SPOILER: De volgorde van vandaag:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Truequote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:28 schreef Koen66 het volgende:
echt, het zou me om een of andere reden niet eens verbazen dat Jennifer doorgaat....
Pearl viel echt tegen helaas. Ondanks dat was ze beter dan Jennifer uiteraard
Angela is gewoon helemaal waus van die Sjerrie Enquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:29 schreef cinnamongirl het volgende:
Angela is veel koeler naar Pearl toe dan naar Shary-Ann.
Ook apart dat ze wordt afgerekend op haar bescheiden karakter. Bereik je dan toch meer als je schreeuwt?
Ik ook!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:30 schreef Livra het volgende:
Ik wil Kim's lijf, in combinatie met mijn eigen hoofd...dat dan weer wel
ik ben nu wel erg benieuwd naar je hoofdquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:30 schreef Livra het volgende:
Ik wil Kim's lijf, in combinatie met mijn eigen hoofd...dat dan weer wel
Hahaha lesbobroek indeed!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
Die lesbobroek van Sjerrie-en naast die mega-geile mooie broek van Kim
qua stem ookquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:30 schreef Karina het volgende:
S-A steekt nu wel erg nadelig af tegenover Kim, met die onflatteuse broek.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
Die lesbobroek van Sjerrie-en naast die mega-geile mooie broek van Kim
Goede hardbody ja...quote:
Ik denk dat ik het met je eens ben... ik zat op Ben maar neig wel heel erg naar Esther nu. Maar eerst nog hun eigen optredens afwachten..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:32 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben er uit wie er moet winnen
Esther
En ze is nog wel de jongste hoor ik net!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:32 schreef Smikke het volgende:
SA heeft een vrij oud hoofd voor zo'n jonge griet. Die beugel doet daar niets aan af.
Ik ga voor Esther of Kim.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:32 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben er uit wie er moet winnen
Esther
mist gewoon types als Gordon of Henk-Jan Smitsquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:32 schreef Mama_Mia het volgende:
Echt die coaches zijn enorm zacht en geven geen goede kritiekalleen Roel af en toe nog
Ik zou dr zo naar KvK sturen als ik niet beter wistquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:32 schreef Smikke het volgende:
SA heeft een vrij oud hoofd voor zo'n jonge griet. Die beugel doet daar niets aan af.
I dont give à shit, Kim zou ik écht alle hoeken van de kamer willen laten zien. Mijn hand elke dag in haar broe... Oh wacht.. Ik dwaal af.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:31 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Goede hardbody ja...
Alleen die kaaklijn, damn...
En Shery-Ann, omg.![]()
Ikke niet hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:33 schreef welkominspace het volgende:
vinden jullie dit nou echt beter dan popstars?
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:33 schreef welkominspace het volgende:
vinden jullie dit nou echt beter dan popstars?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |