Dat doen ze lang niet altijd, neem bijvoorbeeld die Grip4.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:02 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Media zeggen: "Op twitter gaat het gerucht dat ....". En RTV Rijnmond heeft net een paar van die geruchten alvast ontkracht.
Internet heeft zijn voordelen maar ook zijn nadelen. Dat is wel duidelijk.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:58 schreef Woutjeh het volgende:
[..]
Ik zie ook ontzettend veel msnetjes en twittertjes van mijn vriendengroep langskomen, mensen nemen het geheel uit context en beginnen van alles te roepen.
Begint er nu een tegen me dat er vlammen zijn van tientalle meters hoog en de hele lucht oranje is.
Terwijl het nieuws zojuist gemeld heeft dat het vuur nu zo goed als uit is
Ik ben opgegroeid in Zwijndrecht.quote:Ik snap niet dat er uberhaupt mensen in die omgeving willen wonen..
En dan hebben we het wederom over SBS6 en niet over Twitter.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat doen ze lang niet altijd, neem bijvoorbeeld die Grip4.
Dat kwam omdat een verslaggever dat als waarheid twitterde. Media nemen dat klakkeloos over.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:06 schreef BlackLining het volgende:
[..]
En dan hebben we het wederom over SBS6 en niet over Twitter.
Dan ben je een goede verslaggevert zeg.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat kwam omdat een verslaggever dat als waarheid twitterde. Media nemen dat klakkeloos over.
Dat heb ik op de officiële rampenzender Rijnmond niet gehoord. En daar komt weer bij dat je informatie afkomstig van SBS6 al voorzichtig moet behandelen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat kwam omdat een verslaggever dat als waarheid twitterde. Media nemen dat klakkeloos over.
Ik heb niks tegen twitter (op dit gebied), maar tegen media die hun bronnen niet controleren.
Precies en het nu roepen is wel heel makkelijk.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:06 schreef Woutjeh het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid in Zwijndrecht.
Je woont er best lekker hoor, in de nieuwe stukken.
Maar er zijn inderdaad een paar van die kut wijken met goedkope woningen waar de verf van de deuren en kozijnen bladdert.
Wat betreft het rangeer terein, tsjaa. We wonen toch ook allemaal op land wat onder het waterniveau ligt? Sta je erbij stil dat dat een "risico" is?
De kans dat het werkelijk goed mis zou gaan is gewoon heel erg klein.
Brand toch wel aardig, voor die gevaarlijke stoffen in de buurt, lijkt mij...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:09 schreef SilverFrame het volgende:
http://www.rijnmond.nl/up(...)jnmond_rollover2.asx
Live video
doet niequote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:09 schreef SilverFrame het volgende:
http://www.rijnmond.nl/up(...)jnmond_rollover2.asx
Live video
Zeker als je bedenkt dat ze al 2 uur aan het blussen zijn.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:09 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Brand toch wel aardig, voor die gevaarlijke stoffen in de buurt, lijkt mij...
Zelfs binnen de randstad weet je dat je daar extra risico loopt..quote:
Hoorde dat die wagon leegstroomt (brandend), het is dus wachten tot ie leeg isquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zeker als je bedenkt dat ze al 2 uur aan het blussen zijn.
Ja wat wil je dan? Moeten we met zn allen op 't boernland gaan wonen?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:11 schreef capricia het volgende:
[..]
Zelfs binnen de randstad weet je dat je daar extra risico loopt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |