boooooooooooooooooooooooooooooooooooooooomquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:23 schreef UncleFunk het volgende:
Op Twitter wordt gemeld dat het zou gaan om een lpg-trein. Niet te hopen dat dit klopt.
Iedereen kijkt The Voice.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:24 schreef tralalala het volgende:
Grappig dat niemand zelf het luchtalarm heeft gehoord.
Op hyves is er al een oproep gedaan voor een stille tocht.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:19 schreef ouderejongere het volgende:
Wanneer is het spoeddebat?
Is er gevaar voor de volksgezondheid?
Wanneer is de stille tocht?
Is er al iets bekend over de oorzaak?
liever niet, moet nog naar mn werkquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:24 schreef wise het volgende:
[..]
boooooooooooooooooooooooooooooooooooooooom![]()
treinverkeer minimaal 2 weken plaat daar
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Die is preventief opgestapt. geruimd
Jennifer Ewbank vs luchtalarm: 1-0.quote:
Ah, okequote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:25 schreef Dulk het volgende:
ik hoor wel veel sirenes hier (zwijndrecht dus)
er loopt een balkje op rijnmond
"op rangeerterrein kijfhoek staan vijf ketelwagens in brand, in de wagens zit een gevaarlijke vloeistof, meer informatie volgt"
zoiets
Wat duidelijker:quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:23 schreef ouderejongere het volgende:
Op Twitter staan al de eerste foto's uit het rampgebied
[ afbeelding ]
Het luchtalarm is ongetwijfeld af gegaan, maar Jennifer is net aan het zingen. Dan hoor je ook geen verschil.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Jennifer Ewbank vs luchtalarm: 1-0.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:23 schreef franklop het volgende:
[ afbeelding ]
"Giftige stoffen zijn niet gevaarlijk"
Btw, sirenes of luchtalarm?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:25 schreef Dulk het volgende:
ik hoor wel veel sirenes hier (zwijndrecht dus)
er loopt een balkje op rijnmond
"op rangeerterrein kijfhoek staan vijf ketelwagens in brand, in de wagens zit een gevaarlijke vloeistof, meer informatie volgt"
zoiets
Dat zorgt wel voor aardig wat schade. Maar goed, het is gemeld op Twitter, dus we moeten maar afwachten of het waar is. Ligt er overigens ook aan waar het precies op Kijfhoek is, maar heel dicht bij de bewoonde wereld is het niet. Maar weet jij veel wat er nog meer staat daar?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:23 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Dat klapt en dan is het klaar. Waar staat de trein? In een woonwijk ofzo?
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
kut!quote:
Dat krijg je wanneer je overal op gaat bezuinigen, behalve op de topsalarissen en bonussen van een stel overrated bobo's enzo...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:27 schreef Alicey het volgende:
Het is wel bal de laatste tijd, met die chemische dingen enzo.
Rutte heeft zojuist medegedeeld dat Al-Qaida hier expliciet niet achter zit.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:27 schreef Alicey het volgende:
Het is wel bal de laatste tijd, met die chemische dingen enzo.
shit, daar staan gewoon een aantal van die tanksquote:
Shermans?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:28 schreef wise het volgende:
[..]
shit, daar staan gewoon een aantal van die tanks
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:28 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat krijg je wanneer je overal op gaat bezuinigen, behalve op de topsalarissen en bonussen van een stel overrated bobo's enzo...
Ik zei toch: ze kunnen beter wegwezen, die wagens zijn niet meer te redden.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:28 schreef wise het volgende:
[..]
quote:
NEIN, PANZER!!!!!!!!!!!quote:
Ja hallo, denk ff aan Dordt die dan iedere keer de klos is?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:01 schreef Frutsel het volgende:
Staat de wind nu de andere kant op en krijgt Moerdijk een koekje van eigen deeg?
Gisteren al een schip in de rijn met giftige stoffen, daarvoor een trein bij Zevenaar, daarvoor Moerdijk
gaat lekker zeg
Prima. Ik verwelkom ze met open armen, als ze dat Haagse corrupte gespuis maar vervangen...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:30 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
NEIN, PANZER!!!!!!!!!!!
DE DUITSERS KOMEN
gaat richting Hendrik Ido Ambacht, dus wij zitten goed denk ik zoquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja hallo, denk ff aan Dordt die dan iedere keer de klos is?
Kijkhoek is een van de gevaarlijkste plekken van ons landje.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:28 schreef wise het volgende:
[..]
Jij woont daar?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kijkhoek is een van de gevaarlijkste plekken van ons landje.
Da's mooi kut voor de mensen daarquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:31 schreef franklop het volgende:
[..]
gaat richting Hendrik Ido Ambacht, dus wij zitten goed denk ik zo
Ja maar Dordt krijgen ze er niet onder, nu proberen ze het via Zwijndrecht.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja hallo, denk ff aan Dordt die dan iedere keer de klos is?
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
mijn vriendin heeft daar een tijd gewerkt (prorail) en het zag er wel altijd gevaarlijk uit, met al die goederentreinen en tanksquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kijkhoek is een van de gevaarlijkste plekken van ons landje.
It's a dirty job, but somebody has to do it.quote:
Chinezen zijn alleen de nieuwe joden.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:30 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Prima. Ik verwelkom ze met open armen, als ze dat Haagse corrupte gespuis maar vervangen...
een woonwijk er vlakbij bouwen is ook geen goed ideequote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:32 schreef Dulk het volgende:
[..]
mijn vriendin heeft daar een tijd gewerkt (prorail) en het zag er wel altijd gevaarlijk uit, met al die goederentreinen en tanks
vol = volquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:32 schreef franklop het volgende:
[..]
een woonwijk er vlakbij bouwen is ook geen goed idee
dit gaat helemaal mis ...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:33 schreef Piles het volgende:
22:32:20 14-01-11 08/010 GROUP-1 PRIO 1 SB551 SB321 HA541 KR501 SV504 SV503 Pkp Bst A15 Portland R (Zuidbaan) Rotterdam Hulpverlening Vak: 99051519
1400321 BRW Rijnmond Oost (Metaalhof) (Kazernealarm)
1400531 Gezamenlijke Brandweer (Mercyweg - Botlek West) (Kazernealarm)
1400541 Gezamenlijke Brandweer (Botlekweg - Botlek Oost) (Kazernealarm)
1400551 Gezamenlijke Brandweer (Leemkuil - Hoogvliet) (Kazernealarm)
1400999 BRW Veiligheidsregio Rotterdam-Rijnmond (Monitorcode)
Rotterdam komt ook met materiaal
Derde maasvlaktequote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:33 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
vol = vol
waar moeten ze anders bouwen?
de lucht in?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:33 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
vol = vol
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:33 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
vol = vol
Dordt, Kijfhoek is op de ene hoek, Moerdijk is op de andere hoekquote:
Ik denk dat die kernwapens in die vette bunker an sich er ook wel gevaarlijk uitzien.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:32 schreef Dulk het volgende:
[..]
mijn vriendin heeft daar een tijd gewerkt (prorail) en het zag er wel altijd gevaarlijk uit, met al die goederentreinen en tanks
De gevaarlijkste stoffen worden daar vervoerd...quote:
Rijnmond ook met liveverslagquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:34 schreef ouderejongere het volgende:
onz-radio is inmiddels als rampenzender in de lucht
Nee, dat was Jennifer.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:36 schreef Sabeltandman het volgende:
Ik hoorde dat het luchtalarm was afgegaan, of las het, ergens.
Zit die er nog in?quote:
Tijd om te verhuizen?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dordt, Kijfhoek is op de ene hoek, Moerdijk is op de andere hoek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |