Ja.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:13 schreef QuincydeKoster het volgende:
Er moeten toch nog mensen zijn?
Neequote:
Da's heul nietquote:
Heul wel.quote:
Hmhm, wat jij erover zei wel jaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Heul wel.
Je weet dat dat gedoe over de TT heel wat luchtiger bedoeld was als het op werd gepakt hè?
Nou dat dus... Jij bent Nulkoe en van jou kan ik veel meer hebben, en jij kunt ook wel iets meer van mij hebben... Omdat we van elkaar weten dat het niet zo kwaad bedoeld is, en we elkaar toch wel lief vinden.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hmhm, wat jij erover zei wel ja. Van C_A kan ik dat soort dingen 'iets' minder hebben.
En daarom zet ik sweekends NIET mijn wekkerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee. Werd om 8 uur wakker van die kutwekker van m'n iPod
.
*fluit* *fluuuiiit*quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou dat dus... Jij bent Nulkoe en van jou kan ik veel meer hebben, en jij kunt ook wel iets meer van mij hebben... Omdat we van elkaar weten dat het niet zo kwaad bedoeld is, en we elkaar toch wel lief vinden.
Uhuhquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou dat dus... Jij bent Nulkoe en van jou kan ik veel meer hebben, en jij kunt ook wel iets meer van mij hebben... Omdat we van elkaar weten dat het niet zo kwaad bedoeld is, en we elkaar toch wel lief vinden.
Mja, denk je dat ik van plan was om 8 uur wakker te wordenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:27 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
En daarom zet ik sweekends NIET mijn wekker
Jaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mja, denk je dat ik van plan was om 8 uur wakker te worden?
Mja, ik was nog wel ff blijven liggen, maar niet meer geslapenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:29 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Ja
(Ik kwam er iets over 11 uitrollen wat ook niet echt laat is maar ik kan niet meer uitslapen OF laat opblijven)
Sinds bijna alle leuke mensen uit TAL zijn is het daar een grote heksenketelquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:31 schreef Lutte het volgende:
Ik heb Benny al gePMd dat ie me uit de OP mag halen, hij ging er dit weekend aan werken geloof ik. Lekker kinderachtig van me he?
Ik zat met grutje in mijn maag... Maar TAL zit in mijn keel en dan toch maar grutje.
Daar zou ik me ook niet zo druk over maken neequote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:31 schreef Lutte het volgende:
Ik denk dat ik het wel weer aankan hier te posten.OV is weg, en wat hij zei... Is zijn mening, dat Mich en HT en CC en iedereen hier me wel mag is veel meer waard.
Haiquote:
Ik zit juichend achter de PC.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:31 schreef Lutte het volgende:
Ik heb Benny al gePMd dat ie me uit de OP mag halen, hij ging er dit weekend aan werken geloof ik. Lekker kinderachtig van me he?
Ik zat met grutje in mijn maag... Maar TAL zit in mijn keel en dan toch maar grutje.
Ik denk dat ik het wel weer aankan hier te posten.OV is weg, en wat hij zei... Is zijn mening, dat Mich en HT en CC en iedereen hier me wel mag is veel meer waard.
Hai dus.
Pubergrappen daar ben ik goed inquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:35 schreef Lutte het volgende:
Jullie zijn schatjes... Laten we grtd weer gezellig maken, met lekker veel pubergrappen en humor!
Ja, dat weten wequote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:35 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Pubergrappen daar ben ik goed in![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moet lachen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:35 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Pubergrappen daar ben ik goed in![]()
![]()
![]()
![]()
En ik ga naar Micha om stoute dingen te doen, dus veel zal ik er ook niet zijn.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik moet lachen.Gewoon omdat ik jullie mis en mijn eergevoel het daarvan verliest.
Maar mijn batterij is bijna leeg en ik heb heel veel huiswerk dus veel zal ik er zijn vandaag.
Maar I'll be back.
Maar iedereen mag je toch?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:31 schreef Lutte het volgende:
Hai dus.
Nicequote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:55 schreef Michhas het volgende:
NEGEEERSIk heb mijn trenchcoat binnen
[ afbeelding ]
Bazig bazig bazig
Die naam ookquote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:27 schreef 92Merel het volgende:
En ik heb een voldoende voor kunst![]()
(met kanttekeningen, dat wel, meneer was niet helemaal overtuigd van mijn schildertalent)
Dat dacht ik ook... Maar dat viel tegen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:46 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Maar iedereen mag je toch?
Joaaah!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:56 schreef 92Merel het volgende:
Lutte ! Ik lees net terug en zie dat je weer terug bent![]()
![]()
Ohquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Joaaah!Jullie hebben ten minste meer dan drie hersencellen
Ik voel me gevleidquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Joaaah!Jullie hebben ten minste meer dan drie hersencellen en slaan elkaar niet om niks de hersens in.
Tdronequote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:05 schreef tdrone het volgende:
NUMERRRRRRR 1000!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |