Aah sorry, bedankt dat je het even meldquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:29 schreef djkoelkast het volgende:
![]()
Maargoed, lapo/fipo hunten mag niet, anders moet de reeks dicht
Inderdidoquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:31 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Radio onzin is een beetje uitgestorven
Er is TVOH.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:31 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Nee toch?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:31 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Ik ga morgen weer heul veul luisteren, maar nu staat tvoh hier aanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:31 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
en VI.quote:
Waarom, winnaar is toch al bekendquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:31 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ik ga morgen weer heul veul luisteren, maar nu staat tvoh hier aan
Gemiddeld dus.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:31 schreef kdrietjeh het volgende:
Stream is up at 192 kbps with 45 of 200 listeners (44 unique)
Tvoh als je homo bent, of onder hevige invloed van je ouders. Anders ONZ Radio.quote:
12 uur.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:32 schreef Swomp het volgende:
Denk dat er morgen wel weer wat meer luisteraars zijn
pearlquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Waarom, winnaar is toch al bekend
Zaterdag op zondagnacht 0 tot 2 uurquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:32 schreef Swomp het volgende:
Denk dat er morgen wel weer wat meer luisteraars zijn
Niks tegen homo's, Ajaciedquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:32 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Tvoh als je homo bent, of onder hevige invloed van je ouders. Anders ONZ Radio.
DM je telefoonnummerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:32 schreef Stink-ui het volgende:
bel anders mij even.. ik heb niks te doen..
Niks tegen ajacieden he homoquote:
Ik heb ook niets tegen homo's hoorquote:
Wait wot?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb trouwens een plaat van Dj Mystic
HOEWEL DAT POTENRAMMEN EEN LEUKE BEZIGHEID IS HOOR!!!!1!!quote:
Omdat mn ouders het willen kijken xDquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Waarom, winnaar is toch al bekend
oudersquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:34 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Omdat mn ouders het willen kijken xD
Flikken tikken?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
HOEWEL DAT POTENRAMMEN EEN LEUKE BEZIGHEID IS HOOR!!!!1!!
Draai:quote:
Momenteel rock op de testzenderquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Welke muziekstylen kan ik de komende uren verwachten?
Verschillende soortenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Welke muziekstylen kan ik de komende uren verwachten?
Mijn ouders/verzorgersquote:
Elke donderdagavond in de Biesbosch in Dordrechtquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
HOEWEL DAT POTENRAMMEN EEN LEUKE BEZIGHEID IS HOOR!!!!1!!
En jij zit op de testzender?quote:
quote:
het is nog lang niet uitgestorven, maar weel mensen 'de wat onbekenden/nieuwe user' klikken niet zo snel idd omdat het van buitenaf vooral een SC lijkt !quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Het zal hier wel uitgestorven zijn omdat het teveel op een sc ging lijken.
Volgens mij is dit de enige reeks die al 168 delen ontopic is maar ja
Staat genoteerd.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:36 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Jij bent zo.
1e request = Ronald Mcdonalds - Insanity
quote:
Lekker duidelijk.quote:
En ik danquote:
Terechte vraag.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lekker duidelijk.
Als het alleen dit soort bagger blijft dan zet ik de radio weer uit. Dus ga ik een vrijdagavond dance/hardstyle/hardcore/stamherrie tegemoet of niet?
2e request: LVO Ft. Pedobear - Ik hou van dikke kleine kinderenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:36 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Jij bent zo.
1e request = Ronald Mcdonalds - Insanity
Hoe vond je mijn muziek, eigenlijk?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lekker duidelijk.
Als het alleen dit soort bagger blijft dan zet ik de radio weer uit. Dus ga ik een vrijdagavond dance/hardstyle/hardcore/stamherrie tegemoet of niet?
Wanneer? Ik ben pas net gaan luisteren, heb jou niet gehoord. En ik weet echt niet meer wie er vanochtend draaiden en watquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:38 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Hoe vond je mijn muziek, eigenlijk?
Tijdens populaire shows op tv is het hier minder druk.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Het zal hier wel uitgestorven zijn omdat het teveel op een sc ging lijken.
Volgens mij is dit de enige reeks die al 168 delen ontopic is maar ja
onz-radio.nl is korter hoor.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:39 schreef JaimyLee het volgende:
www.tinyurl.com/onzinradio is de link naar onzin radio dus kan gebruikt worden als je wil tweeten of watdanook
Ga pizzeria esmeraldo bellenquote:
Staat ook genoteerd.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:37 schreef Zokunen het volgende:
[..]
2e request: LVO Ft. Pedobear - Ik hou van dikke kleine kinderen
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:39 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Nou koelkast doe weer eens wat grappigs
*kuch* EMO *kuch*.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:40 schreef naatje_1 het volgende:
MIX IS AF EN KLAAR!
Luister ook om 2 uur naar DJ AltoNaatje voor deze fantastische mix, maar niet alleen een mix, maar ook lekkere Alto Muziek. Muziek waarvan je waarschijnlijk nog nooit gehoord hebt, maar waar je heel veel van gaat horen in de toekomst.
Luister 1 uur DJ AltoNaatje en je bent weer helemaal bijgepraat op muziekgebied. Ook mag je jouw requests insturen, als je dat nu nog doet, op een van de spotify playlists, mijn twitteraccount, of een PM naar mijn fokaccount, welke gegevens je hier kunt vinden, dan heb je kans dat deze ook nog gedraaid wordt. Mocht je tijdens de uitzending ineens een request te binnen schieten, dan zul je moeten wachten tot de volgende week.
Naast lekkere muziek is er ook ruimte voor geouwehoer, over welke onderwerpen? Dat bepalen jullie! Ik ben tijdens de uitzending te bereiken op twitter en lees een beetje mee op fok.
Luister dus allemaal na Paul in the Dark naar DJ AltoNaatje va 2 uur!
Wat draai je?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:40 schreef naatje_1 het volgende:
MIX IS AF EN KLAAR!
Luister ook om 2 uur naar DJ AltoNaatje voor deze fantastische mix, maar niet alleen een mix, maar ook lekkere Alto Muziek. Muziek waarvan je waarschijnlijk nog nooit gehoord hebt, maar waar je heel veel van gaat horen in de toekomst.
Luister 1 uur DJ AltoNaatje en je bent weer helemaal bijgepraat op muziekgebied. Ook mag je jouw requests insturen, als je dat nu nog doet, op een van de spotify playlists, mijn twitteraccount, of een PM naar mijn fokaccount, welke gegevens je hier kunt vinden, dan heb je kans dat deze ook nog gedraaid wordt. Mocht je tijdens de uitzending ineens een request te binnen schieten, dan zul je moeten wachten tot de volgende week.
Naast lekkere muziek is er ook ruimte voor geouwehoer, over welke onderwerpen? Dat bepalen jullie! Ik ben tijdens de uitzending te bereiken op twitter en lees een beetje mee op fok.
Ja maar twitter pakt soms niet alle links dus ik weet niet of ie die doet. Tinyurl altijdquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:39 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Nou koelkast doe weer eens wat grappigs
Fantastische reclamemakerij. Maar als ik reclame wil luister ik wel naar de commerciele zenders.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:40 schreef naatje_1 het volgende:
MIX IS AF EN KLAAR!
quote:
zeur niet zoquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:41 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Fantastische reclamemakerij. Maar als ik reclame wil luister ik wel naar de commerciele zenders.
Muziek die ik leuk vind, en dat is voornamelijk alto, rock, indie dat soort, maar er komt dus ook een TUTB mix. Sowieso pak ik een De Staat en C'Mon & Kypski nummertje mee.quote:
jij bent hier voor het eerst? Er wordt hier alleen maar reclame gemaakt voor eigen radiozendtijd...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:41 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Fantastische reclamemakerij. Maar als ik reclame wil luister ik wel naar de commerciele zenders.
aanvraagje?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Muziek die ik leuk vind, en dat is voornamelijk alto, rock, indie dat soort, maar er komt dus ook een TUTB mix. Sowieso pak ik een De Staat en C'Mon & Kypski nummertje mee.
Ik ga rond 0 uur slapenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Muziek die ik leuk vind, en dat is voornamelijk alto, rock, indie dat soort, maar er komt dus ook een TUTB mix. Sowieso pak ik een De Staat en C'Mon & Kypski nummertje mee.
heb je 'm gemist?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:43 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Draai anders nog eens het gesprek met Dora vandaag.
Ziet er goed uitquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:45 schreef WebHawkjuh het volgende:
De Pizza Onzin-Prank Chapter 2:
[ afbeelding ]
We hebben allemaal nu de Pizza Onzin-prankcalls gehoord, en het wordt tijd om er een vervolg aan te geven. De pizza in Alkmaar kunnen we vergeten, maar wat vinden jullie ervan om andere pizzaria's te benaderen om een Pizza Onzin in te voeren? Dat is zoals Koelkast al zei een pizza met:
Tomatensaus, Kaas en allerlei onzin. Wat mij betreft bestaande uit:
• Pepperoni
• Ananas
• Ham
• Ui
• Gehakt
• Paprika
Over de inhoud kan nog beslist worden. Dit is niet alleen ubergrappig, maar het geeft ook een leuke twist aan telefoongesprekken die we kunnen voeren. Tevens is het een enorme reclamestunt die ons eigenlijk alleen wat moeite kost, maar geen geld!
Graag uw Opinie!
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:45 schreef WebHawkjuh het volgende:
[ afbeelding ]
We hebben allemaal nu de Pizza Onzin-prankcalls gehoord, en het wordt tijd om er een vervolg aan te geven. De pizza in Alkmaar kunnen we vergeten, maar wat vinden jullie ervan om andere pizzaria's te benaderen om een Pizza Onzin in te voeren? Dat is zoals Koelkast al zei een pizza met:
• Pepperoni
• Ananas
• Ham
• Ui
• Gehakt
• Paprika
Over de inhoud kan nog beslist worden. Dit is niet alleen ubergrappig, maar het geeft ook een leuke twist aan telefoongesprekken die we kunnen voeren. Tevens is het een enorme reclamestunt die ons eigenlijk alleen wat moeite kost, maar geen geld!
Graag uw Opinie!
Zonder ham, het moet wel halal blijven.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:45 schreef WebHawkjuh het volgende:
[ afbeelding ]
• Pepperoni
• Ananas
• Ham
• Ui
• Gehakt
• Paprika
Graag uw Opinie!
Wat is er slecht aan?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:46 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
koelkast komop man dit is je slechtste uurtje ooit?
Komt ie niet nog ergens online?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:44 schreef utopie het volgende:
[..]
[ONZIN RADIO] #163 - Met zusjes en moeders en gebruik je fantasie
Verdomme toen ging mn grolsch tegen mn scherm aanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:46 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Zonder ham, het moet wel halal blijven.![]()
Altijd.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:46 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Komt ie niet nog ergens online?![]()
We zijn teveel verwend.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:46 schreef Nitrouz het volgende:
Leuk nummer, tegenvallend uurtje, dat wel
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:43 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
quote:
Goffer, zin om snoeihard te gaan.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:46 schreef Nitrouz het volgende:
Leuk nummer, tegenvallend uurtje, dat wel
Anders bel je ALLE pizzerias van Nederland af, dan wordt Pizza Onzin hardstikke beroemd!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:45 schreef djkoelkast het volgende:
Zeurpieten, het is wel onzinradio ja
jezelf quotenquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:47 schreef Swomp het volgende:
Boom boom boom, joa lik mich aan mien proem, lik mich aan mien tieten, doa kins se van genieten.
We zijn eigenlijk ook wat verwend geworden, met al die prank calls en dergelijke, dat moeten we niet iedere week verwachtenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:47 schreef djkoelkast het volgende:
Te weinig luisteraars, dus ik haal niet alles uit de kast natuurlijk. Te weinig input ook nog.
Je pranks zijn een beetje uitgemolken, je weet niet hoe je je uurtje maar moet opvullen nu. Doe weer eens wat leuks :d plus zet is even een gekke banger aan zo als dat nog mogelijk isquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:47 schreef djkoelkast het volgende:
Te weinig luisteraars, dus ik haal niet alles uit de kast natuurlijk. Te weinig input ook nog.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:45 schreef WebHawkjuh het volgende:
[ afbeelding ]
• Pepperoni
• Ananas
• Ham
• Ui
• Gehakt
• Paprika
Graag uw Opinie!
quote:hahaha 2 topics maken en dan een ban van een maand
terwijl die kankerhomo van een tong er elke dag 30 maakt en jij van je stoel afglibbert bij al die rotzooi.
k a n k e r maar op met je fok
Ik heb jou nog niks leuks horen doenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:47 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Je pranks zijn een beetje uitgemolken, je weet niet hoe je je uurtje maar moet opvullen nu. Doe weer eens wat leuks :d plus zet is even een gekke banger aan zo als dat nog mogelijk is
Dat.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:47 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Je pranks zijn een beetje uitgemolken, je weet niet hoe je je uurtje maar moet opvullen nu.
Geen haat commentaar maar jij houd de radio nog in levenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:47 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Je pranks zijn een beetje uitgemolken, je weet niet hoe je je uurtje maar moet opvullen nu. Doe weer eens wat leuks :d plus zet is even een gekke banger aan zo als dat nog mogelijk is
2e, want die ene was alleen een opvullertje.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:48 schreef utopie het volgende:
koelkast, dus is je 3de show vandaag al toch?
DROP?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:48 schreef Graseter het volgende:
Op een Pizza Onzin moet toch ook drop zitten.
en gras vind ikquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:48 schreef Graseter het volgende:
Ja en een rollade.quote:
45quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
2e, want die ene was alleen een opvullertje.
19-20 was mijn echte show
dit is een soort afterparty met vooral muziek
Nee joh, maak er dan gewoon een broodje Poep-döner van.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:49 schreef utopie het volgende:
koelkast, kan je nog even afsluiten met een knallerrrrrrr ?
Mumford & Sons - The Cave
zou wel tof zijn!
Ik vind dit zo jammer. Heb het gisteren nog over gehad met je. En hoezo uitgemolken? Man, ik ben nog niet eens begonnen. De pizzagrappen, die zijn nu op en wie gaat door? Jij. Pizza onzin is leuk geweest, volgende keer heb ik weer nieuwe grappen in de petto.quote:
ZIE JE WEL IK ZEI TOCH ROLLADE!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Druiven Rollade Olijven en Pitten
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:50 schreef Ragboer het volgende:
Donder op met dat gekloot met voedsel, hebben jullie geen opvoeding gehad ofzo?
Ik mis de alcohol nog.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:48 schreef Graseter het volgende:
school/werk/straatquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:50 schreef utopie het volgende:
Ik zou in principe wel willen overwegen om reclame te willen maken, voor meer luisteraars, maar hoe? Heeft iemand tips?
Zet Dora in.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:50 schreef utopie het volgende:
Ik zou in principe wel willen overwegen om reclame te willen maken, voor meer luisteraars, maar hoe? Heeft iemand tips?
http://onz-radio.nlquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:39 schreef JaimyLee het volgende:
www.tinyurl.com/onzinradio is de link naar onzin radio dus kan gebruikt worden als je wil tweeten of watdanook
Je hoeft niet zo gepiekeerd te reageren op kritiek.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vind dit zo jammer. Heb het gisteren nog over gehad met je. En hoezo uitgemolken? Man, ik ben nog niet eens begonnen. De pizzagrappen, die zijn nu op en wie gaat door? Jij. Pizza onzin is leuk geweest, volgende keer heb ik weer nieuwe grappen in de petto.
Moet het even kwijt, ik heb in jouw uitzending uberhaupt nooit iemand zien/horen lachen.
Zo. En nu niet meer doen.
Haivs, Feesboek, twitterquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:50 schreef utopie het volgende:
Die is vanavond al langs geweestquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik mis de alcohol nog.
De ONZ mix.
Dit is een directe collega die mij al meerdere keren openbaar afzeikt. Moet 'ie niet doen. Hebben we het over gehad.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo gepiekeerd te reageren op kritiek.
Rustig maarquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vind dit zo jammer. Heb het gisteren nog over gehad met je. En hoezo uitgemolken? Man, ik ben nog niet eens begonnen. De pizzagrappen, die zijn nu op en wie gaat door? Jij. Pizza onzin is leuk geweest, volgende keer heb ik weer nieuwe grappen in de petto.
Moet het even kwijt, ik heb in jouw uitzending uberhaupt nooit iemand zien/horen lachen.
Borrelen zonder mijquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die is vanavond al langs geweest
Stop eens met jezelf te quoten.quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:52 schreef utopie het volgende:
[..]
Ik gebruik die pauper netwerken niet
Maar ik heb het gemist, en KK (quote:
Echt wel mijn sportblok powned alles.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:51 schreef utopie het volgende:
Flikker eens op met dat gezeik over uitgemolken pranks en weet ik veel wat. Niemand doet het beter dan Koelkast.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Directe collega kerel? ik ken jou niet eens in de realiteitquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dit is een directe collega die mij al meerdere keren openbaar afzeikt. Moet 'ie niet doen. Hebben we het over gehad.
Jack Wouterse?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:53 schreef Dagoduck het volgende:
Wie maakt dit:
[ afbeelding ]
maar dan met ONZ RADIO
Het gaat niet over jou, lulquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:53 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Directe collega kerel? ik ken jou niet eens in de realiteit
En met grolschquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:53 schreef Dagoduck het volgende:
Wie maakt dit:
[ afbeelding ]
maar dan met ONZ RADIO
Oh sorryquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het gaat niet over jou, lul![]()
Het ging over webhawkjuh
Realiteit is verzonnen door de reptilians om ons te brainwashen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:53 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Directe collega kerel? ik ken jou niet eens in de realiteit
Msn naam? Mail naar al je vrienden?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:52 schreef utopie het volgende:
[..]
Ik gebruik die pauper netwerken niet
Het is allemaal de schuld van Scientology.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:54 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Realiteit is verzonnen door de reptilians om ons te brainwashen.
Er is een verschil tussen afzeiken en kritiek. Als je tegen dat laatste niet kan ga je mij de komende tijd langzaam maar zeker bijzonder erg haten. Maargoed, ik vertrouw er wel op dat je vernieuwend genoeg bent. Het is alleen wat lastig om te begrijpen wanneer iets uitgemolken is, en geen 2 personen zullen op hetzelfde moment iets saai beginnen te vinden. Nu vinden meerdere mensen je pizza prank op deze manier wel genoeg. Ik ook, daarom geef ik het aan.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dora.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:55 schreef Graseter het volgende:
Heeft iemand wat ideeën om een betere bekendheid te krijgen?
JUISTEM!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:56 schreef Ragboer het volgende:
BAKKES DICHT! LATEN WE EVEN LEUK EN GEZELLIG HOUDEN! Ik heb godverdomme weekend ja!
Als zender of als DJ?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:55 schreef Graseter het volgende:
Doe even normaal man.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:55 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen afzeiken en kritiek. Als je tegen dat laatste niet kan ga je mij de komende tijd langzaam maar zeker bijzonder erg haten. Maargoed, ik vertrouw er wel op dat je vernieuwend genoeg bent. Het is alleen wat lastig om te begrijpen wanneer iets uitgemolken is, en geen 2 personen zullen op hetzelfde moment iets saai beginnen te vinden. Nu vinden meerdere mensen je pizza prank op deze manier wel genoeg. Ik ook, daarom geef ik het aan.
Dat je in mijn uitzending nooit iemand hebt horen lachen ligt aan jezelf, want dan heb je niet vaak genoeg geluisterd.
Dat vroeg ik net ook. Als je mij kan vertellen hoe we aan meer luisteraars kunnen komen dan zou ik mijn steentje daarin bijdragen om meer luisteraars te krijgenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:55 schreef Graseter het volgende:
Juist dat ook. Laten we er ook geen woorden meer aan vuil maken. (en mocht koel echt nog iets willen zeggen kunnen we dat beter per DM doen indd)quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:56 schreef Ragboer het volgende:
BAKKES DICHT! LATEN WE EVEN LEUK EN GEZELLIG HOUDEN! Ik heb godverdomme weekend ja!
ik was ook al bezig, en ik bedenk me net dat je op hyves ook ads kan kopenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:55 schreef Graseter het volgende:
Ik begin te vrezen dat normaal kritiek leveren hier niet op prijs wordt gesteld.quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:56 schreef Ragboer het volgende:
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:57 schreef Swomp het volgende:
[..]
ik was ook al bezig, en ik bedenk me net dat je op hyves ook ads kan kopen
Ik lach om je naamquote:
Maar dan luisteren mensen naar ons die hyves hebben.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:57 schreef Swomp het volgende:
[..]
En die kan je dan ook weer afstemmen op personen, voor max. 5000euro mag je reclame makenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:57 schreef Swomp het volgende:
[..]
Nou ja Fok! is het grootste forum van Nederland. Een duidelijke connectie tussen van de nieuwssite naar de radiozender zou extra luisteraars opleveren.quote:
Luisteraars zijn luisteraars, wat wil je nou ...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:58 schreef Graseter het volgende:
[..]
Maar dan luisteren mensen naar ons die hyves hebben.
Kritiek is prima, maar jij bent wel mijn "collega" dus dan doe je dat niet openbaar, maar gewoon via PM, mail, msn, skype. Van: hey, is dat of dat misschien wel "leuk geweest" nu?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:55 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen afzeiken en kritiek. Als je tegen dat laatste niet kan ga je mij de komende tijd langzaam maar zeker bijzonder erg haten. Maargoed, ik vertrouw er wel op dat je vernieuwend genoeg bent. Het is alleen wat lastig om te begrijpen wanneer iets uitgemolken is, en geen 2 personen zullen op hetzelfde moment iets saai beginnen te vinden. Nu vinden meerdere mensen je pizza prank op deze manier wel genoeg. Ik ook, daarom geef ik het aan.
Dat je in mijn uitzending nooit iemand hebt horen lachen ligt aan jezelf, want dan heb je niet vaak genoeg geluisterd.
Precies, als je kritiek wilt geven, dan moet je ook met argumenten komenquote:
Idd als we maar meer luisteraars krijgen en bekender wordenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:59 schreef Swomp het volgende:
[..]
Luisteraars zijn luisteraars, wat wil je nou ...
Je kan het omhoog halen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:59 schreef JaimyLee het volgende:
Maar wat gebeurd er als we 200 luisteraars hebben? Er staat altijd zoveel van de 200 luisteraars.. dus als we adverteren en 400 mensen proberen het kan ik niet luisteren?
Ik ben het met je eens, mits je het Dora fragment online zet.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Kritiek is prima, maar jij bent wel mijn "collega" dus dan doe je dat niet openbaar, maar gewoon via PM, mail, msn, skype. Van: hey, is dat of dat misschien wel "leuk geweest" nu?
Dit is de zoveelste keer dat ik zoiets van je in het openbaar leest, ik kan daar slecht tegen en ben er dan ook DIRECT helemaal klaar mee. Als je het niks vindt wat ik doe zeg dan gewoon niks. Als je daadwerkelijk kritiek hebt benader me dan op een wat meer persoonlijk vlak, dan ga ik er wat mee doen. Nu dus echt niet. En vandaag was al de geplande grote finale van de pizzagrap, maar blijkbaar had jij dat niet door en met jou nog een paar niet. Als de gewone luisteraar kritiek uit is dat helemaal niet erg, maar van mensen met wie ik samen hoor te werken (daar ben jij er 1 van) wens ik geen openbare afzeikpartijen/kritiek op die manier. Dan doen we dat achter gesloten deuren.
Dit is het laatste wat ik er over kwijt wil. Morgen ben ik er weer, nieuwe dag, nieuwe grappen en niet elke uitzending is even vol van grappen en grollen, hou daar rekening mee.
nee ?quote:
Gratisch? We moeten natuurlijk niet fajiet!quote:
Duidelijker dan dat kan nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Kritiek is prima, maar jij bent wel mijn "collega" dus dan doe je dat niet openbaar, maar gewoon via PM, mail, msn, skype. Van: hey, is dat of dat misschien wel "leuk geweest" nu?
Amenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dit is de zoveelste keer dat ik zoiets van je in het openbaar leest, ik kan daar slecht tegen en ben er dan ook DIRECT helemaal klaar mee. Als je het niks vindt wat ik doe zeg dan gewoon niks. Als je daadwerkelijk kritiek hebt benader me dan op een wat meer persoonlijk vlak, dan ga ik er wat mee doen. Nu dus echt niet. En vandaag was al de geplande grote finale van de pizzagrap, maar blijkbaar had jij dat niet door en met jou nog een paar niet. Als de gewone luisteraar kritiek uit is dat helemaal niet erg, maar van mensen met wie ik samen hoor te werken (daar ben jij er 1 van) wens ik geen openbare afzeikpartijen/kritiek op die manier. Dan doen we dat achter gesloten deuren.
Dit is het laatste wat ik er over kwijt wil. Morgen ben ik er weer, nieuwe dag, nieuwe grappen en niet elke uitzending is even vol van grappen en grollen, hou daar rekening mee.
Faalhaas!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:01 schreef Graseter het volgende:
Gelukt!
Je account is aangemaakt
Hahah graseter heeft hyves xDDD
Nu wel.quote:
Dat is best wel ernstig jaquote:
ik heb achtergrondmuziekquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:02 schreef ArnieAlberts het volgende:
waarom mist iedereen achtergrondmuziek bij de aankondigingen
Wotdefoks.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:02 schreef Nitrouz het volgende:
http://graseter.hyves.nl/
C. RONALDO IS EEN FLIKKER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111111111111111111111111111111111EINZZZZZZ
Nee FIFA.quote:
En toen was ik misselijkquote:
Van te voren ingesproken en VDJ.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:02 schreef kdrietjeh het volgende:
Heloef, doe jij dit live? En met wat, VDJ of SAM?
OJA!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:04 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Fifa 2001 op de playstation 1daar doet me dit nummer aan denken
Goed idee!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:04 schreef naatje_1 het volgende:
Wat dachten jullie van Onzin radio T-ShirtsDat luisteraars zo'n t-shirt kunnen bestellen, maar ook zulke t-shirts kunnen winnen...
Hij zat ook in de intro van World Cup 98. Daar ken ik hem dan weer van.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:04 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Fifa 2001 op de playstation 1daar doet me dit nummer aan denken
Moet te doen zijnquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:04 schreef naatje_1 het volgende:
Wat dachten jullie van Onzin radio T-ShirtsDat luisteraars zo'n t-shirt kunnen bestellen, maar ook zulke t-shirts kunnen winnen...
Of laten makenquote:
Is wel een goed ideequote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:04 schreef naatje_1 het volgende:
Ontwerp maken en bij veel copyshops kan je shirts laten bedrukken.quote:
In de zomer gewoon even voor een tientje een onz radio t-shirt laten afdrukken en door de stad lopen maar! Geheid dat mensen je gaan aanspreken of even op de link gaan kijkenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:04 schreef naatje_1 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe mij maar een koelkast opblaaspop voor de eenzame uurtjes.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:04 schreef naatje_1 het volgende:
Goed idee maar we moeten even op een goedkope manier publiciteit zien te krijgen want de website levert echt niet zo veel op als jullie denken.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:04 schreef naatje_1 het volgende:
niet echt heel slecht idee ofzo, maar ik zou nou niet op straat gaan lopen met een T-shirt van Radio ONZquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:04 schreef naatje_1 het volgende:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:05 schreef utopie het volgende:
[..]
In de zomer gewoon even voor een tientje een onz radio t-shirt laten afdrukken en door de stad lopen maar! Geheid dat mensen je gaan aanspreken of even op de link gaan kijkenLijkt me prima idee !
Oh daar wil ik ook wel in lopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |