Ontdekking van de hemel!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:52 schreef Merel het volgende:
Rode dikken boeken zijn altijd Shakespeare
Ik heb een zwarte!quote:
Leeeeeukquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:57 schreef Merel het volgende:
Ik ga trouwens morgen de laatste lampen hier ophangen en dan ook zo'n rondleidingsfilmpje maken als Cali heeft gedaan!
Hangt er van af wat je zoekt in een land?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb zin om naar een heel mooi land op vakantie te gaan, nog suggesties?
Wat is ook alweer dat ene hele mooie Griekse eiland dat niemand kent?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb zin om naar een heel mooi land op vakantie te gaan, nog suggesties?
Mooi!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Hij .. is.. er..ook...in...rood...
Jaquote:
Wisselend, maar alleen van kleine sites in de UK. Dus wordt 'm niet ben ik bang. Als ik nou 100% zeker wist dat ie zou passen.. maar ja.quote:
Jammer. Ik moet ook nog een goede winterjas (van de oude is de voering gescheurd). En ik wil per sé een lange trenchcoat, maar ik vind ze bijna nergens.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wisselend, maar alleen van kleine sites in de UK. Dus wordt 'm niet ben ik bang. Als ik nou 100% zeker wist dat ie zou passen.. maar ja.
Ik keek foto's van Griekenland en de natuur was mooi, maar alle vergane touristische glorie verpestte het een beetjequote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hangt er van af wat je zoekt in een land?
Je hebt wel minder drukbezochte eilanden denk ik? Wat sowieso handig is is om in het laagseizoen te gaan reizen, dan heb je een stuk minder last van al die toeristen zeg maar!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:37 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik keek foto's van Griekenland en de natuur was mooi, maar alle vergane touristische glorie verpestte het een beetje!
nee meer de lelijke oude gebouwen & reclame borden etc.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Je hebt wel minder drukbezochte eilanden denk ik? Wat sowieso handig is is om in het laagseizoen te gaan reizen, dan heb je een stuk minder last van al die toeristen zeg maar!![]()
Mijn mooiste vakantie tot nu toe ik Kenia geweest
Nee je moet daar pas belasting betalen als je huis een dak heeftquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:43 schreef Goodbye het volgende:
Wat ik echt super lelijk vind aan Griekenland (maar wel meer oude landen) is dat ze daar een vergunning krijgen om te bouwen, vrolijk beginnen en dan vervolgens een half krot achterlaten omdat het geld op is![]()
Hoeveel kan/wil je ongeveer besteden voor een vakantie? En hoe lang wil je gaan?
Is een Aziatisch land niet wat voor jou? Of projecteer ik dan teveel de dingen die ik leuk vind op jou?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Uhm.. Nou als het een heel mooi land is, kan het een lange termijnplan worden!
Wel op z'n vroegst deze zomer, ga ook al skiën in maart..
Oh ja, ook goed!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nee je moet daar pas belasting betalen als je huis een dak heeft
Ik zag vandaag foto's van Thailand/Vietnam en dat vond ik prachtig jaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Is een Aziatisch land niet wat voor jou? Of projecteer ik dan teveel de dingen die ik leuk vind op jou?Ben in 2008 naar Thailand geweest, dat was echt top!
Doen! Je kunt zelf heel veel ter plekke regelen en ik heb me bijna nooit onveilig gevoeld (was alleen één keer in Bangkok niet helemaal op m'n gemak. Maar dat soort situaties zijn te voorkomen). En het leven is daar heel goedkoopquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik zag vandaag foto's van Thailand/Vietnam en dat vond ik prachtig jaBen nooit buiten Europa geweest dus misschien moet ik dat eens proberen
!
Heerlijk nummer!quote:Finally, I can see you crystal clear
Go ahead and sell me out and Ill lay your ship bare
See how I leave with every piece of you
Dont underestimate the things that I will do
Heb je nooit gehoord van compromissen sluiten? Wat is er mis met 20 km lopen?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Ah... morgen een maar een wandeltocht doen.. ik wil de 25 km maar man wil 15.. nou dan gaan we morgen 15 km wandelen, in de bossen van Beetsterzwaag.
Zwaaien naar Rutger Hauer... Haha wat heb ik vroeger vaak bij zijn huis gestaan,helaas nooit thuis
Ohhhhh, kijk dan smelt ik ookquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:25 schreef Tinkepink het volgende:
De kindjes zijn stiekem bij elkaar in 1 bed gekropen om een hoorspel te luisteren en liggen nu samen te slapenomringd door hun knuffelbeertjes
zo schattig
Ja, hahaha, inderdaad!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:28 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ohhhhh, kijk dan smelt ik ook
GB... 12 km is een pokkeneind maar vooral omdat het wandelend zolang duurt
Hij woont er nog steeds...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb je nooit gehoord van compromissen sluiten? Wat is er mis met 20 km lopen?.
En doe de groeten aan Rutger. Ik heb geen idee waar 'ie precies woont (woonde? Woont 'ie niet in de States tegenwoordig?) maar ik denk ook altijd aan hem als ik in Beetsterzwaag-city kom!
Ja, of fietsen, dan gaat het nog sneller.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:29 schreef Viking84 het volgende:
Jullie moeten dan ook gaan hardlopen, dan is het veel sneller voorbij.
Ja RPM'en of spinnen zeker?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, of fietsen, dan gaat het nog sneller.
Doe ik ookquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, of fietsen, dan gaat het nog sneller.
Met de trein! Tsjoeke-tsjoeke!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Met de auto gaat het nog sneller!
Wat dacht je van de heliquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Met de auto gaat het nog sneller!
oh dat lijkt me echt gaaf zeg!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:36 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wat dacht je van de heli![]()
Wisten jullie dat ik ooit eens zelf een helicopter gevlogen heb? Cool he? Cadeautje van een vriend die eigenlijk vriendje wilde worden
Bedankt voor de waarschuwing, ik laat het eerst nog wel even zitten!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ga je een keer gezellig met mij mee GB!
Alleen, dan zou ik ff de volgende release afwachten, want deze is echt zwááár!
maar ook nog een beetje gezellig?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:27 schreef MevrouwPuff het volgende:daar ben ik weer!
Borrels zijn vermoeiend
Dames, we hebben een stiekeme bruid!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:39 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ja, voor eventjes wel hoor![]()
Maar ik moet mn krachten sparen, morgen vrijgezellenfeestje!
Dat zou nog mooier zijn dan een stiekeme verjaardag hè!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dames, we hebben een stiekeme bruid!
Vrouwen kunnen ook allergisch zijnquote:Op zaterdag 15 januari 2011 08:48 schreef Viking84 het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)n-ziek-van-seks.html
Bizar zegZiek van je eigen zaad.
hangt er denk ik vanaf wat voor materiaal het is..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 09:20 schreef MevrouwPuff het volgende:
Vraag voor de superhuisvrouwen hier:
Ik heb een soort van jasje waarop staat dat je het niet mag strijken. Gaat er iets vervelends gebeuren als ik het toch strijk met een theedoek erover?
viscosequote:Op zaterdag 15 januari 2011 09:28 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
hangt er denk ik vanaf wat voor materiaal het is..
je zou het kunnen proberen, denk ik. Binnenste buiten, met een theedoek erover, en heel lage temperatuur. Ik denk dat jeh et niet kunt strijken omdat het gaat glanzen, dan...quote:
Thxquote:Op zaterdag 15 januari 2011 09:32 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
je zou het kunnen proberen, denk ik. Binnenste buiten, met een theedoek erover, en heel lage temperatuur. Ik denk dat jeh et niet kunt strijken omdat het gaat glanzen, dan...
Die theedoek is mijn persdoek denk ikquote:Op zaterdag 15 januari 2011 09:38 schreef Viking84 het volgende:
De glansvlekken gaan er wel weer uit als je het daarna weer vast. Op Google hebben ze het over van links af strijken met een perslap? Geen idee wat dat is.
een perslap is bijvoorbeeld een natte theedoek, bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 09:38 schreef Viking84 het volgende:
De glansvlekken gaan er wel weer uit als je het daarna weer vast. Op Google hebben ze het over van links af strijken met een perslap? Geen idee wat dat is.
Klinkt goed! Heb meteen zin om te gaanquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
RPM
Het is echt de zwaarste release die ik in de afgelopen 2 jaar heb gehad.
Ja, absoluut! Beste tip die ik je kan geven is doseren, want anders ga je echt stuk in 7quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Klinkt goed! Heb meteen zin om te gaan(donderdag met Mr ga ik weer voor het eerst dat wordt afzien).
Doe altijd gematigd meequote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, absoluut! Beste tip die ik je kan geven is doseren, want anders ga je echt stuk in 7.
Foto!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik denk dat dat per sportschool verschilt? Hier hebben de meesten wel fietsschoenen, maar er zijn er ook zat met gewone sportschoenen hoor!
En yaym'n rode heartbreaker jurkje is er en hij is moooooi!
Hele mooie kleur rood.
Wat Viking zegt foto!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik denk dat dat per sportschool verschilt? Hier hebben de meesten wel fietsschoenen, maar er zijn er ook zat met gewone sportschoenen hoor!
En yaym'n rode heartbreaker jurkje is er en hij is moooooi!
Hele mooie kleur rood.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Of bedoelen jullie dat niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |