Oh, zit die Bruno daar toch steeds op school dan? Weet niet precies hoe oud die film isquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Not really. Ik woon nu 7 jaar in Engeland waarvan 5 in London
Ja maar het is als 'gewone' ouder zijnde vaak moeilijk om grammatica perfect uit te leggen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:59 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
Dat leer je toch ook gewoon thuis?
Jaa !quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
In zo'n houten boot langs de Mekong delta.
Ja ok, maar hij heeft dat nu niet nodig natuurlijk hè, Engels leer je in de loop der tijd toch wel.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:00 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja maar het is als 'gewone' ouder zijnde vaak moeilijk om grammatica perfect uit te leggen.
Ja dat zat ik ook te denken, maar weet het niet zekerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:01 schreef Zeroku het volgende:
Volgens mij houdt Stu ons een beetje voor de gek.
Gohquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:01 schreef Zeroku het volgende:
Volgens mij houdt Stu ons een beetje voor de gek.
Dat weet ik eigenlijk nietquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:59 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Maar je kan toch lezen en schrijven? Hoe heb je dat dan eigenlijk geleerd?
Sure. Bruno is pas 13 (14 in april) en zit op school in Stoke Newington (gewone school) en drama classes in Islington. En verder is hij nog bezig met de opnames van The Invention of Hugo Cabretquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:00 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
Oh, zit die Bruno daar toch steeds op school dan? Weet niet precies hoe oud die film is
Je kent hem ook echt?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sure. Bruno is pas 13 (14 in april) en zit op school in Stoke Newington (gewone school) en drama classes in Islington. En verder is hij nog bezig met de opnames van The Invention of Hugo Cabret
Nou, ik kom niet op zijn verjaardag maar weet wel waar hij woont en zie hem regelmatig maar dat komt omdat we in dezelfde wijk wonen en dus naar dezelfde drama school gaan en vanuit die groep krijg je dus ook alle nieuws mee over mensen die succesvol zijn in bladiebla. Dus ook kleine rolletjes hoor zoals The Bill of andere 'soap-achtige' programma's of commercialsquote:
Tof!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, ik kom niet op zijn verjaardag maar weet wel waar hij woont en zie hem regelmatig maar dat komt omdat we in dezelfde wijk wonen en dus naar dezelfde drama school gaan en vanuit die groep krijg je dus ook alle nieuws mee over mensen die succesvol zijn in bladiebla. Dus ook kleine rolletjes hoor zoals The Bill of andere 'soap-achtige' programma's of commercials
Doe k vanavond welquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:08 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dankje
[..]
Succes met beginnen dan maar![]()
Het is wel leuk ja maar zoals gezegd is het dus slechts een kennis die ik meestal zie op drama classes en niet ergens andersquote:
Ja ok, maar het is wel vet om gewoon dagelijks een beroemd iemand te zienquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is wel leuk ja maar zoals gezegd is het dus slechts een kennis die ik meestal zie op drama classes en niet ergens anders
Speel jij eigenlijk ook in films of series ofzo?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is wel leuk ja maar zoals gezegd is het dus slechts een kennis die ik meestal zie op drama classes en niet ergens anders
Oh, tofquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:04 schreef 92Merel het volgende:
Zero, mocht je geinteresseerd zijn: http://joeyhodde.waarbenjij.nu/?page=messages&intTravelId=235421
Ja, maar ik zie wel meer beroemde mensen al ken jij ze misschien niet. Maar mensen die bij SKY of BBC het nieuws doen en andere acteurs/actricesquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:10 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
Ja ok, maar het is wel vet om gewoon dagelijks een beroemd iemand te zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |