Het wordt steeds beterquote:
de landquote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:22 schreef Keselo het volgende:
Kutbuitenlanders allemaal de land uit eigen volk eerst!
HIHIHIquote:
Ik heb het gevoel dat ik weer getrolled wordtquote:
maar jij begon zelf over masterquote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:24 schreef ainoo het volgende:
[..]
neeeeeee TECHNO straks denken mensen!!!1:(:(
Pimp my ridequote:
maar wel vet cool dat ik erin sta dat heeft nog nooit iemand voor mij gedaanquote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:24 schreef ainoo het volgende:
[..]
neeeeeee TECHNO straks denken mensen!!!1:(:(
Andre, klinkt als een gast van 50quote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:24 schreef Lindgren. het volgende:
Añdrééeee [ afbeelding ][ afbeelding ] bIJna JaRiigg!! [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] Moppie ik kus je, ik lik je, bespeel je met m'n tanden op je slipje. [ afbeelding ] I [ afbeelding ] L!NDA 4 ever! 1201'11 ntb! [ afbeelding ] [ afbeelding ]R.I.P Oma nefer forget yOu![ afbeelding ]
12 01 2001 en ntb gwoon egte liefde hoefaak sie je da nog egt so mooiquote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:24 schreef Lindgren. het volgende:
Añdrééeee [ afbeelding ][ afbeelding ] bIJna JaRiigg!! [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] Moppie ik kus je, ik lik je, bespeel je met m'n tanden op je slipje. [ afbeelding ] I [ afbeelding ] L!NDA 4 ever! 1201'11 ntb! [ afbeelding ] [ afbeelding ]R.I.P Oma nefer forget yOu![ afbeelding ]
Maar hij ziet eruit als een jonge god van 18.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:25 schreef Editeur het volgende:
[..]
Andre, klinkt als een gast van 50
andre zal z'n oma nooit vergeten, zelfs nu hij 50 is en zijn beide ouders al dood zijn.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:25 schreef Editeur het volgende:
[..]
'Vind ik leuk'quote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:26 schreef Dhaha het volgende:
[..]
andre zal z'n oma nooit vergeten, zelfs nu hij 50 is en zijn beide ouders al dood zijn.
Alweer bijna 3 dagen. Echte liefde.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:25 schreef Editeur het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon zijn idee gestolen man..je ziet toch dat ie van jou veel later was.quote:
Dat is wat er staat: Niet tu brekehquote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Alweer bijna 3 dagen. Echte liefde.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:26 schreef Dhaha het volgende:
[..]
andre zal z'n oma nooit vergeten, zelfs nu hij 50 is en zijn beide ouders al dood zijn.
ik verander het welquote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:28 schreef ainoo het volgende:
[..]
okee sorry het is wel leuk.. wel . zo
natte niko.quote:
Spiegelen..beetje draaien..wat is dit voor half werk?quote:
101 barz jwtquote:
Trusten bietsjquote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:34 schreef Beach het volgende:
hey welterusten mensjes tot de volgende keer okee geen idee wanneer dat is maar het was leuk doei!111
doei meneerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:34 schreef Beach het volgende:
hey welterusten mensjes tot de volgende keer okee geen idee wanneer dat is maar het was leuk doei!111
Heerlijk om dat nummer hard door je speakers te pompen vlak voordat je naar de kerk gaatquote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:33 schreef ainoo het volgende:
[..]
ik haat zonneschijn kon het maar altijd donker zijn
hehe ja , hier hangt tegenover de kerk een poster met 2 zoenende jongens .quote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Heerlijk om dat nummer hard door je speakers te pompen vlak voordat je naar de kerk gaatZo heb je een mooi contrast tussen haat en liefde.
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:34 schreef Beach het volgende:
pics?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:36 schreef ainoo het volgende:
[..]
hehe ja , hier hangt tegenover de kerk een poster met 2 zoenende jongens .ik haat ziektedragers
Ja..daar kwam die screenshot ook uit toch? Maar Sammi is inderdaad boring as hell..enige wat leuk is aan haar is dat ze telkens ruzie heeft. En wat doet die bodyguard daar in dat huis? Voorgaande afleveringen niet gezien..toch wel jammerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:41 schreef napoleonfour het volgende:
HappyBob heb jij al Se03Ep02 gekeken? Hoog tijd dat sammi dood gaat oftewel naar oss.
Waarom noem je mij geil? Kom niet stoer praten vriend.quote:
Ach telkens dat gezeik van haar, maak fucking gewoon plezier weet jequote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:43 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ja..daar kwam die screenshot ook uit toch? Maar Sammi is inderdaad boring as hell..enige wat leuk is aan haar is dat ze telkens ruzie heeft. En wat doet die bodyguard daar in dat huis? Voorgaande afleveringen niet gezien..toch wel jammer
Goed betaalde vakantie zelfsquote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ach telkens dat gezeik van haar, maak fucking gewoon plezier weet jeGratiz vakantie en dan alleen maar lopen janken.
Die snookiemookie² is wel tofquote:
Eerste aflevering dacht ik dat het echt zo'n wijf was die beetje achter Snookie d'r reet aan liep..maar blijkt inderdaad wel mooie toevoeging te zijn. Nu alleen nog Sammi inruilen voor een ander en de familie is weer compleet.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Die snookiemookie² is wel tof
Angelina ofzo hihihquote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:46 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Eerste aflevering dacht ik dat het echt zo'n wijf was die beetje achter Snookie d'r reet aan liep..maar blijkt inderdaad wel mooie toevoeging te zijn. Nu alleen nog Sammi inruilen voor een ander en de familie is weer compleet.
Ik vond Angelina wel lekker..maar zo irritant. En het eerste seizoen met die vuilniszakken in plaats van koffers..wtfquote:
Okee.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:49 schreef aight1 het volgende:
Lindgren, zullen we samen met Lysdexie een coup plegen voor de macht in ONZ, murp swj en myr van hun troon afstoten en een golf van vernieuwing en awesomeheid het subforum binnenbrengen?
lekkere appelmoes zie me smullen daarquote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:48 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
a mattie ik neem jou niet eens serieus je ben nog kk klein
Tevens waarom heb jij nu ook altijd een liefde pi?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:49 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik vond Angelina wel lekker..maar zo irritant. En het eerste seizoen met die vuilniszakken in plaats van koffers..wtf
kk lekkere lippen!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:51 schreef Lindgren. het volgende:
Wie zou Nicolette van Dam doen? Ze is vaak irritant maar ik zou haar geven.
je bent wel geilquote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:43 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waarom noem je mij geil? Kom niet stoer praten vriend.
Ik heb sinds je een standaard PI kunt instellen altijd al eenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Tevens waarom heb jij nu ook altijd een liefde pi?![]()
Wij plaatsen die liefdeshit hier.
Duh, al is het maar om te zeggen dat je Nicolette van Dam gedaan hebt.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:51 schreef Lindgren. het volgende:
Haha ja echt he.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:51 schreef aight1 het volgende:
[..]
Duh, al is het maar om te zeggen dat je Nicolette van Dam gedaan hebt.
Ik zou het best doen. Gewoon omdat ik mij opoffer om jonge kinderlevens te redden.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:51 schreef Lindgren. het volgende:
die zou ik wel doen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:52 schreef Dyr. het volgende:
[ afbeelding ]
dit kwam in de fobo grabbelton :s
ben je verlegen?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:53 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Op deze manier praat je mij niet het bed in
Je avater!quote:
Dat is een goed begin.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:55 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
zoals kaarsvet over je lichaam en slagroom op je tepels
oquote:
Dan houdt het hier op. Het gaat niet werken tussen ons.quote:
waaromquote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:57 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan houdt het hier op. Het gaat niet werken tussen ons.
Slagroom lightquote:
soms wel goeie liedjes bij paul, maar oorkanker als dit :squote:Op zaterdag 15 januari 2011 02:02 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Bijna een seconde kunnen luisteren
Tussen 7 en 8 was het leukerquote:
Ik hoorde iemand iets over Johnny Cash zeggen..maar ik was net te laatquote:Op zaterdag 15 januari 2011 02:02 schreef Dyr. het volgende:
[..]
soms wel goeie liedjes bij paul, maar oorkanker als dit :s
geen zin om iets te moeten kiezen :p of steeds weer opnieuw iets kiezenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 02:03 schreef aight1 het volgende:
Dat mensen serieus liever onzradio luisteren dan gewoon zelf muziek opzetten
Playlists..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 02:03 schreef Dyr. het volgende:
[..]
geen zin om iets te moeten kiezen :p of steeds weer opnieuw iets kiezen
vanuit bed jwzquote:Op zaterdag 15 januari 2011 02:06 schreef Franneh het volgende:
[..]
WAT IS DIT VOOR VERRAAADDDD JONGEN DAT JE HEIR NOG ZIT GODVER
cudderliefdequote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 02:08 schreef aight1 het volgende:
[..]
cudderliefde
zieje de tt dat is geheime cudderboodschap
bff
JE BENT MODDERDIKquote:Op zaterdag 15 januari 2011 02:09 schreef Franneh het volgende:
[..]
Waarom geef je altijd mij de schuld. MINDERWAARDIGHEIDSCOMPLEX krijg ik er van.
leipquote:Op zaterdag 15 januari 2011 02:10 schreef FreezePop het volgende:
Loopt het al weer een beetje, nachtbagger?
Hier is je goede muziekquote:
Oh die zocht ik al!!!!!!111quote:
Ik weet het ik ben goedquote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 02:16 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Hoop dat jullie mijn show leuk vonden ondanks dat ik niet op fok was.
Gisteren was ik wel op fok, maar daardoor was ik teveel afgeleid en vergat ik nieuwe plaatjes neerzetten etc
Komt nog wel als ik gewend ben aan draaiennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn.
leuke show maar dit is nb!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 02:16 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Hoop dat jullie mijn show leuk vonden ondanks dat ik niet op fok was.
Gisteren was ik wel op fok, maar daardoor was ik teveel afgeleid en vergat ik nieuwe plaatjes neerzetten etc
Komt nog wel als ik gewend ben aan draaiennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn.
nee toen ook al niet meer :Squote:Op zaterdag 15 januari 2011 02:22 schreef FreezePop het volgende:
Wel gek dat het een week of twee terug nog redelijk lekker ging in de NB...
Ik ben nog maar iets van 5 maanden op FOK! en het verbaast me nog steeds hoe snel iets dood kan gaan.quote:
is altijd zo met nb, periode drukte, periode niks. eigenlijk ook niemand die echt elke nacht is , op mij eigenlijk naquote:Op zaterdag 15 januari 2011 02:23 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik ben nog maar iets van 5 maanden op FOK! en het verbaast me nog steeds hoe snel iets dood kan gaan.
Ik probeer eigenlijk iedere nacht wel even hallo te zeggen en ben in het weekend elke nacht wel te vinden, denk je dat radio onzin de oorzaak is?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 02:25 schreef Dyr. het volgende:
[..]
is altijd zo met nb, periode drukte, periode niks. eigenlijk ook niemand die echt elke nacht is , op mij eigenlijk namss nog een verdwaald persoon, maargoed ik werk dan ook tot 24uur en dan ben ik nog lang niet moe
nee, gewoon dipje, maar wel een aandeelquote:Op zaterdag 15 januari 2011 02:26 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik probeer eigenlijk iedere nacht wel even hallo te zeggen en ben in het weekend elke nacht wel te vinden, denk je dat radio onzin de oorzaak is?
Die is ook afgezaagd heurquote:
Gelukkig maar, nachtbagger hoort eigenlijk een beetje bij mijn weekend, minimaal één avond daarvan tenminste.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 02:27 schreef Dyr. het volgende:
[..]
nee, gewoon dipje, maar wel een aandeel
Afgezaagd maar goed, Sowieso is 3 feet and high risin 10x beter dan de la soul is dead als je het mij vraagt.quote:
kan ik je niet ongelijk in geven, afgezien van dat dat saturdays geniaal gesampeld is.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 02:30 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Afgezaagd maar goed, Sowieso is 3 feet and high risin 10x beter dan de la soul is dead als je het mij vraagt.
Schaam je!quote:
ik ken veel, maar die echt nooit eerder gezienquote:Op zaterdag 15 januari 2011 02:43 schreef Prof.Farnsworth het volgende:
[..]
Schaam je!
Nostalgie man! ik had de horloge en de schoenen.
check je fobo man cadeautje alles voor je fobo.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 02:43 schreef Lindgren. het volgende:
Zo. Dan komt 'r ook nog wat in je fobo.
Slechte padden enzo man die het hele universum willen veroveren.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 02:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik wel, maar aan de andere kant weet ik al helemaal niet meer waar die tekenfilm over ging
Ik was conservatief in die tijd en meer voor dingen als mask en gijoequote:Op zaterdag 15 januari 2011 02:45 schreef Prof.Farnsworth het volgende:
[..]
Slechte padden enzo man die het hele universum willen veroveren.
Er was ook een mensen jongen van 'onze wereld' die via zijn kast in hun wereld terecht kwam.
Die ken ik welquote:
also unknownquote:Op zaterdag 15 januari 2011 02:50 schreef Prof.Farnsworth het volgende:
Deze was ook baas.
Ik heb nogsteeds een kasteel en twee van die pokket dingen.
Ik had een trypticonquote:Op zaterdag 15 januari 2011 02:50 schreef Prof.Farnsworth het volgende:
Deze was ook baas.
Ik heb nogsteeds een kasteel en twee van die pokket dingen.
Ik had optimus. en action manquote:Op zaterdag 15 januari 2011 02:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik had een trypticon![]()
van transformers
quote:
quote:
Ben niet echt een liefhebber van q-tip solo's, alhoewel dat nummer best dope isquote:
quote:
morgen is het zondag.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 03:15 schreef Prof.Farnsworth het volgende:
Meh, tijd om te slapen. Morgen een nieuwe videokaart kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |