Het is GEEN GRIP4, maar GRIP3quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:34 schreef Staal het volgende:
Zo heb je nooit een GRIP 4 en zo heb je er om de halve dag eentje..
Kan allemaal geen kwaad voor het millieu mensen. Doorlopen nu, of nog beter slapen.
De uitslag van The Voice of Holland is veel belangrijker nu
Hierboven staat GRIP4.quote:
LPG lijkt me niet zo jofel.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:38 schreef Integreerbeer het volgende:
Ethanol en LPG...
Nou het is wat.
Bedankt voor de update. Het valt dus echt wel mee. Gelukkig.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:42 schreef Piles het volgende:
"Rond de brandende ketelwagen staan lege wagons waar lpg heeft ingezeten. Die worden door de brandweer koel gehouden. Volgens een woordvoerder van de politie Zuid-Holland-Zuid zou er geen gevaar voor explosie zijn."
Bron: NOS.nl
Same here.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:38 schreef Woutjeh het volgende:
Ach, ik ben blij dat ik me voor niks ongerust heb zitten maken (vriendin woont er vlak bij).
Liever dat, dan dat ik me terecht zorgen heb gemaakt.
Jazeker, de binnenhelm is van kunstof, de buitenhelm van metaal.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Is er een buitenhelm en een binnenhelm?
Dat ze leeg waren? Dat heb ik ff gemist dan, en velen met mij blijkbaar.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:44 schreef Woutjeh het volgende:
Piles, dat wisten we een half uur geleden al man
Ik niet want jullie ouwehoeren allemaal door elkaar heen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:44 schreef Woutjeh het volgende:
Piles, dat wisten we een half uur geleden al man
Stel je niet zo aan zegquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:44 schreef Jolene22 het volgende:
Woon hier vlakbij maar niks geen sms goddomme. Moest RTL Nieuws kijken om te horen dat mn achtertuin praktisch staat te fikken door brandende ethanol. Kunnen ze dan ook echt niets gewoon goed doen.
Maar. Dragen ze die dan bij zich zeg maar?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:45 schreef bees het volgende:
[..]
Jazeker, de binnenhelm is van kunstof, de buitenhelm van metaal.
Ga jij in Zwijndrecht wonen met een zooi routes gevaarlijke stoffen om je heen met kneuzen als lokale overheid, piep je wel andersquote:
In het veld wel ja.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Maar. Dragen ze die dan bij zich zeg maar?
DUHquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Maar. Dragen ze die dan bij zich zeg maar?
Als er een nood-sms wordt uitgestuurd, dan gebeurt dat (voor zover ik weet) naar alle mobieltjes die binnen een bepaalde radius liggen van bepaalde telefoonmasten in de buurt.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Hoe werkt dat met die smsjes eigenlijk?.
Niets te duh, knul, laat mij lekker domme vragen stellen. Ik zie ze al lopen met een rugzak vol outfits voor alle gelegenheden.quote:
Heb je het nu over vriendin 1 of vriendin 2?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:47 schreef Woutjeh het volgende:
@Staal, het is inderdaad nogal een druk topic ja
Schijnbaar is dit nu de nieuwe rage, ramptoerisme op twitter ed.
As for me, ik was ongerust dat vriendinnetje lief giftige stoffen door de voordeur zou krijgen.
Oh mooi, ik was al even bang dat ik weer gemist had dat ik me ergens moest aanmelden ofzo.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:47 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als er een nood-sms wordt uitgestuurd, dan gebeurt dat (voor zover ik weet) naar alle mobieltjes die binnen een bepaalde radius liggen van bepaalde telefoonmasten in de buurt.
Ze hebben in de auto niks liggen en zien wel wat er gebeurt, knul.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niets te duh, knul, laat mij lekker domme vragen stellen. Ik zie ze al lopen met een rugzak vol outfits voor alle gelegenheden.
Je moet je aanmelden bij politie en je postcode + huisnummer achterlaten. Aan de hand daarvan krijg je een smsje als je dichtbij genoeg bent.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:47 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als er een nood-sms wordt uitgestuurd, dan gebeurt dat (voor zover ik weet) naar alle mobieltjes die binnen een bepaalde radius liggen van bepaalde telefoonmasten in de buurt.
Vind ik niet gek. En zovaak zijn er niet van die hoge GRIPS met gevaarlijke stoffen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:47 schreef Woutjeh het volgende:
@Staal, het is inderdaad nogal een druk topic ja
Schijnbaar is dit nu de nieuwe rage, ramptoerisme op twitter ed.
As for me, ik was ongerust dat vriendinnetje lief giftige stoffen door de voordeur zou krijgen.
Ja, de ene is voor buiten te dragen,de andere als je bijv. in een gebouw zitquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Is er een buitenhelm en een binnenhelm?
Niet bij deze nood-smsjes!!!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:49 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Je moet je aanmelden bij politie en je postcode + huisnummer achterlaten. Aan de hand daarvan krijg je een smsje als je dichtbij genoeg bent.
Beter dat iemand normale vragen stelt i.p.v. van domme antwoorden als "DUH".quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:48 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ze hebben in de auto niks liggen en zien wel wat er gebeurt, knul.
Tering, dat media twitter nog serieus nemen zegquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:51 schreef Woutjeh het volgende:
Op de radio: "er wordt wild over getwitterd, er zouden mensen met witte pakken zijn gesignaleerd...."
TV Rijnmond.quote:
Wat opzich niet vreemd is aangezien je bij een brand die zich heel snel kan uitbreiden gewoon een hittewerend (wit) pak aan wilt hebben.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:51 schreef Woutjeh het volgende:
Op de radio: "er wordt wild over getwitterd, er zouden mensen met witte pakken zijn gesignaleerd...."
Eens! goede reactie!quote:Beter dat iemand normale vragen stelt i.p.v. van domme antwoorden als "DUH".
Je kon het ook even gewoon aan haar uitleggen.
Ga met je piemel spelen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:48 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ze hebben in de auto niks liggen en zien wel wat er gebeurt, knul.
hoe snel zal het gaan als ik twitter dat het is overgeslagen naar chemprohaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Tering, dat media twitter nog serieus nemen zeg
Tokkievolk van niveau SBS6 en Twitter.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:51 schreef Woutjeh het volgende:
Het lijkt me duidelijk dat die helm bij de standaard uitrusting hoort.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:50 schreef Staal het volgende:
[..]
Beter dat iemand normale vragen stelt i.p.v. van domme antwoorden als "DUH".
Ah het is vrijdag!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:50 schreef Staal het volgende:
[..]
Beter dat iemand normale vragen stelt i.p.v. van domme antwoorden als "DUH".
Dan breekt het zweet me dus wel echt uit he.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:53 schreef badboynova het volgende:
Volgende week is Du pont aan de beurt.
Er zit altijd kwats tussen. Maar nadat de eerste berichten hierover op Twitter verschenen heeft het nog een half uur geduurd voordat oude media dit oppikten. Je moet natuurlijk bij alle informatie die je krijgt beoordelen of deze juist is.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Tering, dat media twitter nog serieus nemen zeg
Schaamte is kut man.quote:
of chemprohaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:53 schreef badboynova het volgende:
Volgende week is Du pont aan de beurt.
Er rijden geen treinen, vergeet het voorlopig maar even.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:54 schreef wokje het volgende:
He gezellig m'n zwangere vrouw moet met de trein van Rotterdam terug naar Breda. Dat kon nog wel ff gaan duren
En dat doen ze dus juist niet...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:54 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Er zit altijd kwats tussen. Maar nadat de eerste berichten hierover op Twitter verschenen heeft het nog een half uur geduurd voordat oude media dit oppikten. Je moet natuurlijk bij alle informatie die je krijgt beoordelen of deze juist is.
Das wel ff klote...... Ik hoop dat de verbindingen (omleidingen en evt bus vervoer) verder goed zijn en ze snel thuis is.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:54 schreef wokje het volgende:
He gezellig m'n zwangere vrouw moet met de trein van Rotterdam terug naar Breda. Dat kon nog wel ff gaan duren
Als Du pont gaat, dan smeek je om zweet om jezelf te blussen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:54 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Dan breekt het zweet me dus wel echt uit he.
Omreizen via Utrecht.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:55 schreef Jolene22 het volgende:
Er rijden geen treinen, vergeet het voorlopig maar even.
quote:
quote:
Net alsof je dat hier moet spuien? Wat kan mij dat nou rotten?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:56 schreef nattermann het volgende:
Godver, hoelang duurt the aids of holland nog
Gewoon doen, wel grappig of zoiets wordt geretweetquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:53 schreef Dulk het volgende:
[..]
hoe snel zal het gaan als ik twitter dat het is overgeslagen naar chemproha
hehehequote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:57 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Gewoon doen, wel grappig of zoiets wordt geretweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.namaste
Ik zie ook ontzettend veel msnetjes en twittertjes van mijn vriendengroep langskomen, mensen nemen het geheel uit context en beginnen van alles te roepen.quote:Tokkievolk van niveau SBS6 en Twitter.
Jezus mensen, niets aan de hand. Ik volgde het om dezelfde reden als Woutjeh maar als het meevalt valt het mee. Kom op zeg, ik hoor troep over nucleaire stoffen, luchtalarm en gewonden terwijl die brand zo goed als uit is.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:58 schreef Woutjeh het volgende:
[..]
Ik zie ook ontzettend veel msnetjes en twittertjes van mijn vriendengroep langskomen, mensen nemen het geheel uit context en beginnen van alles te roepen.
Begint er nu een tegen me dat er vlammen zijn van tientalle meters hoog en de hele lucht oranje is.
Terwijl het nieuws zojuist gemeld heeft dat het vuur nu zo goed als uit is
Traditionele media verkondigen ook dat er bij Moerdijk geen gevaar was voor volksgezondheid.quote:
Misschien hebben die wagons wel kaboem gezegdquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:58 schreef Woutjeh het volgende:
[..]
Ik zie ook ontzettend veel msnetjes en twittertjes van mijn vriendengroep langskomen, mensen nemen het geheel uit context en beginnen van alles te roepen.
Begint er nu een tegen me dat er vlammen zijn van tientalle meters hoog en de hele lucht oranje is.
Ik snap het wel hoor. De informatievoorziening is toch ook gewoon te klote voor woorden. Niemand neemt toch meer officiele berichten aan voor waarheid. Dan krijg je dit soort dingen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:58 schreef Woutjeh het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:59 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
dulkos het lijkt erop dat #chemproha nu ook fikt! #kijfhoek #zwijndrecht
Ik kan dat in dit geval prima, maar 9 van de 10 Nederlanders niet. Die geloven alles wat ze op het nieuws horen (en dat zou ook moeten kunnen).quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:59 schreef BlackLining het volgende:
Dat jij niet in staat bent onzin te onderscheiden van realistische informatie, is puur aan jezelf toe te schrijvenDe meeste mensen kunnen dat wel.
Nu heb je het weer over nieuws, net was Twitter het probleem?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik kan dat in dit geval prima, maar 9 van de 10 Nederlanders niet. Die geloven alles wat ze op het nieuws horen (en dat zou ook moeten kunnen).
Goedkope woningen, echt. Cheap as hell. Woon je wel in een shithole, eens.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:01 schreef capricia het volgende:
Ik snap niet dat er uberhaupt mensen in die omgeving willen wonen..
Begrijpend lezen: media controleren uitspraken van Twitter niet. Dát is het probleem.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:01 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nu heb je het weer over nieuws, net was Twitter het probleem?
Net alsof jij je aangesproken moet voelenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Net alsof je dat hier moet spuien? Wat kan mij dat nou rotten?
Media zeggen: "Op twitter gaat het gerucht dat ....". En RTV Rijnmond heeft net een paar van die geruchten alvast ontkracht.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Begrijpend lezen: media controleren uitspraken van Twitter niet. Dát is het probleem.
Je speelt daar met je leven..en met dat van je gezin..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:01 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Goedkope woningen, echt. Cheap as hell. Woon je wel in een shithole, eens.
Welkom in de Randstad.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:03 schreef capricia het volgende:
[..]
Je speelt daar met je leven..en met dat van je gezin..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |