Mobiele studioquote:
oui!quote:
Ben na 10 min afgehaakt.. Zo saai. White Lies klinkt goed, maar duister. Te gek!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:21 schreef Qunix het volgende:
Kraak en Smaak is ook niet wat het ooit geweest was, zég....
Ik heb ze live gezien en was geweldig, maar dit is niet nice.
White Lies man!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:23 schreef DaMook het volgende:
Iedereen ook met die streams, waar is de tijd gebleven dat we hier allemaal naar dezelfde 3FM stream keken
.
dan blijf ik daar nog ff op wachten en daarna toch maar naar bedquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:23 schreef Bol_Wan het volgende:
De Staat inmiddels in the house bij 3fm, dalijk zullen ze wel op de radio komen
Ben ook groot fan maar dat kan je terugkijken, met beeld!quote:
Die gasten zijn diep gezonkenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ben na 10 min afgehaakt.. Zo saai. White Lies klinkt goed, maar duister. Te gek!
En?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:24 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Ben ook groot fan maar dat kan je terugkijken, met beeld!
Op het nachtkastje ?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:26 schreef CindieY het volgende:
Zucht, waar laten sommige mensen hun verstand
Daar ken ik ze ook van en heb wel wat andere tracks van ze gehoord, maar dat haalt het niet bij Squeeze mequote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:25 schreef Qunix het volgende:
[..]
Die gasten zijn diep gezonken
Squeeze Me was het hoogtepunt en daarna ging het niet goed met ze (4 jaar terug).
Gaaf ! laat ze straks maar even een stukje spelen. Ze deden het weer erg goed..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:23 schreef Bol_Wan het volgende:
De Staat inmiddels in the house bij 3fm, dalijk zullen ze wel op de radio komen
Die tekst ja, geweldig.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:27 schreef CindieY het volgende:
Let's grow old together and die at the same time!
als hij maar niet gaat dansenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gaaf ! laat ze straks maar even een stukje spelen. Ze deden het weer erg goed..
Ik luister 3FM en via de streams. AF en toe lastig. Nu vooral White Lies
en 3FM niet, dus dan komt dat voorquote:
Goed zoquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:29 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
en 3FM niet, dus dan komt dat voor
Nou, ik hoor net dat ik waarschijnlijk naar The White Lies ga, even proefluisteren natuurlijkquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:29 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
en 3FM niet, dus dan komt dat voor
Haha geweldig filmpje manquote:
Hoe doen ze het he, maar hier staan ze ook in mijn huisquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:31 schreef 3rdRock het volgende:
zeg, ik weet niet hoe het bij jullie is...maar Daft Punk speelt bij mij thuis!
ik ben er al geweest en geloof me, dat is nog veel beter als het over zo'n stream klinktquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nou, ik hoor net dat ik waarschijnlijk naar The White Lies ga, even proefluisteren natuurlijk
Dat geloof ik best jaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:32 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ik ben er al geweest en geloof me, dat is nog veel beter als het over zo'n stream klinkt
Dank voor de waarschuwing. Gaan ze zo zeker ook wel even spelen!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:35 schreef 3rdRock het volgende:
interview de Staat op de reguliere 3FM!
ik hoop hetquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dank voor de waarschuwing. Gaan ze zo zeker ook wel even spelen!
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:24 schreef DaMook het volgende:
Vanaf begin uw post met welke stream u volgt
#stream1 voor 3FM
#stream2 voor 3FM, maar dan de andere
#...
Nice! Stream White Lies valt net helemaal uit...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:35 schreef 3rdRock het volgende:
interview de Staat op de reguliere 3FM!
Er staat nu ook heel mooi zo'n plaatje in beeld met toegang geweigerd - access deniedquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nice! Stream White Lies valt net helemaal uit...
ze waren paar dagen daarvoor bij Giel en hebben toen wat spullen laten staan, omdat ze op de dag van het filmpje Eric wilden verrassen op zijn verjaardag, maar was toen ziek. En ze hebben 2 uur lang met de webcam lopen kloten vandaar deze beelden.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha geweldig filmpje man. Mooie studio zeg. Damn! Torre heeft wel wat weg van Der Rudy
.
QFTquote:
Die kreeg ik net ookquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Er staat nu ook heel mooi zo'n plaatje in beeld met toegang geweigerd - access denied
En toen luisterde ze ineens weer wel naar de gewone streamquote:
Jep. Misschien moet je eens meelezenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
En toen luisterde ze ineens weer wel naar de gewone stream.
Geweldig leuk om te zien deze beeldenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:39 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ze waren paar dagen daarvoor bij Giel en hebben toen wat spullen laten staan, omdat ze op de dag van het filmpje Eric wilden verrassen op zijn verjaardag, maar was toen ziek. En ze hebben 2 uur lang met de webcam lopen kloten vandaar deze beelden.
Hoe vaak klik jij heen en weer?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:42 schreef -Hans- het volgende:
Death !!!!!!!!!!!!!!! Nu niet uitvallen, please!!!!
Ik schakel even terugquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:42 schreef -Hans- het volgende:
Death !!!!!!!!!!!!!!! Nu niet uitvallen, please!!!!
Hadden ze imho vorig jaar moeten krijgen. Naja, volgend jaar dan maar.quote:
Ik lees ook mee, maar ben ook op een ander forum mee aan het lezen, dus ik mis nog weleens watquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jep. Misschien moet je eens meelezenIk bedankte al voor de waarschuwing over interview De Staat en de stream van The White Lies ligt er toch uit.
dat dusquote:
Ach, je moet vrouw worden. Ik had net ook nog een msngesprek lopenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik lees ook mee, maar ben ook op een ander forum mee aan het lezen, dus ik mis nog weleens wat.
Is dit niet de "megahit" ? Niet echt een oppepperquote:
Heb je goede boxen staan? Die bass moet je keihard voelen namelijk.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:45 schreef DaMook het volgende:
[..]
Is dit niet de "megahit" ? Niet echt een oppepper.
Neuj ik vind man zijn leuk genoegquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ach, je moet vrouw worden. Ik had net ook nog een msngesprek lopenIk houd 't prima bij.
Die bass
en de megahit moet een oppepper zijn?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:45 schreef DaMook het volgende:
[..]
Is dit niet de "megahit" ? Niet echt een oppepper.
Nopequote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Heb je goede boxen staan? Die bass moet je keihard voelen namelijk.
Hoeft nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en de megahit moet een oppepper zijn?
ik vind het iig een moddervette megahit!
Hier (nog) niet hoorquote:
Hij blijft maar bufferen hierquote:
De radio stream doet het gewoon hierquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |