Dat dit kan in NLquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:14 schreef JaimyLee het volgende:
Hé moet je nou is zien! Jodi Bernal komt naar radio onzin!
quote:
honkeytonk heb je al gezien dat ik 2 LaPo's heb?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:15 schreef honkeytonk het volgende:
Ik hoorde Jody Bernal, dus ik ga ook luisteren.
En dus 2x jou UI bovenaan!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:16 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
honkeytonk heb je al gezien dat ik 2 LaPo's heb?
Ik ben trots op je. Je leert het nog welquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:16 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
honkeytonk heb je al gezien dat ik 2 LaPo's heb?
jaaaaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:15 schreef naatje_1 het volgende:
Nu moet zekersteweten toppertje gedraaid worden *gaat naar request lijst*
Ok dan 2x je zus bovenaanquote:
Ik ga heul niet zingen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:17 schreef Rivalo het volgende:
De show op vrijdagavond heeft nog wat dingen nodig. Zoals welke muziek je wilt horen.
Misschien nog wel een stukje DJSet die ik ergens doorheen prop.
Wil je meedoen met de Zangcontest?, idee door So_Surreal_Baby!!!!!!!!!!!! << Nog mensen nodig.
Heb je misschien nog een ander leuk idee voor de Vrijdagavondshow?
Je kunt me altijd bereiken via PM/DM, Twitter: ONZRivalo en Skype: rivalo6.
Live skype is mogelijk.
Ik ookquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:17 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Als dat mijn zus was zou ik haar doen.
SSB kan zelf wel zingen. Ik heb zijn mobiel welquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:17 schreef Rivalo het volgende:
De show op vrijdagavond heeft nog wat dingen nodig. Zoals welke muziek je wilt horen.
Wil je meedoen met de Zangcontest?, idee door So_Surreal_Baby!!!!!!!!!!!! << Nog mensen nodig.
Live skype is mogelijk.
SAM gebruikenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:18 schreef kdrietjeh het volgende:
Hey DJ's, hoe regelen jullie de MIC bij VDJ PRO 7 ?
dan vind ik een bandcontest leuker voor op de radio (mijn idee)quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:17 schreef Rivalo het volgende:
Live skype is mogelijk.
Hoe wil je een bandcontest doen dan?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dan vind ik een bandcontest leuker voor op de radio (mijn idee)
Config,sound setup, input doe je microfoon.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:18 schreef kdrietjeh het volgende:
Hey DJ's, hoe regelen jullie de MIC bij VDJ PRO 7 ?
Gelukkig maar!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:19 schreef Spaghettivreter het volgende:
WANT ZIJ GELOOOOOOOOOFT IN MIJ
Radio Onzin contest: krijg airplay op ONZ Radioquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:19 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Hoe wil je een bandcontest doen dan?
of gewoon advanced setup.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:19 schreef SawIt het volgende:
[..]
Config,sound setup, input doe je microfoon.
Dan stel je Asio kaart in.
Het kan zijn dat ie aangeeft dat je die niet hebt dan moet je even de Asio4all plugin downloaden
heb je al wat binnen?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Radio Onzin contest: krijg airplay op ONZ Radio
Bij mij doet ie dat dus nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:19 schreef SawIt het volgende:
[..]
Config,sound setup, input doe je microfoon.
Dan stel je Asio kaart in.
Het kan zijn dat ie aangeeft dat je die niet hebt dan moet je even de Asio4all plugin downloaden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |