Volgende week wordt week 2 qua tentamens, ik ben al sinds 2 januari non stop aan het leren en moet nog een week. Dan is m'n jaar wel voorbijquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Voor volgend weekend iets extra leuks plannen
/hierhetzelfde
'moet'. Zwaar leven heb jij zeg!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Merel.. Lekker van genieten inderdaad!
.
Ik moet morgen na m'n werk naar Baardmans toe gaan en dan gaan we uit eten of naar een voorstelling of zo, maar verder is het een verrassing. Yay..
Hoi Piefjequote:
Ja, dat was de opdracht.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:09 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
'moet'. Zwaar leven heb jij zeg!
Op de bank met een dekentje en dan aan die bult werk beginnen? Of is aan tafel noodzakelijk?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, dat was de opdracht..
Maar op de bank met een dekentje? Aan tafel met een bult werk, zul je bedoelen....
Op de bank kan ik al m'n boeken en papieren en zo niet lekker kwijt, dus dat vind ik niet fijn werken...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Op de bank met een dekentje en dan aan die bult werk beginnen? Of is aan tafel noodzakelijk?
Yikes, succes!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Op de bank kan ik al m'n boeken en papieren en zo niet lekker kwijt, dus dat vind ik niet fijn werken...
Oef succes!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Op de bank kan ik al m'n boeken en papieren en zo niet lekker kwijt, dus dat vind ik niet fijn werken...
Komrij!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, dat is wel tof!quote:
Hmmm ik snap dat je dat niet op de bank doet!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oeh, very good! Ik wist wel dat jij het zou proberen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:25 schreef Viking84 het volgende:
Ik zie ook een Arthur Japin liggen, maar weet niet welke. "Een schitterend gebrek"?
En die rode is wellicht Shakespeare en de rest weet ik niet.
Ja!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
DaD, is onderste "domweg gelukkig in de Dapperstraat"?
Godver, natuurlijkquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
DaD, is onderste "domweg gelukkig in de Dapperstraat"?
Dat wilde ik net posten!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
De rode is inderdaad Shakespeare..
Maar eerlijk = eerlijk. Jij had ze allemaal goed en die onderste zou ik nooit geraden hebbenquote:
Deze special is erg lachen jaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:34 schreef Tinkepink het volgende:
Top Gear is cool! Wij waren hetzelfde van plan in onze volgende vakantie
Laten we de roem delenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar eerlijk = eerlijk. Jij had ze allemaal goed en die onderste zou ik nooit geraden hebben.
Ik zit me te bedenken watquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Och, jij hebt vast ook dingen waar je goed in bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |