Ze zingt toch zogenaamd beter in duets.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:23 schreef iBenny het volgende:
Ik vind Jennifer nu beter klinken dan net
Nee, maar ik volg dat teamgedoe nooit. Ik luister alleen naar liedjes.quote:
Nee want Nick en Simon kiezen het blondje.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:23 schreef cinnamongirl het volgende:
Zou Goldielocks nu eindelijk door de mand vallen naast Pearl?
Angela leest mee.quote:
ja maar dan heel ver op de achtergrondquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Ha! Als achtergrondpiepje doet ze het best redelijk.
Ook dronken.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:26 schreef Karina het volgende:
Wat zit Jeroen te stotteren steeds zeg.
Dat betwijfel ikquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als ik een karaoke bar zou hebben en Jennifer zou er komrn zingen, zou ik haar er vierkant weer uitflikkeren.
Hij weet niet wat ie wil zeggen alleen dat ie wat wil zeggenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:26 schreef Karina het volgende:
Wat zit Jeroen te stotteren steeds zeg.
ik help jequote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als ik een karaoke bar zou hebben en Jennifer zou er komrn zingen, zou ik haar er vierkant weer uitflikkeren.
Happy Pilllzzzzzzzquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:26 schreef Mama_Mia het volgende:
Volgens mij hebben ze allemaal gezopenverklaart ook waarom ze vinden dat het goed gaat
De Sjees is een kroeg in Delftquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Als N&S ballen hebben, gaan ze voor 99-1
qftquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:26 schreef Melochan het volgende:
D'r eigen geluid komt goed naar boven?Het enige wat hier naar boven komt is m'n diner. Wat was dit slecht
Ze hebben geen ballenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Als N&S ballen hebben, gaan ze voor 99-1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |