Nee, daar staan alleen lege wagons. Daar zitten de klanten namelijk op te wachtenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:31 schreef tralalala het volgende:
Maar die wagons staan gewoon gevuld op een rangeerterrein?
Het is GEEN GRIP4, maar GRIP3quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:34 schreef Staal het volgende:
Zo heb je nooit een GRIP 4 en zo heb je er om de halve dag eentje..
Kan allemaal geen kwaad voor het millieu mensen. Doorlopen nu, of nog beter slapen.
De uitslag van The Voice of Holland is veel belangrijker nu
Hierboven staat GRIP4.quote:
LPG lijkt me niet zo jofel.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:38 schreef Integreerbeer het volgende:
Ethanol en LPG...
Nou het is wat.
Bedankt voor de update. Het valt dus echt wel mee. Gelukkig.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:42 schreef Piles het volgende:
"Rond de brandende ketelwagen staan lege wagons waar lpg heeft ingezeten. Die worden door de brandweer koel gehouden. Volgens een woordvoerder van de politie Zuid-Holland-Zuid zou er geen gevaar voor explosie zijn."
Bron: NOS.nl
Same here.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:38 schreef Woutjeh het volgende:
Ach, ik ben blij dat ik me voor niks ongerust heb zitten maken (vriendin woont er vlak bij).
Liever dat, dan dat ik me terecht zorgen heb gemaakt.
Jazeker, de binnenhelm is van kunstof, de buitenhelm van metaal.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Is er een buitenhelm en een binnenhelm?
Dat ze leeg waren? Dat heb ik ff gemist dan, en velen met mij blijkbaar.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:44 schreef Woutjeh het volgende:
Piles, dat wisten we een half uur geleden al man
Ik niet want jullie ouwehoeren allemaal door elkaar heen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:44 schreef Woutjeh het volgende:
Piles, dat wisten we een half uur geleden al man
Stel je niet zo aan zegquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:44 schreef Jolene22 het volgende:
Woon hier vlakbij maar niks geen sms goddomme. Moest RTL Nieuws kijken om te horen dat mn achtertuin praktisch staat te fikken door brandende ethanol. Kunnen ze dan ook echt niets gewoon goed doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |