Ach, je moet vrouw worden. Ik had net ook nog een msngesprek lopenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik lees ook mee, maar ben ook op een ander forum mee aan het lezen, dus ik mis nog weleens wat.
Is dit niet de "megahit" ? Niet echt een oppepperquote:
Heb je goede boxen staan? Die bass moet je keihard voelen namelijk.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:45 schreef DaMook het volgende:
[..]
Is dit niet de "megahit" ? Niet echt een oppepper.
Neuj ik vind man zijn leuk genoegquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ach, je moet vrouw worden. Ik had net ook nog een msngesprek lopenIk houd 't prima bij.
Die bass
en de megahit moet een oppepper zijn?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:45 schreef DaMook het volgende:
[..]
Is dit niet de "megahit" ? Niet echt een oppepper.
Nopequote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Heb je goede boxen staan? Die bass moet je keihard voelen namelijk.
Hoeft nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en de megahit moet een oppepper zijn?
ik vind het iig een moddervette megahit!
Hier (nog) niet hoorquote:
Hij blijft maar bufferen hierquote:
De radio stream doet het gewoon hierquote:
Zeker. Mijn stadjequote:
Haai haai Henkiequote:
Dat doe ik altijd, dat is toch ook gewoon de radiostreamquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:51 schreef Bol_Wan het volgende:
Nou ja, via itunes werkt luisteren wel, dus dan dat maar he
Voor al uw feesten en partijen *piew *piew!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Meteen sfeer in het topic. Hoi Henkie.
op die een of andere manier doet die het hier beter als via de sitequote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd, dat is toch ook gewoon de radiostream.
Mooi, ik wil de drummer welquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:52 schreef purplerose het volgende:
die in het rode trainingsjasje neem ik mee naar huis
LOLquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:52 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Voor al uw feesten en partijen *piew *piew!
Van mij ook nietquote:
Je woont dichtbij België, wat let je?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
Van mij ook niet, ik vind belgen steeds toffer worden
. Vooral de vrouwelijke dat wel
.
juist!quote:
Al die hitsige vrouwen hierquote:
Aaaaaaw, je laatste nacht! Kun je daar beter geen gedenkwaardige nacht van maken? Zondag uitslapenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
juist!
en ik ga zo maar eens naar bed.....laatste keer in Grunn slapen.....kan wel eens een lange nacht worden
nou idd, wij hebben al 3 uur naar die blonde bimbo's zitten kijkenquote:
Heulemaal nietsquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je woont dichtbij België, wat let je?
Daar heb ik nou nooit problemen meequote:
Ik niet hoor. Ze mogen die drummer en violist/zanger hebben van me.quote:
En dan normaal maar klagen over onsquote:
Whaaat?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:57 schreef purplerose het volgende:
[..]
nou idd, wij hebben al 3 uur naar die blonde bimbo's zitten kijken
beter dat dan dat ze droogstaan, toch?quote:
als ik morgen niet flink aan de bak moet qua verhuizen zou ik het doen....quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Aaaaaaw, je laatste nacht! Kun je daar beter geen gedenkwaardige nacht van maken? Zondag uitslapen
Echte bazen trekken gewoon de nacht doorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als ik morgen niet flink aan de bak moet qua verhuizen zou ik het doen....
ekstra weekend bank bimbo'squote:
True.Al moet ik zeggen dat ik aardig gaar ben na de nacht van gister die ik heb geskippedquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Echte bazen trekken gewoon de nacht door
Heb jij je laatste nacht in Grunn dan?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:59 schreef henkde_j het volgende:
[..]
True.Al moet ik zeggen dat ik aardig gaar ben na de nacht van gister die ik heb geskipped![]()
Tsja, maar ik wil niet met laarzen aan achter mijn bureau moeten zittenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:57 schreef purplerose het volgende:
[..]
beter dat dan dat ze droogstaan, toch?
Ja die was grappigquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:01 schreef Qunix het volgende:
Mop van Jon Bakker @ Stenders van vanmiddag
Trusten man. Succes morgen!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
juist!
en ik ga zo maar eens naar bed.....laatste keer in Grunn slapen.....kan wel eens een lange nacht worden
Ik heb altijd een ernstig HE?gevoel bij die moppen van John Bakkerquote:
daar krijg ik ruwe handen van.....quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Echte bazen trekken gewoon de nacht door
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
daar krijg ik ruwe handen van.....
Iets met afwasmiddel toch?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
daar krijg ik ruwe handen van.....
Zeker vanmiddag toen hij halverwege ineens een pauze inzettequote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb altijd een ernstig HE?gevoel bij die moppen van John Bakker
Ik heb 't eigenlijk gemist vanmiddagquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:03 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Zeker vanmiddag toen hij halverwege ineens een pauze inzette
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb 't eigenlijk gemist vanmiddag
ja ik dacht echt wtf?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:03 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Zeker vanmiddag toen hij halverwege ineens een pauze inzette
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |