en dan word je dictator !!!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, ik ga hierna door voor mein Master Rechtsgeleerdheid.
Succesquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, ik ga hierna door voor mein Master Rechtsgeleerdheid.
Oke, wat precies dan?quote:
Neuhquote:
Dankuquote:
Gaat zo moeilijk in een rechtsstaat hequote:
Gewoon verhuizenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Gaat zo moeilijk in een rechtsstaat he.
Naar Ruslandquote:
Nah, veel te lang reizenquote:
Ja maar het word daar wel zo koud enzoquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nah, veel te lang reizen. En Moskou/ St. Petersburg
!
Zelfs geen basisschool? Hoe heb je dat vermeden?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:44 schreef Stuart het volgende:
* Stuart heeft nooit op school gezeten![]()
De post veranderde terwijl ik 'm lasquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nah, veel te lang reizen. En Moskou/ St. Petersburg
!
* Gelebadeend is jaloersquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:44 schreef Stuart het volgende:
* Stuart heeft nooit op school gezeten![]()
Mwa, die twee steden vallen wel meequote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:45 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja maar het word daar wel zo koud enzo
geen idee ik zegt altijd als in pet maar ben natuurlijk ook geen expertquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:43 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
Is het nou Tetris (e als in pet) of Tetris (e als in Nederland)?
Daar was ik te stom voorquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:45 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Zelfs geen basisschool? Hoe heb je dat vermeden?
Ik zeg het altijd als in Nederlandquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:46 schreef tdrone het volgende:
[..]
geen idee ik zegt altijd als in pet maar ben natuurlijk ook geen expert
Hm ja, maar het word er toch wel een stuk kouder dan hier. Lijken me wel mooie steden om heen te gaan trouwens.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mwa, die twee steden vallen wel mee. In siberië is het pas koud
[ afbeelding ]
Al die rode puntjes zijn musea
Museaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mwa, die twee steden vallen wel mee. In siberië is het pas koud
[ afbeelding ]
Al die rode puntjes zijn musea
Uhuhquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:47 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hm ja, maar het word er toch wel een stuk kouder dan hier. Lijken me wel mooie steden om heen te gaan trouwens.
Musea
Parijs heeft er meer trouwens![]()
Gok dat je in Russische musea veel meer emblematiek tegen komt trouwens..
Al wel eens naar Rusland geweest?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:48 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Uhuh. Hermitage
. Daar wil ik nog een keer heen
. En het mausoleum van Lenin.
Neequote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:49 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Al wel eens naar Rusland geweest?
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee. Visum aanvragen is alleen al iets van 300 euro en kán een half jaar duren.
Woah, serieus?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee. Visum aanvragen is alleen al iets van 300 euro en kán een half jaar duren.
Jep. Heb een keer een PDF'je gedownload met alle vereisten, daar wordt je niet vrolijk vanquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:51 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Woah, serieus?Zelfs als toerist zijnde?
Noord-Koreaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jep. Heb een keer een PDF'je gedownload met alle vereisten, daar wordt je niet vrolijk van. En dan kun je nagaan dat het in Noord-Korea nog drie keer zo erg is
.
Ze hebben wel een bazenhotel daar staan.quote:
Ninja-editquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jep. Heb een keer een PDF'je gedownload met alle vereisten, daar wordt je niet vrolijk van. En dan kun je nagaan dat het in Noord-Korea nog drie keer zo erg is
.
Maar een half jaar komt niet zo gek vaak voor, dan moet je wel veel dingen te onderzoeken hebben.
Ohw oke, dacht dat je gewoon met je autootje die kant op kon gaan, aan de grens je paspoort kon laten zien en doorrijdenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
.
Maar een half jaar komt niet zo gek vaak voor, dan moet je wel veel dingen te onderzoeken hebben.
Neequote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:53 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ohw oke, dacht dat je gewoon met je autootje die kant op kon gaan, aan de grens je paspoort kon laten zien en doorrijden![]()
Vind het zo overdreven altijd..
Truequote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:53 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ze hebben wel een bazenhotel daar staan.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:53 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ze hebben wel een bazenhotel daar staan.
Helemaal bovenop staat Kim Jong-ilquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |