quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:05 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Nou ik ga gewoon mijn show doen om 0-00 uur, ik doe hier niet aan mee!
Idd!quote:
Ik ben sporten dus ik luister vanaf een uur of 11 weerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:06 schreef SawIt het volgende:
Morgenochtend 10:00 uur wie luisteren er?
Stream Status: Stream is up at 128 kbps with 67 of 200 listeners (66 unique)quote:
Waarom is de bitrate van 196 naar 128 gegaan?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:07 schreef PiRANiA het volgende:
Stream Status: Stream is up at 128 kbps with 66 of 200 listeners (67 unique)
Listener Peak: 88
Ben je helemaal van de zotten?quote:
Biddenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:08 schreef Proletariaat het volgende:
Radio ONZ meldt dat twee brandweermannen gewond zijn geraakt. Bid allemaal even heel hard dat het niet mijn broer is! #zwijndrecht
4 minutes ago via Twitter for iPhone
Idd we kunnen beter echte marketing doen, wat had webhawkje allemaal geschreven ? zaten wel goede dingen tussen toch ?quote:
* tochweerhenk bidquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:08 schreef Proletariaat het volgende:
Radio ONZ meldt dat twee brandweermannen gewond zijn geraakt. Bid allemaal even heel hard dat het niet mijn broer is! #zwijndrecht
4 minutes ago via Twitter for iPhone
Doe es normaal..quote:
info er bij of het is spam!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:09 schreef kdrietjeh het volgende:
http://www.2shared.com/audio/JuPHeo3G/NIEUWS2.html
Onder het menu item nieuws staat een nieuws pagina.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:10 schreef sciter het volgende:
Ik suggereer om een ''nieuws-pagina'' op de site te zetten.
Met flyers door de stad.quote:
10:00 uur 's ochtends begin ik weer, zorg dat je er bentquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:10 schreef Swomp het volgende:
Mensen ik ga, hoor het morgenvroeg wel hoe het is afgelopenVoordat we aan merketing beginnen moeten we eerst wel ff met monopoly flink wat bespreken denk ik zo
![]()
Tot brank
Oh.. dankjequote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:10 schreef Graseter het volgende:
[..]
Onder het menu item nieuws staat een nieuws pagina.
doei/quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:10 schreef Swomp het volgende:
Mensen ik ga, hoor het morgenvroeg wel hoe het is afgelopenVoordat we aan merketing beginnen moeten we eerst wel ff met monopoly flink wat bespreken denk ik zo
![]()
Tot brank
Er werd gekeken naar een advertentie op hyves.quote:
BAM JONGUH ZOEEN GROOTE KNAL JONGUH!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:11 schreef PiRANiA het volgende:
Beeld:
http://nos.nl/video/21174(...)wagons-in-brand.html
Als gewoon een FOK!er zelf goedkoop flyers laat drukken en gaat uitdelen in rotterdam ofzo.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:12 schreef SawIt het volgende:
[..]
Dat is echt een slecht idee.
Dan kunnen we beter ons geld aan Danny geven
WWOOOOEEEEHHOOOEEEHHquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
BAM JONGUH ZOEEN GROOTE KNAL JONGUH!
Waarom wil je dat weten?quote:
Misschien Guerilla marketing?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:12 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Goede service wel. Door wie eigenlijk?
Ads op hyves zijn slim, misschien borden in de trein huren.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:12 schreef Starm het volgende:
[..]
Er werd gekeken naar een advertentie op hyves.
Ik dacht zelf aan een groot spandoek op een drukbezochte plek
Dan ben ik jarigquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Waarom wil je dat weten?Ik ben er niet die dag iig. niet 's middags..
luister jij niet naar onz radio in de douche?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:13 schreef Graseter het volgende:
Jimi
Speel eens een kutnummer, dan kan ik douche.
Ik heb geen idee wat dat rampenzendergebeuren inhoudt, want ik heb de afgelopen 6 uur geen moment naar de radio geluisterd. (had andere dingen te doenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:10 schreef naatje_1 het volgende:
QUYXZ: Draai aub geen hardstyle, maar ga ook door op rampenzender manier
LOLquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:12 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Ok ik dacht dat jullie die hele brand verzonnen hadden, maar het is gewoon echt
Ik moet ook douchen maar ik heb geen zin.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:13 schreef Graseter het volgende:
Jimi
Speel eens een kutnummer, dan kan ik douche.
Douche jij nog, ondanks dat ONZ radio er is?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:13 schreef dragems het volgende:
[..]
luister jij niet naar onz radio in de douche?
Oh wacht wut wut is er wat geberut?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:12 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Ok ik dacht dat jullie die hele brand verzonnen hadden, maar het is gewoon echt
Het zou verboden moeten worden!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:14 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Douche jij nog, ondanks dat ONZ radio er is?
Eckte bazen poepen in een emmer en slapen op de bank!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:14 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
uuh jaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:14 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
liedjes met brand/explosie/luchtalarm in de titel draaien, en ons op de hoogte houden van de brand in zwijndrechtquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:13 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat dat rampenzendergebeuren inhoudt, want ik heb de afgelopen 6 uur geen moment naar de radio geluisterd. (had andere dingen te doen)
Dat is ook wel slim moet het internet in de trein het natuurlijk wel doenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:13 schreef SawIt het volgende:
[..]
Ads op hyves zijn slim, misschien borden in de trein huren.
Daar heeft men de tijd om op hun ipod te luisteren naar Radio onzin
Zelfs zonder ONZ radio en met fok! douchte ik nooit.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:14 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/binnenla(...)cement-kijfhoek.htmlquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:14 schreef EcktenBaas het volgende:
[..]
Oh wacht wut wut is er wat geberut?
Ik check even nu.nl wacht even.
YES!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:12 schreef SawIt het volgende:
[..]
Misschien Guerilla marketing?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Guerrillamarketing
leukon!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:14 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
PAUL IN THE DARK om 000 uur
- Raad het geluid, en win... niks
- Kinderen voor kinderen liedje
- Tekenfilm tune van vroegah!
- Eerbetoon aan Queen
- Aanvragen van liedjes
- De beste 70s 80s en 90s hits!
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:14 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
- Eerbetoon aan Queen
- Aanvragen van liedjes
zie teleteks over een treinbrandquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:13 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat dat rampenzendergebeuren inhoudt, want ik heb de afgelopen 6 uur geen moment naar de radio geluisterd. (had andere dingen te doen)
Naja, ik ga hardstyle draaien, er staat de hele avond geen enkele hardere dj op het programma dus ik moet dat even een half uurtje compenseren.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
liedjes met brand/explosie/luchtalarm in de titel draaien, en ons op de hoogte houden van de brand in zwijndrecht
Anders stations ofzo, als ze dit willen doen moeten ze wel de juiste plaats kiezen!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:14 schreef Starm het volgende:
[..]
Dat is ook wel slim moet het internet in de trein het natuurlijk wel doen
Draai Flash FM van Vice City.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:14 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
- De beste 80s hits!
We hebben er zin in!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:14 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
- Eerbetoon aan Queen
- Aanvragen van liedjes
Doegquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:15 schreef EcktenBaas het volgende:
Godver zeg, is het gewoon echt.
Ik ga nu, laters
stickers helpen nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:16 schreef sciter het volgende:
Ik vind mijn stickeridee een goed idee.
Mijn UI ookquote:
Dat werkt alleen als we het met 500 a 1000 man doen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:16 schreef sciter het volgende:
Ik vind mijn stickeridee een goed idee.
Op goede plekken evt welquote:
nee je gaat praten over een brandquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:15 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Naja, ik ga hardstyle draaien, er staat de hele avond geen enkele hardere dj op het programma dus ik moet dat even een half uurtje compenseren.
Sorry mn zus wou niet zonder handen doenquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:17 schreef kdrietjeh het volgende:
Mensen, tot morgen om 12 uur.Wel luisteren hea!
Als ik dan al wakker ben wel jaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:17 schreef kdrietjeh het volgende:
Mensen, tot morgen om 12 uur.Wel luisteren hea!
Net of vrouwen iets te willen hebben.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:17 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Sorry mn zus wou niet zonder handen doen
aaaah gastquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:17 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Sorry mn zus wou niet zonder handen doen
System Of A Down - Chop Sueyquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:17 schreef Dagoduck het volgende:
Laten we de 'plaat van de week' introduceren!
De top 20 meeste gedraaide platen van de week.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:17 schreef Dagoduck het volgende:
Als het bij hun werkt werkt het bij ons ookquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:17 schreef sciter het volgende:
[..]
Bronnen? Wel bij BNN en Powned. Waarom niet bij ONZ?
dit is de eerste week?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:17 schreef Dagoduck het volgende:
zijn er geen hardstyle nummers met fire in de titel?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:15 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Naja, ik ga hardstyle draaien, er staat de hele avond geen enkele hardere dj op het programma dus ik moet dat even een half uurtje compenseren.
Als we nou meer mensen dan alleen ONZ-mensen nemen dan krijgen we ook stickers buiten de computerkamers van deze usersquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:17 schreef SawIt het volgende:
[..]
Dat werkt alleen als we het met 500 a 1000 man doen.
En dan verspreid door heel nederland!
LCD Soundsystem - Daft Punk is playing at my house!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:17 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ga mijn show voorbereiden, suggesties op muziekgebied, ben iig van plan firestarter te draaien
Gigi D'Agostino - The Riddlequote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:17 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ga mijn show voorbereiden, suggesties op muziekgebied, ben iig van plan firestarter te draaien
ja geen ideequote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:18 schreef utopie het volgende:
http://onzradio.trooperz.nl/requestlist.php
welke mongool zit telkens op ''Afgespeeld'' te klikken ??
hee ben je er ook weer. hoe is het met je moeder?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:18 schreef utopie het volgende:
http://onzradio.trooperz.nl/requestlist.php
welke mongool zit telkens op ''Afgespeeld'' te klikken ??
STRAKS MISCHIENquote:
Ik speel niet alles af.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:18 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja geen ideeheb al 353434 nummers aangevraagd
maar volgens mij kijkt deze dj er sowieso niet
Volgens mij is dat gewoon nutteloos die request paginaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:18 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja geen ideeheb al 353434 nummers aangevraagd
maar volgens mij kijkt deze dj er sowieso niet
Ik heb een wekelijks top 10 op zondag.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:18 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
De top 20 meeste gedraaide platen van de week.
Rockiejj, nu je toch het forum leest, kan jequote:
Waarom? hihiquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:20 schreef sciter het volgende:
Degene die ''MILK & SUGAR VS VAYA CON DIOS HEY (NAH NEH NAH)'' hebben aangevraagd moeten Zondag Om 14:00 luisteren
OEH SPANNENDquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:20 schreef sciter het volgende:
Degene die ''MILK & SUGAR VS VAYA CON DIOS HEY (NAH NEH NAH)'' hebben aangevraagd moeten Zondag Om 14:00 luisteren
Ik moet even kijken of ik die ergens tussen kan krijgen. Heb me playlist nu al vol, en heb nog maar 10 minuten.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:20 schreef utopie het volgende:
[..]
Rockiejj, nu je toch het forum leest, kan je
die afspelen voor mij? Speciaal voor alle luisteraars
quote:
Tuurlijk, voor mij altijd !quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:21 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik moet even kijken of ik die ergens tussen kan krijgen. Heb me playlist nu al vol, en heb nog maar 10 minuten.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:19 schreef Ezechielk het volgende:
DJ, zou je Mark oh' - Tears don't lie kunnen draaien?
Ik haat niet ik heb em juist aangevraagdquote:
Nicequote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:22 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ik haat niet ik heb em juist aangevraagd
IK WIL DAN STERRENSTOFquote:
quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
als niemand die draait, draai ik die
yeahquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
als niemand die draait, draai ik die
Dan moet je ook een interview hebben,anders krijg je alleen maar negatieve publiciteitquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:21 schreef mash_ het volgende:
als je nou luisteraars via twitter wilt moet je bij de voice of holland ding zeggen dat je een exclusief interview hebt met ben
Tegenwoordig heeft iedereen toch wel internet bij zijn aboquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:14 schreef Starm het volgende:
[..]
Dat is ook wel slim moet het internet in de trein het natuurlijk wel doen
Kut dat ik niet kan luisterenquote:
quote:
quote:
En bijna elk treinstel heeft gratis internet.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:23 schreef mash_ het volgende:
[..]
Tegenwoordig heeft iedereen toch wel internet bij zijn abo
Doe dan een stukje Bach.quote:
ik niet, omdat simpel.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:23 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik niet ik heb niet eens een abboquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:23 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja maar ging er nu om als dat niet werkte.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:23 schreef sciter het volgende:
[..]
En bijna elk treinstel heeft gratis internet.
Ik ook niet, heb mobiel waarmee het toch niet hoeftquote:
Nee, dit nummer is gewoon mooiquote:
PRE-PAIDquote:
Toch al vorig jaarquote:
mag je geen abbo van mammie?quote:
ik heb niet eens een mobielquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:23 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik sms alleen, en met 300 gratis smsjes bij 10 euro opwaarderen is dat voor mij genoeg, en goedkoperquote:
Requested.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:25 schreef wiebelstront het volgende:
waarom altijd dit kutliedje.
WAAROM, VRAAG IK JE????????
Ik kan niet live praten, dus dan meot ik nu heel snel samples gaan openemen ofzo die niet up to date zijn?quote:
Omdatquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:25 schreef wiebelstront het volgende:
waarom altijd dit kutliedje.
WAAROM, VRAAG IK JE????????
Ik heb er wel een, maar die ligt al sinds ik hem kocht in mn bureaula!quote:
dat dusquote:
Daar ga ik mee afsluiten, en keihard!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
zijn er geen hardstyle nummers met fire in de titel?
+1quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:26 schreef utopie het volgende:
Doe eens Mash_ zijn verzoekje
Vriendelijk bedankt
ben jij er ook weerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Hallo daar... lekker melodietje
Omdat [vul cool iets in]quote:
Jou fobofoto..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Hallo daar... lekker melodietje
Groene knopquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:27 schreef Dagoduck het volgende:
Hoe neem je een telefoongesprek op eigenlijk
Nee. De teksten zijn geniaal, de beats zijn fantastisch. Het is ook niet hét nummer van '10, maar wel één van de. Uiteraard is ie wel te vaak gedraaid.quote:
Nee, dan neem je een beller aan..quote:
één keer is genoeg. danku.quote:
nee blijf dan maarquote:
Waarom zegt iedereen dan, NEEM IS OP!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, dan neem je een beller aan..
Pff ga straks wel weer muppetquote:
Wie zegt dat dan? Dat heb ik nog nooit horen zeggenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:28 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Waarom zegt iedereen dan, NEEM IS OP!
wel wekker op 3 uur zetten hequote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Pff ga straks wel weer muppet
Als je er om 0 uur maar bent!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:29 schreef mash_ het volgende:
Awh ik ben er morgen avond om 11 uur niet
quote:
Nee ook niet. Morgen heel de dag bij mijn vriendin. Moet ook gebeuren. Zondag aan het eind van de middag ben ik pas weer thuis.quote:
Het is me nog niet opgevallenquote:
Ik was online op PSN. Zit nu even televisie te kijken.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:28 schreef mash_ het volgende:
[..]
Kom of online op je ps3 of op msn! of ga wat met je vriendin doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |