quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:23 schreef franklop het volgende:
nog een ramp, jan smit op tv
maar dat ter zijde
Het is GEEN grip4quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:23 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
GRIP 4
http://www.rtl.nl/%28/act(...)-bij-zwijndrecht.xml
GRIP 4
De brandweer heeft de brand opgeschaald naar GRIP 4. Dat betekent dat de gevolgen van de brand de gemeentegrens kunnen overschrijden.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:23 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
GRIP 4
GRIP 4
De brandweer heeft de brand opgeschaald naar GRIP 4. Dat betekent dat de gevolgen van de brand de gemeentegrens kunnen overschrijden.
Je vraagt je af of zij zich ook laten informeren door tweets...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:23 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
GRIP 4
GRIP 4
1. Ongelukken vinden dagelijks plaats.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:22 schreef yvonne het volgende:
2e ongeluk in korte tijd,
Communicatie-slecht
Nieuwsvoorziening slecht
Kennis van de opgeslagen stoffen op Kijfhoek-slecht
Nog meer?
Jaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Communicatie-slecht
Nieuwsvoorziening slecht
Nog meer?
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:57 schreef badboynova het volgende:
Yvonne het is een complot tegen de Drechtsteden al die branden, laten we voor straf ons gaan voortplanten om hun alle een lesje te leren.
Duh, die nemen dat over van hun collega Antoin... Journalistiek van tegenwoordigquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:25 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Je vraagt je af of zij zich ook laten informeren door tweets...
.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:23 schreef geelkuikentje het volgende:
Leuk hoor wonen in Zwijndrecht. Ik zie niks als naar buiten kijk. Hoor wel veel politie/brandweer/ambulance in de verte.
Hoelang duurde het voor bekend was wat er in de wagons zat? Hmm?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:25 schreef Piles het volgende:
[..]
4: Omdat jij het niet weet is de kennis slecht
Nee, hoelang duurde het voor dat JIJ wist wat er in die wagons zat. Hmm....quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoelang duurde het voor bekend was wat er in de wagons zat? Hmm?
documenten moesten eerst opgevraagd worden, kan altijd even duren als je ze niet bij de hand heb. Denk dat de brandweer het ook eerder wist dan onsquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoelang duurde het voor bekend was wat er in de wagons zat? Hmm?
misschien zie je niets door de verstikkende rook?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:23 schreef geelkuikentje het volgende:
Leuk hoor wonen in Zwijndrecht. Ik zie niks als naar buiten kijk. Hoor wel veel politie/brandweer/ambulance in de verte.
Zeggen ze dat weer op SMS6? Goed bezig.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:25 schreef Mordecai het volgende:
Wanneer halen ze SBS 6 van de buis? Of hun rechten ontnemen voor het uitzenden van 'nieuws'.
Flikker op met je luchtalarm, er is helemaal niets afgegaan hier in Zwijndrecht.
Wat een café-praat.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:22 schreef yvonne het volgende:
Communicatie-slecht
Nieuwsvoorziening slecht
Als het niet nodig is ?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:27 schreef RobbieBoy het volgende:
Waarom moet ik dit WEER via het internet teweten komen?? Moerdijk WAS al dichtbij, maar hier woon ik 5 minuten vandaan. WAAR BLIJFT DAT LUCHTALLARM?
De winterstop is voorbij, lang leve voetbal.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:28 schreef geelkuikentje het volgende:
Zit midden in een goeie film (Star Trek: First Contact), steken ze weer een trein in de hens
Alcohol moet je drinken. Niet nodeloos verspillen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:28 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ethanol? WTF. Oooohh, alcohol.
zo;n tank kan wel meerdere compartimenten hebbenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:30 schreef franklop het volgende:
in een tank zou onder andere ethanol zitten, dat mixen ze meestal niet hoor
zo vaak gebeurd dat niet bij goederen vervoer, alleen niet giftige/ontvlambare goederen volgens mij. Als ik het me goed herinner van mn opleidingquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:30 schreef Meddo het volgende:
[..]
zo;n tank kan wel meerdere compartimenten hebben
Waarom nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:31 schreef tralalala het volgende:
Maar die wagons staan gewoon gevuld op een rangeerterrein?
Wil jij een drankje van 50 euro?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:32 schreef __Saviour__ het volgende:
Ze hadden die wagons moeten voorzien van dikkere wanden.
Ook hadden ze een brandblussysteem kunnen installeren.
euh duh? een trein wordt daar gerangeerd, zodat het verder kan naar de eindbestemmingquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:31 schreef tralalala het volgende:
Maar die wagons staan gewoon gevuld op een rangeerterrein?
De boot met zwavelzuur die in duitsland gekanteld wasquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:30 schreef 08gnoT. het volgende:
Waarom komt zoiets nooit alleen. Eerst Moerdijk, toen de overstromingsdreiging, nu dit. Waar is mijn aluhoedje?
De automatische rook detectie in Zwolle van toen netquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
De boot met zwavelzuur die in duitsland gekanteld was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |