Het wordt steeds beterquote:
de landquote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:22 schreef Keselo het volgende:
Kutbuitenlanders allemaal de land uit eigen volk eerst!
HIHIHIquote:
Ik heb het gevoel dat ik weer getrolled wordtquote:
maar jij begon zelf over masterquote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:24 schreef ainoo het volgende:
[..]
neeeeeee TECHNO straks denken mensen!!!1:(:(
Pimp my ridequote:
maar wel vet cool dat ik erin sta dat heeft nog nooit iemand voor mij gedaanquote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:24 schreef ainoo het volgende:
[..]
neeeeeee TECHNO straks denken mensen!!!1:(:(
Andre, klinkt als een gast van 50quote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:24 schreef Lindgren. het volgende:
Añdrééeee [ afbeelding ][ afbeelding ] bIJna JaRiigg!! [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] Moppie ik kus je, ik lik je, bespeel je met m'n tanden op je slipje. [ afbeelding ] I [ afbeelding ] L!NDA 4 ever! 1201'11 ntb! [ afbeelding ] [ afbeelding ]R.I.P Oma nefer forget yOu![ afbeelding ]
12 01 2001 en ntb gwoon egte liefde hoefaak sie je da nog egt so mooiquote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:24 schreef Lindgren. het volgende:
Añdrééeee [ afbeelding ][ afbeelding ] bIJna JaRiigg!! [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] Moppie ik kus je, ik lik je, bespeel je met m'n tanden op je slipje. [ afbeelding ] I [ afbeelding ] L!NDA 4 ever! 1201'11 ntb! [ afbeelding ] [ afbeelding ]R.I.P Oma nefer forget yOu![ afbeelding ]
Maar hij ziet eruit als een jonge god van 18.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:25 schreef Editeur het volgende:
[..]
Andre, klinkt als een gast van 50
andre zal z'n oma nooit vergeten, zelfs nu hij 50 is en zijn beide ouders al dood zijn.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:25 schreef Editeur het volgende:
[..]
'Vind ik leuk'quote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:26 schreef Dhaha het volgende:
[..]
andre zal z'n oma nooit vergeten, zelfs nu hij 50 is en zijn beide ouders al dood zijn.
Alweer bijna 3 dagen. Echte liefde.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:25 schreef Editeur het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |