helaas nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wel zo'n dekentje als het plaatje he?
Mag deze ook?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wel zo'n dekentje als het plaatje he?
Had je voorgesneden gebruikt dan of?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:14 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hmm ik had een roerbakrecept gevonden, maar het is een prutje geworden. Ik snap meteen het nut weer van verse groenten!
De smaak was wel goed
dat is natuurlijk niet zo vreemd. Ik heb ook nog trek, wat ook niet vreemd is. En als ik al te weinig heb gegeten, heb jij het helemaal natuurlijk.quote:
zit jij altijd gezellig samen met je rekenmachine op de bank?quote:
Het zakt alquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:17 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
dat is natuurlijk niet zo vreemd. Ik heb ook nog trek, wat ook niet vreemd is. En als ik al te weinig heb gegeten, heb jij het helemaal natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
Nee asperges uit blikquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Had je voorgesneden gebruikt dan of?
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:28 schreef Merel het volgende:
Oh ik wilde nog wat kwijt maar misschien TMI voor sommigen dus even in een spoiler:heerlijk van genietenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
Oh ik wilde nog wat kwijt maar misschien TMI voor sommigen dus even in een spoiler:Fijn! Doet me denken aan de tijd dat ik mijn collega leerde kennen. Nu wonen we al bijna 3 jaar samen en wil ik nooit meer iemand andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Wat natuurlijk helemaal niet betekent dat dit ooit, wellicht, misschien, wie weet, ook met jou en collega2 gaat gebeuren
Ik ben ook niet gaan hardlopen vanwege een enorme grijs-te in de wereld en daardoor in mij en in plaats van zelfgemaakte pizza heb ik hamburgers gemaakt! En nu, je raadt het nooit, zit ik met een dekentje en wijn op de bank![]()
Ziet eruit als een heerlijke zaak!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:32 schreef progje het volgende:
En vanmiddag hier ook even langs geweest: http://www.lindenhoff.nl/particulieren/index.html
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:18 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
zit jij altijd gezellig samen met je rekenmachine op de bank?
Oh dat heb ik nog nooit geprobeerd, weet ik dat ook weerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:32 schreef MevrouwPuff het volgende:
Fijn Merel, geniet ervan!
[..]
Nee asperges uit blikvers was dus geen optie, maar het was geen foodgawker materiaal
Oh ik wilde nog wat kwijt maar misschien TMI voor sommigen dus even in een spoiler:Dat klinkt beter dan een McSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Voor volgend weekend iets extra leuks plannenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:33 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh, dipje hier. Maandag tentamen en moet NU studeren. Maar lukt niet, want, vrijdag avond. Maar dan is 't weekend en dan is 't alweer maandag ochtend..
Ik heb vanavond een borrel waar het wel fijn is als ik even mijn neus laat zien (maar ik vind het ongemakkelijk om alleen te gaanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:37 schreef Merel het volgende:
[..]
Ziet eruit als een heerlijke zaak!
Pief, heb je plannen dan dit weekend? Of is het gewoon het idéé van weekend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |