quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:05 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Nou ik ga gewoon mijn show doen om 0-00 uur, ik doe hier niet aan mee!
Idd!quote:
Ik ben sporten dus ik luister vanaf een uur of 11 weerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:06 schreef SawIt het volgende:
Morgenochtend 10:00 uur wie luisteren er?
Stream Status: Stream is up at 128 kbps with 67 of 200 listeners (66 unique)quote:
Waarom is de bitrate van 196 naar 128 gegaan?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:07 schreef PiRANiA het volgende:
Stream Status: Stream is up at 128 kbps with 66 of 200 listeners (67 unique)
Listener Peak: 88
Ben je helemaal van de zotten?quote:
Biddenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:08 schreef Proletariaat het volgende:
Radio ONZ meldt dat twee brandweermannen gewond zijn geraakt. Bid allemaal even heel hard dat het niet mijn broer is! #zwijndrecht
4 minutes ago via Twitter for iPhone
Idd we kunnen beter echte marketing doen, wat had webhawkje allemaal geschreven ? zaten wel goede dingen tussen toch ?quote:
* tochweerhenk bidquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:08 schreef Proletariaat het volgende:
Radio ONZ meldt dat twee brandweermannen gewond zijn geraakt. Bid allemaal even heel hard dat het niet mijn broer is! #zwijndrecht
4 minutes ago via Twitter for iPhone
Doe es normaal..quote:
info er bij of het is spam!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:09 schreef kdrietjeh het volgende:
http://www.2shared.com/audio/JuPHeo3G/NIEUWS2.html
Onder het menu item nieuws staat een nieuws pagina.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:10 schreef sciter het volgende:
Ik suggereer om een ''nieuws-pagina'' op de site te zetten.
Met flyers door de stad.quote:
10:00 uur 's ochtends begin ik weer, zorg dat je er bentquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:10 schreef Swomp het volgende:
Mensen ik ga, hoor het morgenvroeg wel hoe het is afgelopenVoordat we aan merketing beginnen moeten we eerst wel ff met monopoly flink wat bespreken denk ik zo
![]()
Tot brank
Oh.. dankjequote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:10 schreef Graseter het volgende:
[..]
Onder het menu item nieuws staat een nieuws pagina.
doei/quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:10 schreef Swomp het volgende:
Mensen ik ga, hoor het morgenvroeg wel hoe het is afgelopenVoordat we aan merketing beginnen moeten we eerst wel ff met monopoly flink wat bespreken denk ik zo
![]()
Tot brank
Er werd gekeken naar een advertentie op hyves.quote:
BAM JONGUH ZOEEN GROOTE KNAL JONGUH!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:11 schreef PiRANiA het volgende:
Beeld:
http://nos.nl/video/21174(...)wagons-in-brand.html
Als gewoon een FOK!er zelf goedkoop flyers laat drukken en gaat uitdelen in rotterdam ofzo.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:12 schreef SawIt het volgende:
[..]
Dat is echt een slecht idee.
Dan kunnen we beter ons geld aan Danny geven
WWOOOOEEEEHHOOOEEEHHquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
BAM JONGUH ZOEEN GROOTE KNAL JONGUH!
Waarom wil je dat weten?quote:
Misschien Guerilla marketing?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:12 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Goede service wel. Door wie eigenlijk?
Ads op hyves zijn slim, misschien borden in de trein huren.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:12 schreef Starm het volgende:
[..]
Er werd gekeken naar een advertentie op hyves.
Ik dacht zelf aan een groot spandoek op een drukbezochte plek
Dan ben ik jarigquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Waarom wil je dat weten?Ik ben er niet die dag iig. niet 's middags..
luister jij niet naar onz radio in de douche?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:13 schreef Graseter het volgende:
Jimi
Speel eens een kutnummer, dan kan ik douche.
Ik heb geen idee wat dat rampenzendergebeuren inhoudt, want ik heb de afgelopen 6 uur geen moment naar de radio geluisterd. (had andere dingen te doenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:10 schreef naatje_1 het volgende:
QUYXZ: Draai aub geen hardstyle, maar ga ook door op rampenzender manier
LOLquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:12 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Ok ik dacht dat jullie die hele brand verzonnen hadden, maar het is gewoon echt
Ik moet ook douchen maar ik heb geen zin.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:13 schreef Graseter het volgende:
Jimi
Speel eens een kutnummer, dan kan ik douche.
Douche jij nog, ondanks dat ONZ radio er is?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:13 schreef dragems het volgende:
[..]
luister jij niet naar onz radio in de douche?
Oh wacht wut wut is er wat geberut?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:12 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Ok ik dacht dat jullie die hele brand verzonnen hadden, maar het is gewoon echt
Het zou verboden moeten worden!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:14 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Douche jij nog, ondanks dat ONZ radio er is?
Eckte bazen poepen in een emmer en slapen op de bank!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:14 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
uuh jaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:14 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
liedjes met brand/explosie/luchtalarm in de titel draaien, en ons op de hoogte houden van de brand in zwijndrechtquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:13 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat dat rampenzendergebeuren inhoudt, want ik heb de afgelopen 6 uur geen moment naar de radio geluisterd. (had andere dingen te doen)
Dat is ook wel slim moet het internet in de trein het natuurlijk wel doenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:13 schreef SawIt het volgende:
[..]
Ads op hyves zijn slim, misschien borden in de trein huren.
Daar heeft men de tijd om op hun ipod te luisteren naar Radio onzin
Zelfs zonder ONZ radio en met fok! douchte ik nooit.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:14 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |