Maar. Dragen ze die dan bij zich zeg maar?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:45 schreef bees het volgende:
[..]
Jazeker, de binnenhelm is van kunstof, de buitenhelm van metaal.
Ga jij in Zwijndrecht wonen met een zooi routes gevaarlijke stoffen om je heen met kneuzen als lokale overheid, piep je wel andersquote:
In het veld wel ja.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Maar. Dragen ze die dan bij zich zeg maar?
DUHquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Maar. Dragen ze die dan bij zich zeg maar?
Als er een nood-sms wordt uitgestuurd, dan gebeurt dat (voor zover ik weet) naar alle mobieltjes die binnen een bepaalde radius liggen van bepaalde telefoonmasten in de buurt.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Hoe werkt dat met die smsjes eigenlijk?.
Niets te duh, knul, laat mij lekker domme vragen stellen. Ik zie ze al lopen met een rugzak vol outfits voor alle gelegenheden.quote:
Heb je het nu over vriendin 1 of vriendin 2?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:47 schreef Woutjeh het volgende:
@Staal, het is inderdaad nogal een druk topic ja
Schijnbaar is dit nu de nieuwe rage, ramptoerisme op twitter ed.
As for me, ik was ongerust dat vriendinnetje lief giftige stoffen door de voordeur zou krijgen.
Oh mooi, ik was al even bang dat ik weer gemist had dat ik me ergens moest aanmelden ofzo.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:47 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als er een nood-sms wordt uitgestuurd, dan gebeurt dat (voor zover ik weet) naar alle mobieltjes die binnen een bepaalde radius liggen van bepaalde telefoonmasten in de buurt.
Ze hebben in de auto niks liggen en zien wel wat er gebeurt, knul.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niets te duh, knul, laat mij lekker domme vragen stellen. Ik zie ze al lopen met een rugzak vol outfits voor alle gelegenheden.
Je moet je aanmelden bij politie en je postcode + huisnummer achterlaten. Aan de hand daarvan krijg je een smsje als je dichtbij genoeg bent.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:47 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als er een nood-sms wordt uitgestuurd, dan gebeurt dat (voor zover ik weet) naar alle mobieltjes die binnen een bepaalde radius liggen van bepaalde telefoonmasten in de buurt.
Vind ik niet gek. En zovaak zijn er niet van die hoge GRIPS met gevaarlijke stoffen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:47 schreef Woutjeh het volgende:
@Staal, het is inderdaad nogal een druk topic ja
Schijnbaar is dit nu de nieuwe rage, ramptoerisme op twitter ed.
As for me, ik was ongerust dat vriendinnetje lief giftige stoffen door de voordeur zou krijgen.
Ja, de ene is voor buiten te dragen,de andere als je bijv. in een gebouw zitquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Is er een buitenhelm en een binnenhelm?
Niet bij deze nood-smsjes!!!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:49 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Je moet je aanmelden bij politie en je postcode + huisnummer achterlaten. Aan de hand daarvan krijg je een smsje als je dichtbij genoeg bent.
Beter dat iemand normale vragen stelt i.p.v. van domme antwoorden als "DUH".quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:48 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ze hebben in de auto niks liggen en zien wel wat er gebeurt, knul.
Tering, dat media twitter nog serieus nemen zegquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:51 schreef Woutjeh het volgende:
Op de radio: "er wordt wild over getwitterd, er zouden mensen met witte pakken zijn gesignaleerd...."
TV Rijnmond.quote:
Wat opzich niet vreemd is aangezien je bij een brand die zich heel snel kan uitbreiden gewoon een hittewerend (wit) pak aan wilt hebben.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:51 schreef Woutjeh het volgende:
Op de radio: "er wordt wild over getwitterd, er zouden mensen met witte pakken zijn gesignaleerd...."
Eens! goede reactie!quote:Beter dat iemand normale vragen stelt i.p.v. van domme antwoorden als "DUH".
Je kon het ook even gewoon aan haar uitleggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |