beetje.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:05 schreef Soempie het volgende:
Zegt de mede-bankploffer.Later hoeven we 's avonds ook niet meer te leren. De periode voor de tentamens beviel dat wel heel goed, moet ik zeggen.
quote:Op maandag 17 januari 2011 21:07 schreef Soempie het volgende:
We hebben nu afgesproken dat we bij elke 5 kg die we afvallen een cadeautje mogen kopen. Sven koopt dan dus een aantal van die boeken.
Weet je dat je sneller door die 38 heen bent dan je zou denken? En wel een goed systeemquote:Op maandag 17 januari 2011 21:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, daar kwamen we inderdaad achter.We hebben nu afgesproken dat we bij elke 5 kg die we afvallen een cadeautje mogen kopen. Sven koopt dan dus een aantal van die boeken.
Ik heb een tas gekocht.
Je mag de mijne wel lenenquote:Op maandag 17 januari 2011 21:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik wil 'm wel in het Engels lezen natuurlijk.
Beter dan bij elk cadeau een kiloquote:Op maandag 17 januari 2011 21:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Zou het niet beter zijn als je bij elke 1 kg een cadeau krijgt?
Oh, die is lief.quote:
Dat is wel erg weinig. Dan vind ik het niet gek als je helemaal uitgeteld op de bank ploft na je werk.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik wil 'm wel in het Engels lezen natuurlijk.
[..]
Ja, maar ik heb geen regelmatige tijden en ik slaap heel kut. Zes uur per nacht is het wel zo'n beetje.
Ik ken Sven, dan eet hij gewoon een dag wat minder. Schommelt hij steeds om hetzelfde gewicht, zodat hij een boek kan kopen.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Zou het niet beter zijn als je bij elke 1 kg een cadeau krijgt?
quote:Op maandag 17 januari 2011 21:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ken Sven, dan eet hij gewoon een dag wat minder. Schommelt hij steeds om hetzelfde gewicht, zodat hij een boek kan kopen.
Ja, vrijdag zat ik er wel behoorlijk doorheen. Gelukkig heb ik een eigen kamer, want het is me toen de hele dag niet gelukt om minimaal 15 minuten achter elkaar wakker te blijven achter de pc. Ik zat telkens te knikkebollen.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:12 schreef Soempie het volgende:
Dat is wel erg weinig. Dan vind ik het niet gek als je helemaal uitgeteld op de bank ploft na je werk.
Ja, dat telt niet! Ik dagschommel ook als een gek.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:13 schreef Soempie het volgende:
Ik ken Sven, dan eet hij gewoon een dag wat minder. Schommelt hij steeds om hetzelfde gewicht, zodat hij een boek kan kopen.
Het is mijn tweede week hier.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:19 schreef Soempie het volgende:
Dat betekent dan ook dat je co-schappen sinds vandaag begonnen zijn?
10 kg in een maand.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, dat telt niet! Ik dagschommel ook als een gek.
Als jullie mijn regel overnemen, betekent het dat je na 1 maand evalueert hoeveel kg je bent afgevallen. En dan opeens 10 cadeautjes kopen!
En hoe bevalt het?quote:Op maandag 17 januari 2011 21:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het is mijn tweede week hier.
En omdat ik gisteren op mijn enige vrije dag meer heb geslapen dan dat ik nuttig ben geweest heb ik dus maar deze regel voor mezelf ingevoerd.
Ik weeg me als ik daar zin in hebquote:Op maandag 17 januari 2011 21:22 schreef Nembrionic het volgende:
Maar iedereen weet toch dat je ook niet iedere dag op de weegschaal moet gaan staan omdat dat geen secuur resultaat oplevert?
Ja, dat is prima dusquote:Op maandag 17 januari 2011 21:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik weeg me als ik daar zin in hebdat kan 1x per maand zijn of 1x per week
Kloptquote:Op maandag 17 januari 2011 21:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, dat is prima dusDan zie je tenminste ook resultaat. Maar je gewicht hangt per dag niet alleen af van wat je de dag ervoor gegeten hebt.
Ja, dat is het mooie. M'n eerste weegmoment was 1 januari, na een enorme schransavond. De eerste 5 kg was er dan ook zo af. Hup, tas binnen.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, dat is prima dusDan zie je tenminste ook resultaat. Maar je gewicht hangt per dag niet alleen af van wat je de dag ervoor gegeten hebt.
Je bent wel wat meer dan 3 kg kwijt [/heelflauw]quote:Op maandag 17 januari 2011 21:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Kloptging er vorige week weer eens opstaan: hey, 3 kilo kwijt
quote:Op maandag 17 januari 2011 21:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, dat is het mooie. M'n eerste weegmoment was 1 januari, na een enorme schransavond. De eerste 5 kg was er dan ook zo af. Hup, tas binnen.
And proud of itquote:Op maandag 17 januari 2011 21:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je bent wel wat meer dan 3 kg kwijt [/heelflauw]
Ik had gehoopt dat ik in ruil voor de reistijd toch iets meer aan kennis terug zou krijgen, maar helaas. Misschien moet ik toch iets meer pushen.quote:En hoe bevalt het?
Ik alleen als ik die dag heel veel of juist heel weinig heb gegeten.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:23 schreef Etcetera het volgende:
Ik weeg me als ik daar zin in hebdat kan 1x per maand zijn of 1x per week
Je bent dan ook nog maar net begonnen. Misschien denken ze dat je eerst tijd nodig hebt om te wennen. Maar als je meer wilt leren, dan inderdaad wat meer pushen en het aangeven.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat ik in ruil voor de reistijd toch iets meer aan kennis terug zou krijgen, maar helaas. Misschien moet ik toch iets meer pushen.
Dat is volgens mij alleen iets voor heel nieuwsgierige mensen/ wetenschappers.quote:Ik alleen als ik die dag heel veel of juist heel weinig heb gegeten.
Dat werkt toch voor geen meterquote:Op maandag 17 januari 2011 21:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik alleen als ik die dag heel veel of juist heel weinig heb gegeten.
Oh, anders had ik je http://www.weekendjeweg.nl/ aangeraden.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:30 schreef Soempie het volgende:
Oja, ik wil een weekendje weg boeken, maar dat heb ik nog nooit gedaan via internet. Wat raden jullie me aan? Welke site? Ik wil graag een weekend naar Dublin.
quote:Op maandag 17 januari 2011 21:35 schreef Soempie het volgende:
Ik ken een oude man die elke dag keurig in een schrift bij houdt of hij naar het toilet geweest is, of hij dan ook gepoept heeft, of het hard was of zacht, welke kleur, enz. Daarnaast noteert hij ook z'n gewicht en wat hij elke dag eet. De schommelingen vindt hij natuurlijk het meest interessant. Zo zie ik het een beetje voor me als wyccie zegt dat ze zich alleen weegt op dagen waarop ze veel of weinig heeft gegeten.
Ja, dat dacht ik dus ook, maar daar staat Dublin niet bij.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, anders had ik je http://www.weekendjeweg.nl/ aangeraden.
Maar ik denk Easyjet of Transavia? Die hebben vaak vluchten+hotels voor heel weinig.
Misschien vindt hij het drijfvermogen wel interessant.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wtf
Die heeft dan vast geen plonswc of hoe die dingen ook heten
Dat klopt want ze doen maar een paar landen.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik dus ook, maar daar staat Dublin niet bij.
Nu weet ik dat HT pas geleden nog naar Dublin was, dus misschien heeft hij een goede tip. Ik kan het Sven ook niet vragen, omdat hij het niet mag weten.
Informeer er eens naar, wil jequote:Op maandag 17 januari 2011 21:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Misschien vindt hij het drijfvermogen wel interessant.
Nee, er is gewoon weinig te doen. En omdat ik er maar kort ben, wil ik zo snel mogelijk aan de slag.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:32 schreef Soempie het volgende:
Je bent dan ook nog maar net begonnen. Misschien denken ze dat je eerst tijd nodig hebt om te wennen. Maar als je meer wilt leren, dan inderdaad wat meer pushen en het aangeven.
quote:Dat is volgens mij alleen iets voor heel nieuwsgierige mensen/ wetenschappers.
Zie quote boven.quote:
Dat wordt in verpleeghuizen ook vaak bijgehouden. Vooral wanneer ze niet goed op gewicht zijn.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:35 schreef Soempie het volgende:
Ik ken een oude man die elke dag keurig in een schrift bij houdt of hij naar het toilet geweest is, of hij dan ook gepoept heeft, of het hard was of zacht, welke kleur, enz. Daarnaast noteert hij ook z'n gewicht en wat hij elke dag eet.
En ook of het plakpoep is (moeilijk weg te spoelen).quote:
een diepspoelerquote:Op maandag 17 januari 2011 21:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wtf
Die heeft dan vast geen plonswc of hoe die dingen ook heten
een vlakspoelerquote:Op maandag 17 januari 2011 21:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
En ook of het plakpoep is (moeilijk weg te spoelen).
Hoe noemen jullie trouwens een niet-plonswc?
quote:
De expertquote:
Daar ben ik het niet mee eens. Het water in het toilet is toch hopelijk wel helder? Ik kan prima in mijn plonswc zien welke kleur mijn ontlasting is.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:48 schreef Etcetera het volgende:
En ik meen me te herinneren dat artsen vlakspoelers beter vonden omdat je dan dus je ontlasting beter kunt checken
Nee, vakkennisquote:Op maandag 17 januari 2011 21:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
De expertHou jij je ontlasting ook bij?
Ik ga er deze week 1 bestellen, een diepspoeler van Sphinxquote:Op maandag 17 januari 2011 21:48 schreef wyccie het volgende:
Ik heb het gevoel dat in nieuwe huizen vooral diepspoelers aanwezig zijn.
Welke heb jij in je nieuwe huis, TM?
klinkt goed, zal eens kijkenquote:Op maandag 17 januari 2011 21:52 schreef Nembrionic het volgende:
Mag ik mensen zoals MM en Jojo dit aanraden?
BBC.Oz.and.Hugh.Raise.the.Bar, 4 delen. Leuke serie over 2 bekende kerels die op een roadtrip gaan om drinken te verzamelen en dat eenmalig in een kroeg te verkopen. Wie het meeste verkoopt wint. Maar de hele roadtrip wordt natuurlijk in beeld gebracht en dat is juist leuk
Aflevering 2 zijn ze in Schotland.
Daar ben ik wel erg nieuwsgierig naar eigenlijkquote:Op maandag 17 januari 2011 21:52 schreef wyccie het volgende:
Hmm, ik ga er eens op letten of toiletten in ziekenhuizen en andere zorginstellingen expres allemaal vlakspoelers hebben.
Structuur voel je toch meestal wel bij het persen?quote:Op maandag 17 januari 2011 21:51 schreef Etcetera het volgende:
Maar structuur enzo toch minderEn wat als je je wcpapier er bovenop hebt gegooid
Mijn god wat een onderwerp
Ja, om eerder genoemde redenquote:Op maandag 17 januari 2011 21:52 schreef wyccie het volgende:
Hmm, ik ga er eens op letten of toiletten in ziekenhuizen en andere zorginstellingen expres allemaal vlakspoelers hebben.
Anale seks valt dan zeker ook af?quote:Op maandag 17 januari 2011 21:54 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, om eerder genoemde redenEn nu genoeg stront op 1 avond, ander onderwerp
Waarom wil je het daar over hebbenquote:Op maandag 17 januari 2011 21:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Anale seks valt dan zeker ook af?
Ja,sorryquote:Op maandag 17 januari 2011 21:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 januari 2011 21:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 januari 2011 21:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He Nem, nu ik er even op zoek herinner ik me dat ik een promo ervan gezien heb. Staan ze met z'n tweeën in de pub met een streep in het midden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |