dat laatstequote:
quote:Er staan vijf ketelwagens in brand, Windrichting Hendrik ido Ambacht, explosiegevaar, onbekend wat er in zit.
Misschien ten overvloede voor de omwonenden, maar dat betekent dus binnen blijven met ramen en deuren gesloten. Niet gaan kijken, ook al is het zonne grote vuurbal jonguhquote:
Die is preventief opgestapt.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:17 schreef FeestBoek het volgende:
Heeft de burgemeester er al iets van gezegd?
Nee die heeft zijn taken al neergelegd, die heeft gezien hoe dit aflooptquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:17 schreef FeestBoek het volgende:
Heeft de burgemeester er al iets over gezegd?
ah mooi dan gaat het netjes langs mn dorpquote:
quote:In een goederentrein op rangeerterrein Kijfhoek bij Zwijndrecht is brand uitgebroken. Het is niet duidelijk wat er in de goederentrein zit. De trein staat op het terrein van Keyrail. De hulpdiensten zijn met groot materieel uitgerukt.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Gerucht is dat er melk van koeien uit de Moerdijk in de ketels zit.
Sarcasme, ik voel het.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:21 schreef __Saviour__ het volgende:
Zal allemaal wel meevallen. Er is nog nooit iemand doodgegaan aan wat giftige stoffen inademen.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Gerucht is dat er melk van koeien uit de Moerdijk in de ketels zit.
Inderdaad. Gewoon niet moeilijk over doen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:21 schreef __Saviour__ het volgende:
Zal allemaal wel meevallen. Er is nog nooit iemand doodgegaan aan wat giftige stoffen inademen.
Dat klapt en dan is het klaar. Waar staat de trein? In een woonwijk ofzo?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:23 schreef UncleFunk het volgende:
Op Twitter wordt gemeld dat het zou gaan om een lpg-trein. Niet te hopen dat dit klopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |