Ik moet morgen werken. Om 11 uur 's ochtends. In Zwolle. Ik doe mezelf dat éénmalig aan, want ik ga op en neer reizenquote:
britser denk ikquote:
hij staat wel te knallen, maar nog hooguit 10 minutenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:52 schreef -Hans- het volgende:
Example moet even snel komen met Kickstarts want ik heb het eigenlijk wel een beetje gehoord.
Denk het ookquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:54 schreef hole1988 het volgende:
[..]
hij staat wel te knallen, maar nog hooguit 10 minuten
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik moet morgen werken. Om 11 uur 's ochtends. In Zwolle. Ik doe mezelf dat éénmalig aan, want ik ga op en neer reizen
Ik heb ook nog veel moeten schrappen.. Geen LCD Soundsystem in m'n lijstquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:52 schreef 3rdRock het volgende:
die Zeroes-lijst...ik was bij de F en ik had al 20 platen geloof ik
Och, dat is opzich het probleem niet als ik een wasmachine in Zwolle had gehad..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
, werken in het weekend
, dat dat kan zeg
.
http://esns11.vpro.nl/quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:00 schreef Bol_Wan het volgende:
komen er videoopnames op de site? anders blijf ik gewoon 3FM luisteren
Herkenbaarquote:
Vanaf hoe laat is er morgen 't een en ander te bewonderluisteren? Ik vermoed dat ik pas vanaf 6 uur kan luisteren ofzo.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Herkenbaar. Morgen hetzelfde 'probleem'. Moet kiezen tussen Handsome Poets en Go Back To The Zoo. Tim Knol speelt als de popprijs wordt uitgereikt en zo zijn er nog een paar lastige keuzes te maken.
een vprofestival-site, das altijd topquote:
Daar had ik nu zo graag bij willen zijn, maar m'n zusje moest afzeggen ivm werkquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:02 schreef -Hans- het volgende:
Ik heb nog geen stream. Jullie dan?? Ze gaan het toch wel uitzenden?! Anders ga ik Kraak en Smaak checken.
zelfde hierquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:02 schreef -Hans- het volgende:
Ik heb nog geen stream. Jullie dan?? Ze gaan het toch wel uitzenden?! Anders ga ik Kraak en Smaak checken.
Rond 22:00 is ned3 livequote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
Vanaf hoe laat is er morgen 't een en ander te bewonderluisteren? Ik vermoed dat ik pas vanaf 6 uur kan luisteren ofzo.
Huh, die staan toch op Air? Ik zie geen stream available. Never mind.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:06 schreef -Hans- het volgende:
Ik ook
Shit, geen White Lies dus.... Kraak en Smaak stream doet het wel met beeld.
Yesquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:15 schreef -Hans- het volgende:
WHITE LIES stream doet het !!!!!!!!!!!!
Yeah !quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:15 schreef CindieY het volgende:
Ik krijg net door dat de stream van de white lies 't doet!
Combobreakerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Yeah !![]()
. Wsl niet heel veel gemist. Toch nog even genieten. Kraak en smaak vind ik niet heel bijzonder.
iemand anders mag nu ff openen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |