kluszequote:Op zaterdag 15 januari 2011 08:08 schreef TradeMarkie het volgende:
@tt, ik ga maar weer eens aan het werk
Dus nog niet alles is afgelast, dat geeft mij weer hoop voor morgenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 08:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
klusze![]()
Ik twijfel nog of ik naar voetbal van Twan ga... die heeft om 9 uur een oefenwedstrijd. Niet zo'n zin in eigenlijk.
Ze spelen op kunstgras, dat is het enige veld dat doorgaat.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 08:12 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dus nog niet alles is afgelast, dat geeft mij weer hoop voor morgen
Ik hoor net dat ik morgen uit kan slapen, en nu ben ik echt wegquote:Op zaterdag 15 januari 2011 08:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ze spelen op kunstgras, dat is het enige veld dat doorgaat.
Ook wel lekker toch.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 08:15 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik hoor net dat ik morgen uit kan slapen, en nu ben ik echt weg
Hello!quote:
Ik mag hopen van niet, tenzij je altijd Ma Flodder-brouwsels gekocht hebt...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik maak me toch zorgen over die wagon met ethanol die in brand stond.
Ik vraag me namelijk af of dit invloed gaat hebben op de prijzen in de slijterijen
die stookte zelfquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik mag hopen van niet, tenzij je altijd Ma Flodder-brouwsels gekocht hebt...
Pics!!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:31 schreef MadMaster het volgende:
Wow!!
Mw. MM laat me net haar voor vanavond gemaakte Cask Strenght Lagavulin bonbons proeven...
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb mw. MM al verplicht om ze over 2 weken ook te maken...
Veel plezier.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:02 schreef MadMaster het volgende:
Zo racen naar Haarlem voor de nieuwjaarsborrel van m'n whiskyclubje daar en dan snel weer terug om hier thuis de proeverij te doen. Om 19.30 uur staat het gezelschap op de stoep, als het goed is...
O! Zijn het films.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:20 schreef Etcetera het volgende:
Veel te lang douchen en dan films kijken. En waarschijnlijk smsen met iemand
Veel plezier.quote:
En wanneer komt zijn masker?quote:
Dus jullie gaan als 2de baan proeverijen organiseren?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En wanneer komt zijn masker?![]()
Net weer terug uit Haarlem en mw. MM heeft de hele huiskamer verbouwd wegens de proeverij.
Beter, ook dat gaan we vaker doen...
Helloquote:
Dag mevrouw.quote:
Koffie graag.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij zei mevrouw tegen me. Even wat drinken inschenken. Brb.
Merci.quote:
YW.quote:
Dan weekend of moet je morgen ook nog?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:06 schreef Cobra4 het volgende:
Yep, aan het werk. Nog 2 uurtjes en dan ben ik klaar.
Nee, morgen een feestje dus ben ik vrij.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dan weekend of moet je morgen ook nog?
Dus wel een beetje weekend over twee uurtjes...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, morgen een feestje dus ben ik vrij.
En dan dinsdag pas weer in de nacht beginnen.
Yep, WEEEEEKEEEEND!!!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dus wel een beetje weekend over twee uurtjes...
Op naar de volgende!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:50 schreef Etcetera het volgende:Gefeliciteerd
You survived another week of work!
Ik heb Animal House weer gekeken. Blijft een super film.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:13 schreef Etcetera het volgende:
Ik zit A Beautiful Mind te kijken. Mooiste quote: Nash: There's no point in being nuts if you can't have a little fun.
Wrom?quote:Op zondag 16 januari 2011 01:00 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb heel weinig met National Lampoon films eigenlijk
Dat kan ik begrijpen.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:10 schreef Etcetera het volgende:
Ik associeer dat meteen met Chevvy Chase en dat vind ik zo'n stom figuur
Doen.quote:
Per jaar heb ik hier zo'n 4 à 5 proeverijen in huis, van familie-proeverijen via proeverijen voor ons eigen whiskyclubje tot en met AKQ SC-proeverijen...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus jullie gaan als 2de baan proeverijen organiseren?
quote:Op zondag 16 januari 2011 02:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Doen.John Belushi in een passende rol.
Je zal je maar vervelen...quote:Op zondag 16 januari 2011 12:56 schreef Cobra4 het volgende:
Voor de liefhebbers van kwaliteits kranten; als je de apps van The Sun op je eipet zet kun je nu een maand lang ook de papierenversie van de krant downloaden.
Mogguh MM.quote:Op zondag 16 januari 2011 12:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Per jaar heb ik hier zo'n 4 à 5 proeverijen in huis, van familie-proeverijen via proeverijen voor ons eigen whiskyclubje tot en met AKQ SC-proeverijen...
Morgen...
Zo kom je er achter dat die krant verder gaat na pagina 3.quote:
Nee, ik heb niet 'tijd zat', eerder andersom.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mogguh MM.
Dan heb je dus tijd zat om "MM Whisky tours" op te zetten.
Helloquote:
Foto's?quote:Op zondag 16 januari 2011 14:03 schreef iamredleader het volgende:
good afternoon
Vanochtend met Jair en tinuviel naar het strand geweest, heerlijk uitgewaaid en Jair vond het geweldig!
Is dat een toezegging?quote:Op zondag 16 januari 2011 14:49 schreef Etcetera het volgende:
Als jullie nou eens in Groningen gaan meeten he
* Ofyles2 alvast zijn registers opentrekt, wie weet...quote:Op zondag 16 januari 2011 14:43 schreef Etcetera het volgende:
VrijgezelKnoop toch maar doorgehakt, was een goede beslissing
Ook al gaat het daardoor een beetje met ups en downs, maar dat komt ook wel goed. En bezig met werk zoeken, schiet niet hard op jammer genoeg.
Hoe is het met jou en Sven
Heb je de bonbons op de vorige pagina gezien?quote:Op zondag 16 januari 2011 14:49 schreef Etcetera het volgende:
Als jullie nou eens in Groningen gaan meeten he
Mijn bijzondere aanwinsten dit weekend:quote:Op zondag 16 januari 2011 20:00 schreef MadMaster het volgende:
Weer thuis na een canongesprek in het stadsarchief van Amsterdam over de krakersrellen in de jaren '80.
Rommelig gebeuren met krakers van toen, krakers van nu en een discussie die alle kanten op ging. Had op beelden gerekend (met mogelijk een door het beeld flitsende MM), niets van dat alles dus. Beetje teleurstellend daardoor...
![]()
Wel weer 2 mooie whiskies opgedoken, dus ik heb troost...
Ik hou niet van whiskyquote:Op zondag 16 januari 2011 20:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je de bonbons op de vorige pagina gezien?
Geweldig toch als je dat soort dingen op de kop weet te tikken...quote:Op zondag 16 januari 2011 20:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mijn bijzondere aanwinsten dit weekend:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De Chouffe Bok komt waarschijnlijk uit 1997 en is uit Amerika. Er zit een klein beetje schuim bovenin de fles van het schudden dus ik vermoed dat ze nog goed zijn
Verder:
- Gouden Carolus Cuvee van de Keizer, blauw uit 2005(dus die mag nog even blijven liggen)
- La Trappe Quadruppel met houdbaarheidsdatum in 1993 (klein flesje)
- La Trappe Quadruppel met houdbaarheidsdatum in 1998 (klein flesje)
Een vriend van me heeft nog een grote fles Maredsous 10 met einddatum 1996(meen ik) en nog een bier waar ik de naam niet van ken maar ook zo oud.
Ook nog een fles meegregen die heel oud is maar waar geen etiket op zat dus het is een verrassing
Mooi, Etcie komt ook...quote:
Zekerquote:Op zondag 16 januari 2011 22:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geweldig toch als je dat soort dingen op de kop weet te tikken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |