Sowieso OV; afhankelijk van je reisbereidheid kun je het beste in bijvoorbeeld Amsterdam Buitenveldert parkeren (gratis) en dan met tram 5 naar het Leidseplein.quote:Op woensdag 8 december 2010 12:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb mijn ticket er bij gepakt, vanmiddag ga ik die kant op. Is er een beetje handig en goedkoop te parkeren bij Paradiso of kan ik beter verder weg gaan staan en het OV nemen?
Fijnquote:Op woensdag 8 december 2010 11:57 schreef Etcetera het volgende:
Minder dan gisteren, en dat zonder pijnstillers
Ik denk dat ik voor een P+R ga. Die lijken me makkelijker te vinden en zijn nog steeds best te betalenquote:Op woensdag 8 december 2010 12:42 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Sowieso OV; afhankelijk van je reisbereidheid kun je het beste in bijvoorbeeld Amsterdam Buitenveldert parkeren (gratis) en dan met tram 5 naar het Leidseplein.
Als het goed is zit er 1 om de hoek van de Melkwegquote:Op woensdag 8 december 2010 13:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voor een P+R ga. Die lijken me makkelijker te vinden en zijn nog steeds best te betalen
Play.com haalt wel vaker leuke geintjes uit met verzenden, heb ook al eens een boek gekregen dat via Zwitserland bezorgd wasquote:Op woensdag 8 december 2010 14:40 schreef De_Hertog het volgende:
Zo, dat was dan het effect van TPG's staking. Een pakket van Play.com, dat normaal altijd bezorgd wordt door TPG, kwam nu met SelektVracht aan. Gaat lekker.
TNT bedoel je? Daarbij werkt TNT met subcontractors dus pakketjes worden gewoon bezorgd als het goed is.quote:Op woensdag 8 december 2010 14:40 schreef De_Hertog het volgende:
Zo, dat was dan het effect van TPG's staking. Een pakket van Play.com, dat normaal altijd bezorgd wordt door TPG, kwam nu met SelektVracht aan. Gaat lekker.
En wat zat er in dat pakket?quote:Op woensdag 8 december 2010 14:40 schreef De_Hertog het volgende:
En waar gaat de reis/vakantie naartoe?quote:Op woensdag 8 december 2010 14:20 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemiddag![]()
De zomervakantie is geboekt!
Voor veel schoolzieke kinderen motivatie genoeg om toch maar naar school te gaanquote:Op woensdag 8 december 2010 15:36 schreef iamredleader het volgende:
[..]
"I need to take your temperature"![]()
The Ascent of Money, a financial history of the world.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:35 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En wat zat er in dat pakket?
Ken je het boekje 'Freakonomics' ook?quote:Op woensdag 8 december 2010 15:38 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
The Ascent of Money, a financial history of the world.
Laat je me weten of het de moeite waard is?quote:Op woensdag 8 december 2010 15:38 schreef De_Hertog het volgende:
The Ascent of Money, a financial history of the world.
Jup, tijdje geleden gelezen. Zat leuk in elkaar vond ik.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ken je het boekje 'Freakonomics' ook?
Komt in ordequote:Op woensdag 8 december 2010 15:40 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Laat je me weten of het de moeite waard is?
hij is echt bedroevendquote:Op woensdag 8 december 2010 05:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik wist niet dat de film bestond en zo te zien had ik het ook niet hoeven weten.
de titanic 2 wat wel een mooi bootje is, hij haalt zelf 50 knopenquote:wat zinkt er in deze film?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |