Aah sorry, bedankt dat je het even meldquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:29 schreef djkoelkast het volgende:
![]()
Maargoed, lapo/fipo hunten mag niet, anders moet de reeks dicht
Inderdidoquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:31 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Radio onzin is een beetje uitgestorven
Er is TVOH.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:31 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Nee toch?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:31 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Ik ga morgen weer heul veul luisteren, maar nu staat tvoh hier aanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:31 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
en VI.quote:
Waarom, winnaar is toch al bekendquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:31 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ik ga morgen weer heul veul luisteren, maar nu staat tvoh hier aan
Gemiddeld dus.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:31 schreef kdrietjeh het volgende:
Stream is up at 192 kbps with 45 of 200 listeners (44 unique)
Tvoh als je homo bent, of onder hevige invloed van je ouders. Anders ONZ Radio.quote:
12 uur.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:32 schreef Swomp het volgende:
Denk dat er morgen wel weer wat meer luisteraars zijn
pearlquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Waarom, winnaar is toch al bekend
Zaterdag op zondagnacht 0 tot 2 uurquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:32 schreef Swomp het volgende:
Denk dat er morgen wel weer wat meer luisteraars zijn
Niks tegen homo's, Ajaciedquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:32 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Tvoh als je homo bent, of onder hevige invloed van je ouders. Anders ONZ Radio.
DM je telefoonnummerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:32 schreef Stink-ui het volgende:
bel anders mij even.. ik heb niks te doen..
Niks tegen ajacieden he homoquote:
Ik heb ook niets tegen homo's hoorquote:
Wait wot?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb trouwens een plaat van Dj Mystic
HOEWEL DAT POTENRAMMEN EEN LEUKE BEZIGHEID IS HOOR!!!!1!!quote:
Omdat mn ouders het willen kijken xDquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Waarom, winnaar is toch al bekend
oudersquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:34 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Omdat mn ouders het willen kijken xD
Flikken tikken?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
HOEWEL DAT POTENRAMMEN EEN LEUKE BEZIGHEID IS HOOR!!!!1!!
Draai:quote:
Momenteel rock op de testzenderquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Welke muziekstylen kan ik de komende uren verwachten?
Verschillende soortenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Welke muziekstylen kan ik de komende uren verwachten?
Mijn ouders/verzorgersquote:
Elke donderdagavond in de Biesbosch in Dordrechtquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
HOEWEL DAT POTENRAMMEN EEN LEUKE BEZIGHEID IS HOOR!!!!1!!
En jij zit op de testzender?quote:
quote:
het is nog lang niet uitgestorven, maar weel mensen 'de wat onbekenden/nieuwe user' klikken niet zo snel idd omdat het van buitenaf vooral een SC lijkt !quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Het zal hier wel uitgestorven zijn omdat het teveel op een sc ging lijken.
Volgens mij is dit de enige reeks die al 168 delen ontopic is maar ja
Staat genoteerd.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:36 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Jij bent zo.
1e request = Ronald Mcdonalds - Insanity
quote:
Lekker duidelijk.quote:
En ik danquote:
Terechte vraag.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lekker duidelijk.
Als het alleen dit soort bagger blijft dan zet ik de radio weer uit. Dus ga ik een vrijdagavond dance/hardstyle/hardcore/stamherrie tegemoet of niet?
2e request: LVO Ft. Pedobear - Ik hou van dikke kleine kinderenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:36 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Jij bent zo.
1e request = Ronald Mcdonalds - Insanity
Hoe vond je mijn muziek, eigenlijk?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lekker duidelijk.
Als het alleen dit soort bagger blijft dan zet ik de radio weer uit. Dus ga ik een vrijdagavond dance/hardstyle/hardcore/stamherrie tegemoet of niet?
Wanneer? Ik ben pas net gaan luisteren, heb jou niet gehoord. En ik weet echt niet meer wie er vanochtend draaiden en watquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:38 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Hoe vond je mijn muziek, eigenlijk?
Tijdens populaire shows op tv is het hier minder druk.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Het zal hier wel uitgestorven zijn omdat het teveel op een sc ging lijken.
Volgens mij is dit de enige reeks die al 168 delen ontopic is maar ja
onz-radio.nl is korter hoor.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:39 schreef JaimyLee het volgende:
www.tinyurl.com/onzinradio is de link naar onzin radio dus kan gebruikt worden als je wil tweeten of watdanook
Ga pizzeria esmeraldo bellenquote:
Staat ook genoteerd.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:37 schreef Zokunen het volgende:
[..]
2e request: LVO Ft. Pedobear - Ik hou van dikke kleine kinderen
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:39 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Nou koelkast doe weer eens wat grappigs
*kuch* EMO *kuch*.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:40 schreef naatje_1 het volgende:
MIX IS AF EN KLAAR!
Luister ook om 2 uur naar DJ AltoNaatje voor deze fantastische mix, maar niet alleen een mix, maar ook lekkere Alto Muziek. Muziek waarvan je waarschijnlijk nog nooit gehoord hebt, maar waar je heel veel van gaat horen in de toekomst.
Luister 1 uur DJ AltoNaatje en je bent weer helemaal bijgepraat op muziekgebied. Ook mag je jouw requests insturen, als je dat nu nog doet, op een van de spotify playlists, mijn twitteraccount, of een PM naar mijn fokaccount, welke gegevens je hier kunt vinden, dan heb je kans dat deze ook nog gedraaid wordt. Mocht je tijdens de uitzending ineens een request te binnen schieten, dan zul je moeten wachten tot de volgende week.
Naast lekkere muziek is er ook ruimte voor geouwehoer, over welke onderwerpen? Dat bepalen jullie! Ik ben tijdens de uitzending te bereiken op twitter en lees een beetje mee op fok.
Luister dus allemaal na Paul in the Dark naar DJ AltoNaatje va 2 uur!
Wat draai je?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:40 schreef naatje_1 het volgende:
MIX IS AF EN KLAAR!
Luister ook om 2 uur naar DJ AltoNaatje voor deze fantastische mix, maar niet alleen een mix, maar ook lekkere Alto Muziek. Muziek waarvan je waarschijnlijk nog nooit gehoord hebt, maar waar je heel veel van gaat horen in de toekomst.
Luister 1 uur DJ AltoNaatje en je bent weer helemaal bijgepraat op muziekgebied. Ook mag je jouw requests insturen, als je dat nu nog doet, op een van de spotify playlists, mijn twitteraccount, of een PM naar mijn fokaccount, welke gegevens je hier kunt vinden, dan heb je kans dat deze ook nog gedraaid wordt. Mocht je tijdens de uitzending ineens een request te binnen schieten, dan zul je moeten wachten tot de volgende week.
Naast lekkere muziek is er ook ruimte voor geouwehoer, over welke onderwerpen? Dat bepalen jullie! Ik ben tijdens de uitzending te bereiken op twitter en lees een beetje mee op fok.
Ja maar twitter pakt soms niet alle links dus ik weet niet of ie die doet. Tinyurl altijdquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:39 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Nou koelkast doe weer eens wat grappigs
Fantastische reclamemakerij. Maar als ik reclame wil luister ik wel naar de commerciele zenders.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:40 schreef naatje_1 het volgende:
MIX IS AF EN KLAAR!
quote:
zeur niet zoquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:41 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Fantastische reclamemakerij. Maar als ik reclame wil luister ik wel naar de commerciele zenders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |