Het dwingt wel om de zaken eens goed op een rijtje te zetten. Maar ik ben blij dat jij ook van mening bent dat er geen sprake is van een consistent verhaal. Het zal ook altijd een niet-consistent verhaal blijven, omdat de wetenschappelijke aspecten de theorie afschieten.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Alsof je , alleen omdat er wiki voor staat ineens een consistent verhaal krijgt. Het blijven vermoedens en aannames, onder welke vlag het ook vaart.
Welnee, ze willen alle neuzen dezelfde kant op laten wijzen, dat is simpelweg niet mogelijk, zoveel neuzen zoveel verhalen en ideeen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ah.. nu ineens is het 9/11 topic weer een target van de forum trollebollen.
Wie zijn die 'ze'?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:08 schreef Bastard het volgende:
Welnee, ze willen alle neuzen dezelfde kant op laten wijzen, dat is simpelweg niet mogelijk, zoveel neuzen zoveel verhalen en ideeen.
Maar niet verkeerd om eens een WIKI op te stellen met diverse punten over de 9/11 theorieen?
Dat willen ze niet...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Welnee, ze willen alle neuzen dezelfde kant op laten wijzen, dat is simpelweg niet mogelijk, zoveel neuzen zoveel verhalen en ideeen.
Maar niet verkeerd om eens een WIKI op te stellen met diverse punten over de 9/11 theorieen?
Jokkie, ik heb gister een halve middag besteed aan uitleggen waarom de conclusies die jij trekt uit die foto's ongefundeerd zijn. Dat wordt vervolgens door jou afgedaan als: Ja, maar ik heb ooit iets van een andere fotograaf gelezen die het niet met jou eens is. En vervolgens trek je daaruit dan de conclusie dat wat ik zeg onzin is. Hetzelfde geldt voor het feit dat ik een aantal mensen (indirect en direct) ken die om zijn gekomen in de torens. Dat wordt afgedaan als een leugen, terwijl je gewoon wetenschappelijk kunt vaststellen hoe groot de kans is dat iemand binnen 2 of 3 vriendschapslinks verbonden is aan een ander. Vervolgens kun je dan concluderen hoeveel mensen er op deze site connecties hadden met iemand die is omgekomen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ah.. nu ineens is het 9/11 topic weer een target van de forum trollebollen.
Dit dus. Hoe erg kun je in twee zinnen jezelf volslagen belachelijk maken.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:16 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dus jij vind theoretische berekeningen bewijs?, ik absoluut niet!
een beetje berekeningen als feiten aanmerken, in welke wereld leef jij,jongen?
Terwijl iemand afmaken volgens deze zelfde moderator gezien moet worden als on-topic? Ik zeg Hoppahoppa! Sorry hoor, maar dit kan toch niet?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Probeer eens wat vriendelijker te doen tegen mede-users
Speel nu niet de onschuld, je hebt nog andere dingen gezegd die geedit zijn.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:58 schreef Hoppahoppa het volgende:
Dus als ik zeg dat iemand een boekenplank voor de kop heeft dan krijg ik dit:
[..]
Terwijl iemand afmaken volgens deze zelfde moderator gezien moet worden als on-topic? Ik zeg Hoppahoppa! Sorry hoor, maar dit kan toch niet?
Ow, ben ik geedit. Dat had ik niet door. Ik ga even teruglezen. Ik heb toch geen nare dingen gezegd hoop ik? Is het me toch even gelukt om inhoudelijk te reageren.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Speel nu niet de onschuld, je hebt nog andere dingen gezegd die geedit zijn.
Je gedraagt je maar, net als iedereen zich heeft te gedragen.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:58 schreef Hoppahoppa het volgende:
Dus als ik zeg dat iemand een boekenplank voor de kop heeft dan krijg ik dit:
[..]
Terwijl iemand afmaken volgens deze zelfde moderator gezien moet worden als on-topic? Ik zeg Hoppahoppa! Sorry hoor, maar dit kan toch niet?
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:18 schreef Hoppahoppa het volgende:
Hey, je hebt gelijk, ik noemde iemand achterlijk en dat kan natuurlijk niet. Want dat is een feit, en feiten benoemen is raar op BNW. Dat ik in hetzelfde topic (toen het nog netjes ging) wordt uitgemaakt voor leugenaar doet natuurlijk niet ter zaken.
Of dat jullie met je voortanden op een stoeprand stuiterenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:12 schreef Bastard het volgende:
Anders flikkeren jullie ook even alle 3 tegelijk uit een raam van de 9e verdieping in plaats van de boel blijven ondermijnen.
Volgens mij hoor jij ook in dat rijtje van 3 thuis hoor!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:15 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Of dat jullie met je voortanden op een stoeprand stuiterenEen keer of drie
ORLY ? Volgens mij gaf ik daarom antwoord richting Bastard hoor!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij hoor jij ook in dat rijtje van 3 thuis hoor!
Ja! Of dat jullie alledrie verkouden worden, hatsjoe!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:15 schreef _Led_ het volgende:
Of dat jullie met je voortanden op een stoeprand stuiterenEen keer of drie
Ja, dat is waardeloos.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:23 schreef ToT het volgende:
De boodschap is volgens mij gewoon dat jullie zoals altijd de boel hier zitten te verzieken.
Kap daar nou eens mee! Voor jullie is het misschien dikke lol, maar als moderator zijnde is het gewoon zwaar kut dat 3 users de boel steeds zitten te verzieken en dat je hun berichten steeds moet editen en dat je je ook nog eens moet verdedigen wat het moderaten betreft!
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:34 schreef _Led_ het volgende:
Och, dat zogenaamde 'jullie verzieken de boel' is meer een kwestie van "ik vind jullie stom want jullie hebben een andere mening".
Duidelijk als je kijkt naar hoe er gemodereerd wordt : Ticker mag rustig doodsverwensingen maken, wij krijgen al een weekban als we zeggen dat Lavenderr een topic naar de knoppen helpt door ouwe koeien uit de sloot te halen en flink offtopic te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |