Heldinnen!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:19 schreef _Calimero_ het volgende:
Yoooo mooie deken zeg!!
ik ga Vik nadoen en ook in de regen hardlopen
Ohnee! Sensor kwijt, hoe kan dat nou zomaar?? Dan is dat dingetjes wat ik heb wel fijn, die raak je niet zomaar kwijt!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:53 schreef Viking84 het volgende:
Dat was echt een run from hell.
Onderweg m'n sensor kwijtgeraakt. Toen teruggelopen langs de route, sensor godzijdank teuggevonden, weer op schoen gedaan, opnieuw begonnen met lopen, door waterplassen heen, pas in de laatste minuut erachter komen dat je juist goed ipv slecht bezig bent als de cijfertjes (het aantal minuten per km) lager zijn dan de vorige keer
. Anyway, maar even douchen
.
Ja, dat kwam doordat ik van tevoren had staan kloten met die sensor en toen had ik haast en heb ik het houdertje blijkbaar niet goed dicht gedaan. Gelukkig had ik nog maar 3 minuten gelopen toen die doos ineens zei dat ik op pauze moest drukken om mijn run te hervatten. Ik dacht: "Huh?" En toen ontdekte ik het dus.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:30 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ohnee! Sensor kwijt, hoe kan dat nou zomaar?? Dan is dat dingetjes wat ik heb wel fijn, die raak je niet zomaar kwijt!
Ik was vergeten dat je je run ook op pauze kunt zetten, nu heb ik een dip van twee minuten omdat ik voor het stoplicht stond te hupsen
En regende het bij jou ook zo hard? het begon hier echt te plenzen!!
Ik vind het echt mooi dat ik nu zo'n grafiekje kan zienkun je ook die van anderen zien/die van elkaar bekijken??
dan eet je nog een boterham met pindakaas. Dat je nog trek hebt is natuurlijk niet zo gek...quote:
je hebt PMquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, dat kwam doordat ik van tevoren had staan kloten met die sensor en toen had ik haast en heb ik het houdertje blijkbaar niet goed dicht gedaan. Gelukkig had ik nog maar 3 minuten gelopen toen die doos ineens zei dat ik op pauze moest drukken om mijn run te hervatten. Ik dacht: "Huh?" En toen ontdekte ik het dus.
Ik heb 2 stukken van 12 min gelopen. Eerste stuk gemiddeld > 9 km/u, tweede stuk ietsje eronder, maar toen liep ik in de drek, dus dat telt niet. Het regende wel, maar niet echt plenzen.
Volgens mij kunnen we elkaars gegevens wel zien. Moet je even het e-mailadres pm'en waarmee je geregistreerd staat bij Nike+.
Oh en dat je je run op pauze kunt zetten was ik ook vergeten, goed dat je het zegt!. Nu heb ik 2 runs gelopen op een dag en dus heb ik nu al m'n doelen al gehaald op de Nike+-site
. Niet helemaal eerlijk natuurlijk.
Wel zo'n dekentje als het plaatje he?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:06 schreef Blurred86 het volgende:
ah ik kom mooi op tijd binnenvallen zie ik! ik zit net lekker met een wijntje en een dekentje op de bank te wachten tot mijn eten klaar is
helaas nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wel zo'n dekentje als het plaatje he?
Mag deze ook?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wel zo'n dekentje als het plaatje he?
Had je voorgesneden gebruikt dan of?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:14 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hmm ik had een roerbakrecept gevonden, maar het is een prutje geworden. Ik snap meteen het nut weer van verse groenten!
De smaak was wel goed
dat is natuurlijk niet zo vreemd. Ik heb ook nog trek, wat ook niet vreemd is. En als ik al te weinig heb gegeten, heb jij het helemaal natuurlijk.quote:
zit jij altijd gezellig samen met je rekenmachine op de bank?quote:
Het zakt alquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:17 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
dat is natuurlijk niet zo vreemd. Ik heb ook nog trek, wat ook niet vreemd is. En als ik al te weinig heb gegeten, heb jij het helemaal natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
Nee asperges uit blikquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Had je voorgesneden gebruikt dan of?
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:28 schreef Merel het volgende:
Oh ik wilde nog wat kwijt maar misschien TMI voor sommigen dus even in een spoiler:heerlijk van genietenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
Oh ik wilde nog wat kwijt maar misschien TMI voor sommigen dus even in een spoiler:Fijn! Doet me denken aan de tijd dat ik mijn collega leerde kennen. Nu wonen we al bijna 3 jaar samen en wil ik nooit meer iemand andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Wat natuurlijk helemaal niet betekent dat dit ooit, wellicht, misschien, wie weet, ook met jou en collega2 gaat gebeuren
Ik ben ook niet gaan hardlopen vanwege een enorme grijs-te in de wereld en daardoor in mij en in plaats van zelfgemaakte pizza heb ik hamburgers gemaakt! En nu, je raadt het nooit, zit ik met een dekentje en wijn op de bank![]()
Ziet eruit als een heerlijke zaak!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:32 schreef progje het volgende:
En vanmiddag hier ook even langs geweest: http://www.lindenhoff.nl/particulieren/index.html
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:18 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
zit jij altijd gezellig samen met je rekenmachine op de bank?
Oh dat heb ik nog nooit geprobeerd, weet ik dat ook weerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:32 schreef MevrouwPuff het volgende:
Fijn Merel, geniet ervan!
[..]
Nee asperges uit blikvers was dus geen optie, maar het was geen foodgawker materiaal
Oh ik wilde nog wat kwijt maar misschien TMI voor sommigen dus even in een spoiler:Dat klinkt beter dan een McSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Voor volgend weekend iets extra leuks plannenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:33 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh, dipje hier. Maandag tentamen en moet NU studeren. Maar lukt niet, want, vrijdag avond. Maar dan is 't weekend en dan is 't alweer maandag ochtend..
Ik heb vanavond een borrel waar het wel fijn is als ik even mijn neus laat zien (maar ik vind het ongemakkelijk om alleen te gaanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:37 schreef Merel het volgende:
[..]
Ziet eruit als een heerlijke zaak!
Pief, heb je plannen dan dit weekend? Of is het gewoon het idéé van weekend?
Volgende week wordt week 2 qua tentamens, ik ben al sinds 2 januari non stop aan het leren en moet nog een week. Dan is m'n jaar wel voorbijquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Voor volgend weekend iets extra leuks plannen
/hierhetzelfde
'moet'. Zwaar leven heb jij zeg!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Merel.. Lekker van genieten inderdaad!
.
Ik moet morgen na m'n werk naar Baardmans toe gaan en dan gaan we uit eten of naar een voorstelling of zo, maar verder is het een verrassing. Yay..
Hoi Piefjequote:
Ja, dat was de opdracht.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:09 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
'moet'. Zwaar leven heb jij zeg!
Op de bank met een dekentje en dan aan die bult werk beginnen? Of is aan tafel noodzakelijk?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, dat was de opdracht..
Maar op de bank met een dekentje? Aan tafel met een bult werk, zul je bedoelen....
Op de bank kan ik al m'n boeken en papieren en zo niet lekker kwijt, dus dat vind ik niet fijn werken...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Op de bank met een dekentje en dan aan die bult werk beginnen? Of is aan tafel noodzakelijk?
Yikes, succes!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Op de bank kan ik al m'n boeken en papieren en zo niet lekker kwijt, dus dat vind ik niet fijn werken...
Oef succes!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Op de bank kan ik al m'n boeken en papieren en zo niet lekker kwijt, dus dat vind ik niet fijn werken...
Komrij!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, dat is wel tof!quote:
Hmmm ik snap dat je dat niet op de bank doet!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oeh, very good! Ik wist wel dat jij het zou proberen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:25 schreef Viking84 het volgende:
Ik zie ook een Arthur Japin liggen, maar weet niet welke. "Een schitterend gebrek"?
En die rode is wellicht Shakespeare en de rest weet ik niet.
Ja!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
DaD, is onderste "domweg gelukkig in de Dapperstraat"?
Godver, natuurlijkquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
DaD, is onderste "domweg gelukkig in de Dapperstraat"?
Dat wilde ik net posten!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
De rode is inderdaad Shakespeare..
Maar eerlijk = eerlijk. Jij had ze allemaal goed en die onderste zou ik nooit geraden hebbenquote:
Deze special is erg lachen jaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:34 schreef Tinkepink het volgende:
Top Gear is cool! Wij waren hetzelfde van plan in onze volgende vakantie
Laten we de roem delenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar eerlijk = eerlijk. Jij had ze allemaal goed en die onderste zou ik nooit geraden hebben.
Ik zit me te bedenken watquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Och, jij hebt vast ook dingen waar je goed in bent.
Ontdekking van de hemel!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:52 schreef Merel het volgende:
Rode dikken boeken zijn altijd Shakespeare
Ik heb een zwarte!quote:
Leeeeeukquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:57 schreef Merel het volgende:
Ik ga trouwens morgen de laatste lampen hier ophangen en dan ook zo'n rondleidingsfilmpje maken als Cali heeft gedaan!
Hangt er van af wat je zoekt in een land?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb zin om naar een heel mooi land op vakantie te gaan, nog suggesties?
Wat is ook alweer dat ene hele mooie Griekse eiland dat niemand kent?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb zin om naar een heel mooi land op vakantie te gaan, nog suggesties?
Mooi!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Hij .. is.. er..ook...in...rood...
Jaquote:
Wisselend, maar alleen van kleine sites in de UK. Dus wordt 'm niet ben ik bang. Als ik nou 100% zeker wist dat ie zou passen.. maar ja.quote:
Jammer. Ik moet ook nog een goede winterjas (van de oude is de voering gescheurd). En ik wil per sé een lange trenchcoat, maar ik vind ze bijna nergens.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wisselend, maar alleen van kleine sites in de UK. Dus wordt 'm niet ben ik bang. Als ik nou 100% zeker wist dat ie zou passen.. maar ja.
Ik keek foto's van Griekenland en de natuur was mooi, maar alle vergane touristische glorie verpestte het een beetjequote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hangt er van af wat je zoekt in een land?
Je hebt wel minder drukbezochte eilanden denk ik? Wat sowieso handig is is om in het laagseizoen te gaan reizen, dan heb je een stuk minder last van al die toeristen zeg maar!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:37 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik keek foto's van Griekenland en de natuur was mooi, maar alle vergane touristische glorie verpestte het een beetje!
nee meer de lelijke oude gebouwen & reclame borden etc.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Je hebt wel minder drukbezochte eilanden denk ik? Wat sowieso handig is is om in het laagseizoen te gaan reizen, dan heb je een stuk minder last van al die toeristen zeg maar!![]()
Mijn mooiste vakantie tot nu toe ik Kenia geweest
Nee je moet daar pas belasting betalen als je huis een dak heeftquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:43 schreef Goodbye het volgende:
Wat ik echt super lelijk vind aan Griekenland (maar wel meer oude landen) is dat ze daar een vergunning krijgen om te bouwen, vrolijk beginnen en dan vervolgens een half krot achterlaten omdat het geld op is![]()
Hoeveel kan/wil je ongeveer besteden voor een vakantie? En hoe lang wil je gaan?
Is een Aziatisch land niet wat voor jou? Of projecteer ik dan teveel de dingen die ik leuk vind op jou?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Uhm.. Nou als het een heel mooi land is, kan het een lange termijnplan worden!
Wel op z'n vroegst deze zomer, ga ook al skiën in maart..
Oh ja, ook goed!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nee je moet daar pas belasting betalen als je huis een dak heeft
Ik zag vandaag foto's van Thailand/Vietnam en dat vond ik prachtig jaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Is een Aziatisch land niet wat voor jou? Of projecteer ik dan teveel de dingen die ik leuk vind op jou?Ben in 2008 naar Thailand geweest, dat was echt top!
Doen! Je kunt zelf heel veel ter plekke regelen en ik heb me bijna nooit onveilig gevoeld (was alleen één keer in Bangkok niet helemaal op m'n gemak. Maar dat soort situaties zijn te voorkomen). En het leven is daar heel goedkoopquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik zag vandaag foto's van Thailand/Vietnam en dat vond ik prachtig jaBen nooit buiten Europa geweest dus misschien moet ik dat eens proberen
!
Heerlijk nummer!quote:Finally, I can see you crystal clear
Go ahead and sell me out and Ill lay your ship bare
See how I leave with every piece of you
Dont underestimate the things that I will do
Heb je nooit gehoord van compromissen sluiten? Wat is er mis met 20 km lopen?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Ah... morgen een maar een wandeltocht doen.. ik wil de 25 km maar man wil 15.. nou dan gaan we morgen 15 km wandelen, in de bossen van Beetsterzwaag.
Zwaaien naar Rutger Hauer... Haha wat heb ik vroeger vaak bij zijn huis gestaan,helaas nooit thuis
Ohhhhh, kijk dan smelt ik ookquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:25 schreef Tinkepink het volgende:
De kindjes zijn stiekem bij elkaar in 1 bed gekropen om een hoorspel te luisteren en liggen nu samen te slapenomringd door hun knuffelbeertjes
zo schattig
Ja, hahaha, inderdaad!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:28 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ohhhhh, kijk dan smelt ik ook
GB... 12 km is een pokkeneind maar vooral omdat het wandelend zolang duurt
Hij woont er nog steeds...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb je nooit gehoord van compromissen sluiten? Wat is er mis met 20 km lopen?.
En doe de groeten aan Rutger. Ik heb geen idee waar 'ie precies woont (woonde? Woont 'ie niet in de States tegenwoordig?) maar ik denk ook altijd aan hem als ik in Beetsterzwaag-city kom!
Ja, of fietsen, dan gaat het nog sneller.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:29 schreef Viking84 het volgende:
Jullie moeten dan ook gaan hardlopen, dan is het veel sneller voorbij.
Ja RPM'en of spinnen zeker?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, of fietsen, dan gaat het nog sneller.
Doe ik ookquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, of fietsen, dan gaat het nog sneller.
Met de trein! Tsjoeke-tsjoeke!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Met de auto gaat het nog sneller!
Wat dacht je van de heliquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Met de auto gaat het nog sneller!
oh dat lijkt me echt gaaf zeg!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:36 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wat dacht je van de heli![]()
Wisten jullie dat ik ooit eens zelf een helicopter gevlogen heb? Cool he? Cadeautje van een vriend die eigenlijk vriendje wilde worden
Bedankt voor de waarschuwing, ik laat het eerst nog wel even zitten!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ga je een keer gezellig met mij mee GB!
Alleen, dan zou ik ff de volgende release afwachten, want deze is echt zwááár!
maar ook nog een beetje gezellig?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:27 schreef MevrouwPuff het volgende:daar ben ik weer!
Borrels zijn vermoeiend
Dames, we hebben een stiekeme bruid!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:39 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ja, voor eventjes wel hoor![]()
Maar ik moet mn krachten sparen, morgen vrijgezellenfeestje!
Dat zou nog mooier zijn dan een stiekeme verjaardag hè!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dames, we hebben een stiekeme bruid!
Vrouwen kunnen ook allergisch zijnquote:Op zaterdag 15 januari 2011 08:48 schreef Viking84 het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)n-ziek-van-seks.html
Bizar zegZiek van je eigen zaad.
hangt er denk ik vanaf wat voor materiaal het is..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 09:20 schreef MevrouwPuff het volgende:
Vraag voor de superhuisvrouwen hier:
Ik heb een soort van jasje waarop staat dat je het niet mag strijken. Gaat er iets vervelends gebeuren als ik het toch strijk met een theedoek erover?
viscosequote:Op zaterdag 15 januari 2011 09:28 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
hangt er denk ik vanaf wat voor materiaal het is..
je zou het kunnen proberen, denk ik. Binnenste buiten, met een theedoek erover, en heel lage temperatuur. Ik denk dat jeh et niet kunt strijken omdat het gaat glanzen, dan...quote:
Thxquote:Op zaterdag 15 januari 2011 09:32 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
je zou het kunnen proberen, denk ik. Binnenste buiten, met een theedoek erover, en heel lage temperatuur. Ik denk dat jeh et niet kunt strijken omdat het gaat glanzen, dan...
Die theedoek is mijn persdoek denk ikquote:Op zaterdag 15 januari 2011 09:38 schreef Viking84 het volgende:
De glansvlekken gaan er wel weer uit als je het daarna weer vast. Op Google hebben ze het over van links af strijken met een perslap? Geen idee wat dat is.
een perslap is bijvoorbeeld een natte theedoek, bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 09:38 schreef Viking84 het volgende:
De glansvlekken gaan er wel weer uit als je het daarna weer vast. Op Google hebben ze het over van links af strijken met een perslap? Geen idee wat dat is.
Klinkt goed! Heb meteen zin om te gaanquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
RPM
Het is echt de zwaarste release die ik in de afgelopen 2 jaar heb gehad.
Ja, absoluut! Beste tip die ik je kan geven is doseren, want anders ga je echt stuk in 7quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Klinkt goed! Heb meteen zin om te gaan(donderdag met Mr ga ik weer voor het eerst dat wordt afzien).
Doe altijd gematigd meequote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, absoluut! Beste tip die ik je kan geven is doseren, want anders ga je echt stuk in 7.
Foto!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik denk dat dat per sportschool verschilt? Hier hebben de meesten wel fietsschoenen, maar er zijn er ook zat met gewone sportschoenen hoor!
En yaym'n rode heartbreaker jurkje is er en hij is moooooi!
Hele mooie kleur rood.
Wat Viking zegt foto!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik denk dat dat per sportschool verschilt? Hier hebben de meesten wel fietsschoenen, maar er zijn er ook zat met gewone sportschoenen hoor!
En yaym'n rode heartbreaker jurkje is er en hij is moooooi!
Hele mooie kleur rood.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Of bedoelen jullie dat niet?
We zijn dan ook niet geïnteresseerd in je kopquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb nu een post-RPM kop, maar als ik 'm een keer aan heb, kan ik wel ff fotootje maken. Nu beetje te fris voor driekwart mouw.
En daar ging je kans op een fotootje!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
We zijn dan ook niet geïnteresseerd in je kop.
dat hebben ze expres gedaan voor de goede voornemens mensen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
RPM
Het is echt de zwaarste release die ik in de afgelopen 2 jaar heb gehad.
jij weerquote:
Van de witlof zou je als je appel hebt nog een salade kunnen maken, met misschien stukjes kip en ham.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:22 schreef Merel het volgende:
Lijstje gisteren:
O -
D - kop tortellinisoep, 3 bruine boterhammen met ham, smeerkaas en paté, beker melk
T - beker vivit, appel, banaan
D - pizza
Ik heb nog broccoli, een stronk witlof en een hoop spruiten liggen die eigenlijk allemaal snel op moeten, anders kan ik ze weggooien. Iemand nog geweldige tips, naast groentesoep? Misschien iets van een ovenschotel ofzo...
Leuk jurkje! Ik zou ook wel zoiets willen hebben, maar vraag me af of dat wel kan in mijn beroep (verkopen aan mannen in ruitjesoverhemd en spijkerbroek)quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zo, weer fris en fruitig. Jurkje ff aangepast en goedgekeurd!
En aurum, ik denk het ook ja!
Gezien de stand van de huidige wetenschappelijke ontwikkelingen en mijn voorkeur voor de holistische benadering zou ik zeggen: een combinatie van factoren, e dus eigenlijkquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:56 schreef Tinkepink het volgende:
Je kan van alledrie een ovenschotel maken. Eventueel zou je brocolli en spruitjes kunnen mengen met eventueel paprika en aardappel/selderijpuree en kaas natuurlijk. Van de witlof zou ik een salade maken of stoven (met appel en honing! lekker!).
Ik ben moe, maar het ziekzijn schijnt me goed te doen. Naast de waterpokken een mooie zachte glanzende huid zonder pukkeltjes en geen ringen onder de ogen. De vraag is nu, ligt dit aan?:
a. uitslapen en helemaal niets doen
b. geen stress
c. veel minder vaak wassen en douchen
d. geen creme, shampoo ed.
e. allemaal
Ik was er al bang voorquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:58 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Gezien de stand van de huidige wetenschappelijke ontwikkelingen en mijn voorkeur voor de holistische benadering zou ik zeggen: een combinatie van factoren, e dus eigenlijk![]()
Tuurlijk! Stoere boots eronder en een taille-/ of heupriem en blow them away!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:58 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Leuk jurkje! Ik zou ook wel zoiets willen hebben, maar vraag me af of dat wel kan in mijn beroep (verkopen aan mannen in ruitjesoverhemd en spijkerbroek)
Natuurlijk kan dat.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:58 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Leuk jurkje! Ik zou ook wel zoiets willen hebben, maar vraag me af of dat wel kan in mijn beroep (verkopen aan mannen in ruitjesoverhemd en spijkerbroek)
Ja, alles kan. Maar de vraag is of ze me dan nog wel serieus nemen. Vrouwelijk is oke (maar niet te), sexy absoluut niet.quote:
Draag je ook rokjes naar je werk? Dan kan dit ook. Zolang je niet een enorme cleavage toont of hele hoge hakken eronder aantrekt lijkt het me prima.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:17 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, alles kan. Maar de vraag is of ze me dan nog wel serieus nemen. Vrouwelijk is oke (maar niet te), sexy absoluut niet.
Naar klanten draag ik alleen broeken en rokken (tot over de knie dus) i.c.m. bijbehorend jasje en blouse of zwart truitje zonder decollete. Zeer conservatief dus.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:19 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Draag je ook rokjes naar je werk? Dan kan dit ook. Zolang je niet een enorme cleavage toont of hele hoge hakken eronder aantrekt lijkt het me prima.
Als het jurkje geen decolleté heeft en tot op de knie of erover valt lijkt het me prima, zeker als je er een mooi jasje op draagt. Is een blousejurk niet een idee?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Naar klanten draag ik alleen broeken en rokken (tot over de knie dus) i.c.m. bijbehorend jasje en blouse of zwart truitje zonder decollete. Zeer conservatief dus.
Blousejurkjes vind ik heel lelijkquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:21 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Als het jurkje geen decolleté heeft en tot op de knie of erover valt lijkt het me prima, zeker als je er een mooi jasje op draagt. Is een blousejurk niet een idee?
Hoe valt ie? Klein of groot? 39 is uitverkocht en als de laars klein valt pas ik misschien maat 40 ook welquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.nerobianco.nl/(...)eaulaars/187-88-1938
Tip: ze zijn nu in de uitverkoop!
En ik kreeg vanochtend in de sportschool nog een complimentje erover!
Tink ga dan voor de donkerblauwe! De zwarte en rode zijn toch wat meer 'sexy'.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:23 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Blousejurkjes vind ik heel lelijk![]()
Ik kijk eens of ze die jurkjes nog in mijn maat hebben en bestel er dan gewoon eentje
Hm, nee ze vallen niet klein ofzo. Ik heb normaal 40/41 (40,5), maar 40 zat te strak om de kuit, dus nu draag ik 41 met dikke sokkenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:25 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hoe valt ie? Klein of groot? 39 is uitverkocht en als de laars klein valt pas ik misschien maat 40 ook wel
quote:
Huuu!quote:
Zoiets dan. Google geeft niet echt goede resultaten. Maar er zijn zeker wel mooie.quote:
Dat droegen ze in de middeleeuwen!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:30 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Zoiets dan. Google geeft niet echt goede resultaten. Maar er zijn zeker wel mooie.
[ afbeelding ]
Nee, in de fiftiesquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:50 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Dat droegen ze in de middeleeuwen!
Ja dat, wat heeft het ook allemaal voor zinquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:33 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh, dipje hier. Maandag tentamen en moet NU studeren. Maar lukt niet, want, vrijdag avond. Maar dan is 't weekend en dan is 't alweer maandag ochtend..
Perfect voor je werk dus!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:00 schreef Tinkepink het volgende:
Die hemdjurkjes draag ik alleen in de zomer over een bikini. Anders niet. Vroeger droeg ik ze wel, maar ik vind ze zo... eh... a-seksueel ofzo.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niks mis met potteus.
[..]
Dat dacht ik idd ook al.
Vind hem wel leuk, maar dat staat mij echt voor geen meter.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:12 schreef _Calimero_ het volgende:
Deze vind ik wel leuk
http://shop.wefashion.com(...)84aFDh%26%40Page%3D3
Ik krijg jou altijd zo heerlijk op de kastquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
en
![]()
Je hebt niet sexy en a-seksueel
Ik baal zeker! FC Emmen FTW!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:58 schreef neen het volgende:
V1z0r baalt zeker wel dat hij niet in zwollywood was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doodop van de trimbaan, was er heel rustig, alleen snelle Henk dus moest wel voluit gaan
Zeker wel prima lijstje Cali!
Shoarma![]()
Veel plezier progje!Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Hangt ervan af wat je bij het collegaatje van de sportschool gaat etenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:44 schreef _Calimero_ het volgende:
Een lijstje, maar weer eens
O: 2 rijstwafels met filet A, tosti met kaas
T: mango
L: blikje tonijn met yoghurt-mayo en beetje sambal
T: wat nootjes
D: bij een collegaatje van de sportschool
hm, prima wel denk ik?
Linkje?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:29 schreef V1z0R het volgende:
Zussen
Plaatst ze een foto van mij als 5 jarige naakt in de douche op m'n hyves...
Wat denk je? Al verwijdert natuurlijk!quote:
quote:Wat een foto's heb je toch op je hyves staan.....wordt echt tijd voor nieuwe. In het echt ben je leuker...
Vast gewoon avondeten, geen junkfood en ook geen droge slablaadjesquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hangt ervan af wat je bij het collegaatje van de sportschool gaat eten.
Auwquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:13 schreef Swietje het volgende:
Oef. Ik ben zo dom, ik heb zo'n thermosbeker om mijn thee uit te drinken dus die voelt niet warm aan de buitenkant dus ik denk.. oh lekker een slokje thee... verbrand ik zo m'n waffel want het is nog gloeiend heetDOH.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:58 schreef uniekhoorn het volgende:
Merel, je had het goed gelezen hoor maar het komt nog wel
Nou nee, hoezo mis je die deadlines dan? Te druk of lukt het ook niet zo.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh neentje, helpt het als ik zeg dat ik een deadline voorbij heb horen vliegen vorige week en dat me dat volgende week gewoon weer gaat gebeuren?.
Maar ik ben nog niet klaar... Morgen dus! Hoop ikquote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Ga ' kinderen geen bezwaar' kijken, dat krijg je als je zo'n oude vriend hebt
Zitten wel leuke kinderen in deze seriequote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb echt een grafhekel aan tv-programma's met kleine kinderen erin. Huuu! Praatjesmakers enzo.
Geen kleine kinderen@kinderen geen bewaar op 1 baby die soms in beeld komt naquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb echt een grafhekel aan tv-programma's met kleine kinderen erin. Huuu! Praatjesmakers enzo.
Si!quote:
Gewoon even doen, niet voor echt maar gewoon voor het doen.:Pquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Si!
Zit te denken of ik nog wat tentamens ga oefenen.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:06 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Gewoon even doen, niet voor echt maar gewoon voor het doen.:P
Waar zit ze ook alweer precies?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoe zou het met Sigme gaan? Lekker warm in het buitenland!
Oh wie dan?quote:Er is bijna iemand jarig zie ik
In...op!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waar zit ze ook alweer precies?
[..]
Oh wie dan?.
Boks. Iedereen moet kleine kinderen altijd maar grappig vinden.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nu weet ik nog niksquote:
quote:Raad maar, een mooie, lieve sportieve vrouw is jarig
Alleen eigen kinderen zijn leukquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Boks. Iedereen moet kleine kinderen altijd maar grappig vinden.
Nu zíjn ze dat soms ook, maar meestal niet.
Niet per se waar hoor. Sommige kinderen hebben leuke moeders en dan worden die kinderen vnzelf ook een stuk leukerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:15 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Alleen eigen kinderen zijn leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |