Ga met je piemel spelen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:48 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ze hebben in de auto niks liggen en zien wel wat er gebeurt, knul.
hoe snel zal het gaan als ik twitter dat het is overgeslagen naar chemprohaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Tering, dat media twitter nog serieus nemen zeg
Tokkievolk van niveau SBS6 en Twitter.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:51 schreef Woutjeh het volgende:
Op de radio: "er wordt wild over getwitterd, er zouden mensen met witte pakken zijn gesignaleerd...."
Het lijkt me duidelijk dat die helm bij de standaard uitrusting hoort.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:50 schreef Staal het volgende:
[..]
Beter dat iemand normale vragen stelt i.p.v. van domme antwoorden als "DUH".
Je kon het ook even gewoon aan haar uitleggen.
Ah het is vrijdag!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:50 schreef Staal het volgende:
[..]
Beter dat iemand normale vragen stelt i.p.v. van domme antwoorden als "DUH".
Je kon het ook even gewoon aan haar uitleggen.
Dan breekt het zweet me dus wel echt uit he.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:53 schreef badboynova het volgende:
Volgende week is Du pont aan de beurt.
Er zit altijd kwats tussen. Maar nadat de eerste berichten hierover op Twitter verschenen heeft het nog een half uur geduurd voordat oude media dit oppikten. Je moet natuurlijk bij alle informatie die je krijgt beoordelen of deze juist is.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Tering, dat media twitter nog serieus nemen zeg
Schaamte is kut man.quote:
of chemprohaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:53 schreef badboynova het volgende:
Volgende week is Du pont aan de beurt.
Er rijden geen treinen, vergeet het voorlopig maar even.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:54 schreef wokje het volgende:
He gezellig m'n zwangere vrouw moet met de trein van Rotterdam terug naar Breda. Dat kon nog wel ff gaan duren
En dat doen ze dus juist niet...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:54 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Er zit altijd kwats tussen. Maar nadat de eerste berichten hierover op Twitter verschenen heeft het nog een half uur geduurd voordat oude media dit oppikten. Je moet natuurlijk bij alle informatie die je krijgt beoordelen of deze juist is.
Das wel ff klote...... Ik hoop dat de verbindingen (omleidingen en evt bus vervoer) verder goed zijn en ze snel thuis is.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:54 schreef wokje het volgende:
He gezellig m'n zwangere vrouw moet met de trein van Rotterdam terug naar Breda. Dat kon nog wel ff gaan duren
Als Du pont gaat, dan smeek je om zweet om jezelf te blussen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:54 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Dan breekt het zweet me dus wel echt uit he.
Omreizen via Utrecht.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:55 schreef Jolene22 het volgende:
Er rijden geen treinen, vergeet het voorlopig maar even.
quote:
quote:
Net alsof je dat hier moet spuien? Wat kan mij dat nou rotten?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:56 schreef nattermann het volgende:
Godver, hoelang duurt the aids of holland nog
Gewoon doen, wel grappig of zoiets wordt geretweetquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:53 schreef Dulk het volgende:
[..]
hoe snel zal het gaan als ik twitter dat het is overgeslagen naar chemproha
hehehequote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:57 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Gewoon doen, wel grappig of zoiets wordt geretweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.namaste
Ik zie ook ontzettend veel msnetjes en twittertjes van mijn vriendengroep langskomen, mensen nemen het geheel uit context en beginnen van alles te roepen.quote:Tokkievolk van niveau SBS6 en Twitter.
Jezus mensen, niets aan de hand. Ik volgde het om dezelfde reden als Woutjeh maar als het meevalt valt het mee. Kom op zeg, ik hoor troep over nucleaire stoffen, luchtalarm en gewonden terwijl die brand zo goed als uit is.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:58 schreef Woutjeh het volgende:
[..]
Ik zie ook ontzettend veel msnetjes en twittertjes van mijn vriendengroep langskomen, mensen nemen het geheel uit context en beginnen van alles te roepen.
Begint er nu een tegen me dat er vlammen zijn van tientalle meters hoog en de hele lucht oranje is.
Terwijl het nieuws zojuist gemeld heeft dat het vuur nu zo goed als uit is
Traditionele media verkondigen ook dat er bij Moerdijk geen gevaar was voor volksgezondheid.quote:
Misschien hebben die wagons wel kaboem gezegdquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:58 schreef Woutjeh het volgende:
[..]
Ik zie ook ontzettend veel msnetjes en twittertjes van mijn vriendengroep langskomen, mensen nemen het geheel uit context en beginnen van alles te roepen.
Begint er nu een tegen me dat er vlammen zijn van tientalle meters hoog en de hele lucht oranje is.
Ik snap het wel hoor. De informatievoorziening is toch ook gewoon te klote voor woorden. Niemand neemt toch meer officiele berichten aan voor waarheid. Dan krijg je dit soort dingen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:58 schreef Woutjeh het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:59 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
dulkos het lijkt erop dat #chemproha nu ook fikt! #kijfhoek #zwijndrecht
Ik kan dat in dit geval prima, maar 9 van de 10 Nederlanders niet. Die geloven alles wat ze op het nieuws horen (en dat zou ook moeten kunnen).quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:59 schreef BlackLining het volgende:
Dat jij niet in staat bent onzin te onderscheiden van realistische informatie, is puur aan jezelf toe te schrijvenDe meeste mensen kunnen dat wel.
Nu heb je het weer over nieuws, net was Twitter het probleem?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik kan dat in dit geval prima, maar 9 van de 10 Nederlanders niet. Die geloven alles wat ze op het nieuws horen (en dat zou ook moeten kunnen).
Goedkope woningen, echt. Cheap as hell. Woon je wel in een shithole, eens.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:01 schreef capricia het volgende:
Ik snap niet dat er uberhaupt mensen in die omgeving willen wonen..
Begrijpend lezen: media controleren uitspraken van Twitter niet. Dát is het probleem.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:01 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nu heb je het weer over nieuws, net was Twitter het probleem?
Net alsof jij je aangesproken moet voelenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Net alsof je dat hier moet spuien? Wat kan mij dat nou rotten?
Media zeggen: "Op twitter gaat het gerucht dat ....". En RTV Rijnmond heeft net een paar van die geruchten alvast ontkracht.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Begrijpend lezen: media controleren uitspraken van Twitter niet. Dát is het probleem.
Je speelt daar met je leven..en met dat van je gezin..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:01 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Goedkope woningen, echt. Cheap as hell. Woon je wel in een shithole, eens.
Welkom in de Randstad.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:03 schreef capricia het volgende:
[..]
Je speelt daar met je leven..en met dat van je gezin..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |