ik zit op laptopquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:28 schreef crv het volgende:
[..]
laat je je ipad niet in de pot vallen
quote:
arme laptopquote:
ja, zei ik net al, vriendin van mijn vrouw is dus een half uurtje geleden opgepiept (rode kruis) om standby te staan. Dus dan is er meer aan de hand dan er gezegd wordtquote:
Je kan z;n single downloadenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:31 schreef charmed_angel het volgende:
Ik moet huilen als Ben niet doorgaat
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:31 schreef charmed_angel het volgende:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:31 schreef charmed_angel het volgende:
Ja nee dat snapte ik al, ethanol is niet bestquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:32 schreef crv het volgende:
[..]
ja, zei ik net al, vriendin van mijn vrouw is dus een half uurtje geleden opgepiept (rode kruis) om standby te staan. Dus dan is er meer aan de hand dan er gezegd wordt
Ach die heeft nu al een enorme populairitiet. Die brengt heus nog wel een plaat uitquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:31 schreef charmed_angel het volgende:
hmm stand by wil nog niet veel zeggen hoor.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:32 schreef crv het volgende:
[..]
ja, zei ik net al, vriendin van mijn vrouw is dus een half uurtje geleden opgepiept (rode kruis) om standby te staan. Dus dan is er meer aan de hand dan er gezegd wordt
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |