Heb je ook dat stuk al gezien dat Yammy terugkomt en dan roept ULLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLQUIORAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Dat hij terugkomt van waar?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Heb je ook dat stuk al gezien dat Yammy terugkomt en dan roept ULLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLQUIORAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.
Van een gevechtquote:
Jaa wel goed, heb een voldoende voor kunst, dus dat is fijn ^^quote:
Oooh, dat klinkt goedquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:09 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jaa wel goed, heb een voldoende voor kunst, dus dat is fijn ^^
Weer een stapje dichter bij automatische toelating op kunstacademie.
vond je leraar het gezwam over die boomstonk goed?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:09 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jaa wel goed, heb een voldoende voor kunst, dus dat is fijn ^^
Weer een stapje dichter bij automatische toelating op kunstacademie.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:10 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dude check dit
Die game ga ik binnenkort even downloaden
Hij heeft het niet eens gezienquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:11 schreef tdrone het volgende:
[..]
vond je leraar het gezwam over die boomstonk goed?
Jaaquote:
Oooh, wat ga je dan doenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:12 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jaa
Ook al ga ik dat toch niet doen, maar het idee is wel leuk ^^
Biomedische wetenschappen of psychobiologiequote:
en wat houd dat in?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:16 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Biomedische wetenschappen of psychobiologie
Heel wat anders dus.
Ja, zeker heel iets andersquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:16 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Biomedische wetenschappen of psychobiologie
Heel wat anders dus.
Als biomedisch wetenschapper 'bedenk' je wat een dokter leert, je doet bijvoorbeeld onderzoek naar kanker, geneesmethodes etc.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:17 schreef tdrone het volgende:
[..]
en wat houd dat in?
want ik kan me daar weinig bij voorstellen
klinken als 2 erg ingewikkelde studies.. is wel leuk dat je dan een betastudie doet waar ook nog een link hebt naar psychologie etc.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:18 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Als biomedisch wetenschapper 'bedenk' je wat een dokter leert, je doet bijvoorbeeld onderzoek naar kanker, geneesmethodes etc.
Met psychobiologie ben je vaak ook nog wel onderzoeksgericht, maar dan kijk je meer naar de hersenen, bijv wat Alzheimer in je hersen doet, qua chemie enzo.
Dat lijkt het me zeker al zou het niet bij mijzelf passenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:19 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Maar wel interessant, vind ik dan ^^
je hebt eigenlijk drie soortenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat lijkt het me zeker al zou het niet bij mijzelf passen
Dan kies ik de middelstequote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:26 schreef tdrone het volgende:
[..]
je hebt eigenlijk drie soorten
- Dingen die je leuk/interessant vind
- dingen waarvan je kan begrijpen dat andere mensen het leuk vinden maar zelf heb je er niet zoveel mee
- dingen die je niet interessant vind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |